M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Apella (firma)"

Przetargi, 30 października 2018

Przetarg reklamowy Totalizatora

Totalizator Sportowy wybierze agencje do obsługi ATL i BTL. Oferty do 15 listopada. Wadium: 20 tys. zł.

Przetargi, 3 września 2018

Dziesięć agencji walczy o obsługę eventów w przetargu Energa Obrót

Kwota, jaką Energa Obrót chce przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynosi 4,944 mln zł.

Kraj, 9 maja 2018

Kasy Stefczyka inwestują w wizerunek

Z okazji 25-lecia kampania pt. "Dobrzy ludzie".

Kraj, 2 marca 2018

Totalizator Sportowy uruchomi kasyno w internecie

Przygotuje je Playtech.

Przetargi, 21 lutego 2018

Cztery agencje będą obsługiwać Totalizator Sportowy

Umowy ramowe zostały podpisane na rok.

Kraj, 9 stycznia 2018

Kasa Stefczyka reklamuje się hasłem "Możemy odchudzić twoje raty!"

Kampanię przygotowały agencja Apella i dom produkcyjny Highnoon.

Kraj, 24 października 2017

Kasy Stefczyka promują się przez dobroczynność

Telewizyjno-radiowo-internetową kampanię przygotowała agencja Apella.

Kraj, 6 czerwca 2017

Rusza nowa kampania Kasy Stefczyka

Przygotowała ja agencja Apella.

Kraj, 8 marca 2017

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania Kasy Stefczyka

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadała agencja Apella, a za animację - Studio Pigeon.

Kraj, 30 listopada 2016

"Zielone Mikołaje" od Kasy Stefczyka (SKOK)

Reklamowy projekt przygotowała agencja Apella.

Kraj, 28 listopada 2016

DDB Warszawa, Saatchi & Saatchi, Digital Brothers i Apella zwycięzcami przetargu Totalizatora

Państwowy monopolista gier liczbowych wybrał cztery agencje do współpracy.

Kraj, 10 maja 2016

"Duża gotówka, procent jak mrówka" - kampania pożyczek Kasy Stefczyka

Projekt przygotowały agencja Apella i Rock and Roll Production.

Kraj, 21 marca 2016

Patrycja Kotecka nową szefową marketingu Link4

Zastąpiła Bartosza Kwiecińskiego, który przeszedł do PZU. Ostatnio pracowała w Apelli, prywatnie jest żoną Zbigniewa Ziobry.

Kraj, 6 października 2015

Kasa Stefczyka buduje wizerunek w oparciu o polskość

Największy SKOK w kraju przygotowała działania wizerunkowe. Autorem kampanii jest agencja Apella.

Kraj, 12 lutego 2014

Tygodnik "W Sieci" rusza z kampanią wizerunkową

Potrwa ona do końca lutego. Tygodnik podsumowuje pierwszy rok i dziękuje czytelnikom.

Kraj, 14 czerwca 2013

Magdalena Cybula wiceprezesem w Apelli

Zmiany w zarządzie spółki prowadzącej działalność wydawniczą.

Kraj, 15 marca 2013

16 chętnych na cztery nowe kanały cyfrowej telewizji

Najwięcej, bo osiem, ofert wpłynęło na kanał edukacyjno-poznawczy, cztery - na kanał filmowy i po dwie - na kanały społeczno-religijny i dla dzieci.

Kraj, 27 lutego 2013

Chętnych na telewizję cyfrową może być więcej

KRRiT otrzymuje kolejne wnioski pocztą.

Kraj, 31 stycznia 2013

Wydawca "W Sieci" promuje swoje tytuły

Ruszyła kampania wydawnictwa Fratria.

Kraj, 14 grudnia 2012

"W Sieci" po raz kolejny zwiększa nakład

Tytuł ukaże się w liczbie 250 tys. egzemplarzy.

Kraj, 29 listopada 2012

Apella pracuje dla "W Sieci"

Agencja prowadzi konkurs dla nowego tygodnika prowadzonego przez Jacka Karnowskiego.

Kraj, 7 maja 2012

Media SKOK zmienia nazwę na Apella

Rebranding ma otworzyć agencje na nowych klientów.