M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Arc Worldwide (firma)"

Kraj, 4 października 2019

Sonia Bohosiewicz reklamuje T-Mobile

Nowa odsłona kampanii "Bez nonsensów".

Kraj, 24 maja 2019

T‑Mobile reklamuje "Video bez limitu danych" [wideo]

Kampanię ATL przygotowała jeszcze agencja FCB Bridge2Fun.

Kraj, 13 listopada 2018

Świąteczna kampania T-Mobile w nie do końca świątecznym klimacie

Operator zdecydował się poruszyć niełatwy temat.

Zagranica, 27 września 2018

Dunkin' rezygnuje z Donuts w nazwie marki

Sieć chce skoncentrować się na ofercie on-the-go, głównie kawie i innych napojach.

Kraj, 20 września 2018

T-Mobile pyta: "Do kina czy na film?"

Operator komórkowy reklamuje ofertę na kartę.

Kraj, 2 stycznia 2018

T-Mobile reklamuje sprzęt Huawei

Operator promuje smartfony i tablety chińskiego producenta.

Kraj, 15 listopada 2017

Plus najostrzej walczy reklamowo

Jego konkurenci zmniejszają nakłady reklamowe - najmocniej Orange.

Kraj, 17 października 2017

Klienci T-Mobile w najnowszej kampanii operatora

T-Mobile promuje ofertę "no limits" dla biznesu.

Kraj, 13 września 2017

T-Mobile z ofertą mobilnego internetu dla domów, ruszy duża kampania

To będzie kluczowy dla operatora projekt i największa tegoroczna kampania.

Kraj, 21 lipca 2017

T-Mobile daje Netfliksa w prezencie [wideo]

Rusza nowa kampania reklamowa.

Kraj, 4 lipca 2017

T-Mobile liczy, że nowa oferta pozwoli jej odzyskać rynek

Pełny "nolimit" za 30 zł od osoby (dla rodzin); ofertę wesprze intensywna kampania w mediach.

Kraj, 24 maja 2017

T-Mobile całkowicie zmienia komunikację reklamową

Nie będzie już celebrytów, za to ma być "bardziej świeżo", bardziej energicznie i odmiennie od reszty. Operator nie zamierza zwolnić tempa wydatków reklamowych.

Kraj, 19 kwietnia 2017

Sylwia Grzeszczak reklamuje T-Mobile

Operator zatrudnił piosenkarkę do reklam ofert na kartę. Kampanię przygotowały agencje: Bridge2Fun, ARC Worldwide, Agencja Warszawa, Starcom oraz Liquid Thread.

Kraj, 3 kwietnia 2017

Rusza druga odsłona kampanii T-Mobile [wideo]

Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun.

Kraj, 20 lutego 2017

Nowa kampania T-Mobile dla firm [wideo]

W spocie występuje Bogusław Linda.

Kraj, 22 listopada 2016

Dawid Lekszycki na czele działu kreacji Focus Advantage

Awans i wzmocnienia w agencji.

Kraj, 12 października 2016

Bridge2Fun jedyną agencją ATL T-Mobile

Po 20 latach operator komórkowy kończy współpracę ATL-ową z grupą Leo Burnett.

Zagranica, 30 września 2016

Amazon Fashion promuje dostawę ubrań

Gigant stawia zarówno na USA, jak i na Europę.

Kraj, 21 września 2016

Arc Worldwide otwiera w Warszawie biuro na Europę Środkową

Agencja Publicisu będzie wspierała klientów w zakresie tworzenia strategii, kreacji i produkcji rozwiązań we wszystkich kanałach shopper marketingu i e-commerce.

Zagranica, 27 stycznia 2015

W Malezji budżet cyfrowy BMW przeszedł w ręce VLT

Po czterech latach Leo Burnett w Malezji traci klienta.

Kraj, 2 października 2013

Rafał Mietelski wzmacnia zespół Primusa

Najmłodszy z domów mediowych GroupM ma nowego interaction managera.

Kraj, 10 sierpnia 2011

Michał Rachoń i Aleksander Frydrych w Change Digital

Change Integrated rozbudowuje struktury związane z usługami interaktywnymi.

