Operator zdecydował się poruszyć niełatwy temat.
Operator promuje smartfony i tablety chińskiego producenta.
Jego konkurenci zmniejszają nakłady reklamowe - najmocniej Orange.
T-Mobile promuje ofertę "no limits" dla biznesu.
Nie będzie już celebrytów, za to ma być "bardziej świeżo", bardziej energicznie i odmiennie od reszty. Operator nie zamierza zwolnić tempa wydatków reklamowych.
Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun.
Po 20 latach operator komórkowy kończy współpracę ATL-ową z grupą Leo Burnett.
Gigant stawia zarówno na USA, jak i na Europę.
Agencja Publicisu będzie wspierała klientów w zakresie tworzenia strategii, kreacji i produkcji rozwiązań we wszystkich kanałach shopper marketingu i e-commerce.
Po czterech latach Leo Burnett w Malezji traci klienta.
Najmłodszy z domów mediowych GroupM ma nowego interaction managera.
Change Integrated rozbudowuje struktury związane z usługami interaktywnymi.
Nowy menedżer zastąpił Reubena Hendella, który odszedł z firmy.
Agencja chce zmienić swoje postrzeganie na rynku. Stawia na nowe kompetencje i prowadzi rekrutację nowych pracowników.
Do agencji marketingu zintegrowanego Focus Media Group dołączyły dwie nowe osoby. Milena Matwiejuk objęła stanowisko art directora w dziale kreacji....
Paweł Murak, dotychczasowy client service director agencji K2 Internet, rozwija z żoną własne studio fotograficzne Metka Studio. Paweł Murak odszedł...
Fiat Auto Poland SA o miesiąc przedłużył rozstrzygnięcie przetargu na obsługę działań w internecie (pisaliśmy o nim m.in. w DS...
Agencje interaktywne Arc Worldwide i OS3 Multimedia znalazły się na krótkiej liście przetargu firmy Fiat Auto Poland SA na obsługę...
Firma motoryzacyjna Fiat Auto Poland SA prowadzi przetarg na kompleksową obsługę w internecie swoich marek - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele...
Wydatki na reklamę w internecie w 2008 r. pierwszy raz w historii przekroczyły 1 mld zł i wyniosły 1,174 mld...
Paweł Wiśniewski jest nowym dyrektorem kreatywnym w agencji marketingu zintegrowanego Arip (grupa Infinico). Zastąpił Michała Misia, który odszedł z agencji....
Dominika Zaporowska przechodzi z Arc Worldwide do zespołu Tequila/Polska. Na stanowisku interactive managera zajmie się wsparciem kreatywnym i strategicznym projektów...
Torsten Hekkelstrand, od grudnia ub.r. group account director w OMG Digital, wyjeżdża z Polski. Przynajmniej na dwa lata opuści funkcję...
Wczoraj Fiat Group Automobiles UK Ltd. oficjalnie wprowadził nowego Fiata 500 na rynek brytyjski. Towarzyszył temu ogromny event z udziałem...
Torsten Hekkelstrand objął stanowisko group account directora w OMG Digital (Omnicom Media Group). Do jego obowiązków należeć będzie przede wszystkim...
Agencja Arc Worldwide wygrała interaktywny przetarg marki piwa Żywiec (Grupa Żywiec). Na short-liście znalazły się także Ogilvy Interactive i Max...
Arc Worldwide, Ogilvy Interactive i Max Weber znalazły się na short-liście przetargu na obsługę interaktywną marki Żywiec (Grupa Żywiec) -...
McDonald's rozpoczyna globalną promocję zestawów dziecięcych Happy Meal w związku z trzecią częścią filmu "Shrek", która w maju będzie miała...
Tylko dwie polskie agencje zakończyły tegoroczną 19. edycję konkursu Eurobest nagrodami. Są to Saatchi & Saatchi nagrodzona brązem w kategorii...
Polskie firmy reklamowe, które na tegoroczną 19. edycję Eurobest Awards zgłosiły 68 prac (patrz DS "MMP" z 30 listopada), zdołały...
Podczas dwudziestej edycji międzynarodowego konkursu reklamowego Epica 2006 polskie agencje nie zdobyły żadnych nagród. Na short-liście znalazły się tylko dwie...
Na liście finalistów, czyli prac, które będą rywalizowały o nagrody w konkursie Epica, znalazło się łącznie 13 finalistów z Polski....
Podczas 20. edycji międzynarodowego konkursu reklamy Epica w Paryżu doszło do preselekcji zgłoszonych prac. W finale weźmie udział 19 reklam...
Kraft Foods będzie obsługiwany w zakresie BTL przez MRM/Momentum i Arc Worldwide. W wyniku paneuropejskiego przetargu Kraft wybrał te dwie...
Zespół działu kreacji San Markos wzmocniła nowa dyrektor kreatywna Dominika Jakubowska. Wraz z wieloletnim dyrektorem kreatywnym Michałem Bergerem będzie miała...
Agencja reklamowa Leo Burnett Worldwide i firma marketing services Arc Worldwide stworzyły nową wirtualną strukturę nazwaną Leo Ideas Hub. Pomysł...
Diageo Polska rozstrzygnął trzy przetargi na obsługę marki Johnnie Walker. We wszystkich wygrały te agencje, które dotychczas obsługiwały budżety. Program...
Koncern Sara Lee Food & Baverage zakończył przetarg reklamowy. Marketer zdecydował się na współpracę z firmą marketing services Arc Worldwide...
LG Electronics Polska wprowadza do sprzedaży nowy telefon komórkowy KG800 o nazwie Chocolate. Cechą wyróżniającą ten aparat jest elegancka obudowa...
Cezary Antoń, dotychczasowy dyrektor zarządzający agencji reklamowej PZL, pod koniec lipca br. obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Leo Burnett Warszawa. Na...