Totalizator Sportowy wybierze agencje do obsługi ATL i BTL. Oferty do 15 listopada. Wadium: 20 tys. zł.
Kwota, jaką Energa Obrót chce przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynosi 4,944 mln zł.
Z okazji 25-lecia kampania pt. "Dobrzy ludzie".
Umowy ramowe zostały podpisane na rok.
Kampanię przygotowały agencja Apella i dom produkcyjny Highnoon.
Telewizyjno-radiowo-internetową kampanię przygotowała agencja Apella.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadała agencja Apella, a za animację - Studio Pigeon.
Reklamowy projekt przygotowała agencja Apella.
Państwowy monopolista gier liczbowych wybrał cztery agencje do współpracy.
Projekt przygotowały agencja Apella i Rock and Roll Production.
Zastąpiła Bartosza Kwiecińskiego, który przeszedł do PZU. Ostatnio pracowała w Apelli, prywatnie jest żoną Zbigniewa Ziobry.
Największy SKOK w kraju przygotowała działania wizerunkowe. Autorem kampanii jest agencja Apella.
Potrwa ona do końca lutego. Tygodnik podsumowuje pierwszy rok i dziękuje czytelnikom.
Najwięcej, bo osiem, ofert wpłynęło na kanał edukacyjno-poznawczy, cztery - na kanał filmowy i po dwie - na kanały społeczno-religijny i dla dzieci.
KRRiT otrzymuje kolejne wnioski pocztą.
Tytuł ukaże się w liczbie 250 tys. egzemplarzy.
Rebranding ma otworzyć agencje na nowych klientów.