Zagranica, 1 października 2010

Marc Landsberg został nowym CEO MRM Momentum

Nowy menedżer zastąpił Reubena Hendella, który odszedł z firmy.

Kraj, 10 września 2010

Scholz & Friends inwestuje w digital i strategię

Agencja chce zmienić swoje postrzeganie na rynku. Stawia na nowe kompetencje i prowadzi rekrutację nowych pracowników.

Kraj, 22 lipca 2009

Focus Media Group powiększa działy kreacji i obsługi klienta

Do agencji marketingu zintegrowanego Focus Media Group dołączyły dwie nowe osoby. Milena Matwiejuk objęła stanowisko art directora w dziale kreacji....

Kraj, 26 czerwca 2009

Paweł Murak, wcześniej związany z K2, rozwija studio fotograficzne

Paweł Murak, dotychczasowy client service director agencji K2 Internet, rozwija z żoną własne studio fotograficzne Metka Studio. Paweł Murak odszedł...

Przetargi, 1 czerwca 2009

Fiat przedłuża finał przetargu na obsługę online

Fiat Auto Poland SA o miesiąc przedłużył rozstrzygnięcie przetargu na obsługę działań w internecie (pisaliśmy o nim m.in. w DS...

Przetargi, 17 kwietnia 2009

Arc i OS3 na krótkiej liście przetargu Fiata

Agencje interaktywne Arc Worldwide i OS3 Multimedia znalazły się na krótkiej liście przetargu firmy Fiat Auto Poland SA na obsługę...

Przetargi, 3 kwietnia 2009

Fiat szuka agencji do obsługi projektów online

Firma motoryzacyjna Fiat Auto Poland SA prowadzi przetarg na kompleksową obsługę w internecie swoich marek - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele...

Kraj, 25 marca 2009

Ponad miliard na reklamę w internecie w ub.r.

Wydatki na reklamę w internecie w 2008 r. pierwszy raz w historii przekroczyły 1 mld zł i wyniosły 1,174 mld...

Kraj, 7 października 2008

Paweł Wiśniewski dyrektorem kreatywnym w agencji Arip

Paweł Wiśniewski jest nowym dyrektorem kreatywnym w agencji marketingu zintegrowanego Arip (grupa Infinico). Zastąpił Michała Misia, który odszedł z agencji....

Kraj, 21 lipca 2008

Dominika Zaporowska przechodzi z Arc do Tequila/Polska

Dominika Zaporowska przechodzi z Arc Worldwide do zespołu Tequila/Polska. Na stanowisku interactive managera zajmie się wsparciem kreatywnym i strategicznym projektów...

Kraj, 18 czerwca 2008

Szef OMG Digital opuszcza Polskę

Torsten Hekkelstrand, od grudnia ub.r. group account director w OMG Digital, wyjeżdża z Polski. Przynajmniej na dwa lata opuści funkcję...

Zagranica, 22 stycznia 2008

Gwiazdy show-biznesu w evencie wprowadzającym Fiata 500 w Wlk. Brytanii

Wczoraj Fiat Group Automobiles UK Ltd. oficjalnie wprowadził nowego Fiata 500 na rynek brytyjski. Towarzyszył temu ogromny event z udziałem...

Kraj, 21 grudnia 2007

Torsten Hekkelstrand group account directorem w OMG Digital

Torsten Hekkelstrand objął stanowisko group account directora w OMG Digital (Omnicom Media Group). Do jego obowiązków należeć będzie przede wszystkim...

Przetargi, 18 grudnia 2007

Arc Worldwide zwycięzcą interaktywnego przetargu marki Żywiec

Agencja Arc Worldwide wygrała interaktywny przetarg marki piwa Żywiec (Grupa Żywiec). Na short-liście znalazły się także Ogilvy Interactive i Max...

Przetargi, 12 grudnia 2007

Arc, Ogilvy Interactive i Max Weber prawdopodobnie na short-liście Żywca

Arc Worldwide, Ogilvy Interactive i Max Weber znalazły się na short-liście przetargu na obsługę interaktywną marki Żywiec (Grupa Żywiec) -...

