Popularność zakupów online wywindowała kurs Amazona na rekordowy poziom, a majątek osobisty Jeffa Bezosa wzrósł o 24 mld dolarów.
Firma rekrutuje na niespotykaną skalę w związku z pandemią.
W odpowiedzi na pandemię w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii gigant e-commerce wprowadza nowe zasady.
Pandemia znacznie napędza sektor zakupów online.
Walmart+ będzie rozwinięciem istniejącej usługi abonamentowej dostawy artykułów spożywczych, którą największy detalista na świecie wprowadził w ubiegłym roku.
Szef Amazona, właściciel Washington Post i najbogatszy człowiek na świecie ogłosił utworzenie Bezos Earth Fund.
Do grona firm, które wycofały się z imprezy w Barcelonie, podając jako powód obawy związane z koronawirusem, dołączyły Facebook i Intel.
Za kreację odpowiada Droga5, a jedną z bohaterek jest Ellen DeGeneres.
Tym samym niewiele już ustępuje wiceliderowi na rynku streamingu muzyki, Apple Music (60 mln abonentów według danych z czerwca ub.r.).
Zabawna kampania stawia na nowoczesną i szybką dostawę zakupów do domu konsumenta.
W grudniu ub.r. PayPal zapłacił za tę aplikację zakupową - rozszerzenie do przeglądarek internetowych - 4 mld dol.
W Stanach Zjednoczonych jest już ponad 18 tys. punktów, w których klienci Amazona mogą zwrócić produkty.
Obiekt o powierzchni ponad 210 tys. mkw. i 4 kondygnacjach został wyposażony w innowacyjną technologię Amazon Robotics.
Zdaniem Tima Armstronga, byłego szefa AOL, przejście Nike do modelu D2C (direct-to-consumer) to początek nowego trendu.
Doborowa obsada w zabawnej kampanii.
W odpowiedzi na konkurencję ze strony potęg Apple, Amazonu, Netfliksa i Disneya Cineworld buduje kolejne multipleksy i wyposaża je w nowoczesną technologię.
Firma będzie konkurować z firmami Amazon i Google.
General Motors i Google podpisały globalną umowę o współpracy.
Ich sprzeciw budzą plany udostępniania przez serwis audiobookowy Amazona usługi Audible Captions.
Gigant e-commerce ogłosił ten wymóg zimą, deadline mija 1 sierpnia.
Serial "Modern Love" powstał na podstawie autentycznych historii opisywanych na szpaltach gazety.
Centrum logistyczne o powierzchni 60 tys. mkw. powstało w Okmianach koło Bolesławca (Dolny Śląsk).
Postępowanie ma wykazać, czy Amazon stosuje praktyki antykonkurencyjne wobec sprzedawców na swoim Marketplace.
Szkolenia związane z coraz szybszym zastępowaniem pracowników przez rozwiązania technologiczne obejmą 100 tys. osób i mają kosztować 700 mln dol. do 2025 r.
Po udanym debiucie w Polsce sopocki start-up właśnie wchodzi na rynek niemiecki, w segmencie e-commerce zdominowany przez Amazona w 62%.
Akcja sprzedażowa, podczas której w br. klienci mogą - według firmy - liczyć aż na milion ofert specjalnych, organizowana jest po raz piąty.
Po przejęciu przez Amazona sieć poprawiła wynik w piątym dorocznym Customer Experience Ranking o 3,6%.
Usługa, dostępna dla abonentów Amazon Prime w całych Stanach Zjednoczonych, obejmie 10 milionów produktów.
Wielcy detaliści jak Walmart i Target mają nadzieję na powtórzenie sukcesu Amazona w sprzedaży przestrzeni reklamowej online.
Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 5 tys. zł.
Brytyjski start-up ogłosił, że w rundzie finansowania kierowanej przez Amazon zebrał 575 mln dol.
Chętnym oferuje 10 tys. dol. i trzymiesięczne pobory.
Najbogatszy człowiek świata zamierza do 2024 r. wylądować na Księżycu na pokładzie statku Blue Moon.
Jego głównym rywalem będzie Spotify, gdyż Apple Music oferuje wyłącznie dostęp płatny.
Obrót kosmetykami z Polski za pośrednictwem Amazona zazwyczaj prowadzą hurtownicy, którzy walczą ceną i nie skupiają się na wizerunku poszczególnych marek czy produktów
Wartość tego rynku szacuje się obecnie na 63 mld dol.
Są to jednak osoby, które zapisały się na miesięczny darmowy okres próbny.
Przy wycenie akcji w IPO na poziomie 72 dol. za sztukę wartość rynkowa spółki wyniosła 24 mld dol.
Centrum logistyki e-commerce o łącznej powierzchni prawie 45 tys. mkw. powstanie w Pawlikowicach pod Łodzią.