Zagranica, 11 maja 2007

Globalna promocja McDonald's oparta na III części przygód Shreka

McDonald's rozpoczyna globalną promocję zestawów dziecięcych Happy Meal w związku z trzecią częścią filmu "Shrek", która w maju będzie miała...

Kraj, 8 grudnia 2006

Saatchi & Saatchi i Arc Worldwide - dwie brązowe nagrody dla Polaków na konkursie Eurobest

Tylko dwie polskie agencje zakończyły tegoroczną 19. edycję konkursu Eurobest nagrodami. Są to Saatchi & Saatchi nagrodzona brązem w kategorii...

Kraj, 6 grudnia 2006

Tylko cztery prace z Polski na short-liście Eurobest

Polskie firmy reklamowe, które na tegoroczną 19. edycję Eurobest Awards zgłosiły 68 prac (patrz DS "MMP" z 30 listopada), zdołały...

Kraj, 27 listopada 2006

Polskie agencje nie zdobyły nagród na konkursie reklamowym Epica 2006

Podczas dwudziestej edycji międzynarodowego konkursu reklamowego Epica 2006 polskie agencje nie zdobyły żadnych nagród. Na short-liście znalazły się tylko dwie...

Kraj, 24 listopada 2006

13 finalistów z Polski w konkursie Epica

Na liście finalistów, czyli prac, które będą rywalizowały o nagrody w konkursie Epica, znalazło się łącznie 13 finalistów z Polski....

Kraj, 23 listopada 2006

Leo Burnett Warszawa najmocniej reprezentowana w finale konkursu Epica

Podczas 20. edycji międzynarodowego konkursu reklamy Epica w Paryżu doszło do preselekcji zgłoszonych prac. W finale weźmie udział 19 reklam...

Kraj, 6 października 2006

Kraft będzie obsługiwany w zakresie BTL przez MRM/Momentum i Arc Worldwide

Kraft Foods będzie obsługiwany w zakresie BTL przez MRM/Momentum i Arc Worldwide. W wyniku paneuropejskiego przetargu Kraft wybrał te dwie...

Kraj, 3 października 2006

Dominika Jakubowska drugim dyrektorem kreatywnym w San Markos

Zespół działu kreacji San Markos wzmocniła nowa dyrektor kreatywna Dominika Jakubowska. Wraz z wieloletnim dyrektorem kreatywnym Michałem Bergerem będzie miała...

Zagranica, 2 października 2006

Leo Ideas Hub - wirtualna agencja dla kreatywnych z całej sieci

Agencja reklamowa Leo Burnett Worldwide i firma marketing services Arc Worldwide stworzyły nową wirtualną strukturę nazwaną Leo Ideas Hub. Pomysł...

Przetargi, 7 sierpnia 2006

Diageo Polska rozstrzygnął trzy przetargi na obsługę marki Johnnie Walker

Diageo Polska rozstrzygnął trzy przetargi na obsługę marki Johnnie Walker. We wszystkich wygrały te agencje, które dotychczas obsługiwały budżety. Program...

Zagranica, 21 lipca 2006

Arc Worldwide rozpocznie współpracę z Sarą Lee

Koncern Sara Lee Food & Baverage zakończył przetarg reklamowy. Marketer zdecydował się na współpracę z firmą marketing services Arc Worldwide...

Kraj, 6 lipca 2006

LG reklamuje w internecie nowy telefon komórkowy o nazwie Chocolate

LG Electronics Polska wprowadza do sprzedaży nowy telefon komórkowy KG800 o nazwie Chocolate. Cechą wyróżniającą ten aparat jest elegancka obudowa...

Kraj, 5 czerwca 2006

Cezary Antoń zastąpi Jarosława Ziębińskiego w Leo Burnett Warszawa

Cezary Antoń, dotychczasowy dyrektor zarządzający agencji reklamowej PZL, pod koniec lipca br. obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Leo Burnett Warszawa. Na...