Trzy podmioty współpracują, żeby otworzyć pierwszy sklep, w którym będą wykorzystywane opakowania wielorazowego użytku.
W centrum uwagi kampania stawia ludzi czyniących dobro dla innych.
Brytyjska sieć skupia się na jakości i niezawodności.
Amerykański Walmart, właściciel Asdy, będzie musiał zadbać o to, by brytyjska spółka dała sobie radę samodzielnie na wysoce konkurencyjnym rynku.
To pierwsza duża realizacja we współpracy z agencją AMV BBDO.
Brytyjski urząd wszczął postępowanie w sprawie wartej 12 mld funtów fuzji.
Brytyjska sieć chce inwestować w "codziennie niższe ceny".
Drugie miejsce w rankingu satysfakcji konsumentów przeprowadzonego przez organizację Which? zajęła sieć Marks & Spencer, zaś na trzeciej pozycji uplasował się Lidl.
Po restrukturyzacji marketingu brytyjska sieć przygląda się dotychczasowym relacjom z agencjami.
Kolejne sieci na Wyspach wprowadzają obostrzenia wiekowe dla młodzieży chcącej kupić napoje energetyczne.
Tegoroczne spoty reklamowe w Wielkiej Brytanii zdominowała bajkowa atmosfera.
Przychody brytyjskiej sieci supermarketów należącej do Wal-Mart Stores wzrosły w drugim kwartale br. o 1,8 proc.
Przejęcie sieci sklepów dyskontowych może kosztować ok. 4 mld funtów.
Marki będą musiały się stosować do określonych wytycznych.
Wal-Mart z niepokojem przygląda się planom ekspansji niemieckiej sieci dyskontowej na amerykańskim rynku.
Grupa Schwarz, właściciel Lidla i Kauflandu, była w 2016 r. detalistą o najwyższych przychodach na rynku FMCG.
W ciągu najbliższego roku sieć chce otworzyć w Stanach 150 sklepów.
Na Wyspach sieć idzie w ślady Tesco, Aldi i Lidla.
W okresie trzech miesięcy do 14 sierpnia sprzedaż Lidla na Wyspach wzrosła o 12,2 proc.
Brytyjska sieć Morrison - jedna z tzw. wielkiej czwórki (poza tym: Tesco, Sainsbury i Asda) detalistów na Wyspach - w obawie przed skutkami Brexitu zdecydował się na obniżenie o średnio 18 proc. cen ponad tysiąca swoich produktów.
Agencją, która obsłuży budżet kreatywny Transport for London, jest VCCP.
Na Wyspach wystartowała kampania sieci promująca asortyment na Wielkanoc.
Kaufland podobnie jak miesiąc temu brytyjska sieć Asda, dołączył swoje operacje w Europie Wschodniej do struktury zakupowej EMD.
Należąca do Walmarta sieć detaliczna Asda ogłosiła, że po niekorzystnych wynikach sprzedaży w okresie świątecznym ub.r. musi zwolnić na Wyspach ok. 200 osób. Będą to głównie pracownicy administracji z brytyjskiej centrali sieci mieszczącej się w Leeds.
Dane Nielsena pokazują spadek wydatków reklamowych sieci detalicznych na Wyspach na średnim poziomie 8,6 proc.
Według najnowszej analizy Kantar Worldpanel po raz pierwszy w historii połączone udziały niemieckich sieci Aldi i Lidl uzyskały ponad 10 proc. rynkowych udziałów w brytyjskim rynku detalicznym. Lidl także po raz pierwszy w historii został dostawcą brytyjskiego związku piłki nożnej.
Niemieckie sieci detaliczne Aldi i Lidl planują łącznie na Wyspach otwarcie 172 nowych placówek. To pięciokrotnie więcej niż deklarują ich najwięksi konkurenci.
Wa Wyspach sieć handlowa startuje z działaniami w telewizji.
W Wielkiej Brytanii budżet marketera szacuje się na 50 mln funtów.
Drugi co do wielkości detalista na Wyspach przejął 15 stacji benzynowych od firmy Rontec Ltd. To początek realizacji pięcioletniej strategii biznesowej zakładającej rozwój usługi click & collect.
Detalista zdecydował się na drastyczne ograniczenie zawartości cukru w napojach bezalkoholowych swoich marek własnych.
Dave Lewis, prezes Tesco, ogłosił bezprecedensowy w 96-letniej historii tej sieci plan biznesowy. Sieć będzie redukować ceny i zatrudnienie, zamykać i odsprzedawać nierentowne sklepy. Ma to przynieść redukcję kosztów na pułapie blisko 380 milionów dolarów.
Obydwie sieci zapowiedziały wdrożenie programów redukcji cenowych setek oferowanych przez nie produktów o łącznej wartości 450 mln funtów. Analitycy na Wyspach są przekonani, że wkrótce analogiczny ruch ogłosi Tesco i zapowiadają "początek wielkiej bitwy cenowej".
Sklepy sieci na Wyspach zadrżały po tym, jak Lidl ogłosił, że sprzedaje pakiety sześciu ostryg za 2,79 funta.
Zakupy przez komórkę i tablet coraz popularniejsze.
Powodem jest brak informacji o wysokości oprocentowania.
Niemiecka sieć dyskontów Aldi publikuje swoje wyniki finansowe na Wyspach za ub.r. i podkreśla, że potrafiła znacząco powiększyć swoje rynkowe udziały pomimo niezwykle agresywnej polityki cenowej ze strony konkurencji.
Sieć dyskontowa z mocnym uderzeniem odzieżowym na Wyspach.
Udział sieci dyskontów w rynku wzrósł do 4,8 proc. z pułapu 3,7 proc.
Marka rumu Captain Morgan zdjęta z mediów społecznościowych za przekonywanie, że alkohol zabija nudę.
Trzydziestosekundowy spot reklamowy w prime time podczas meczów Anglików w fazie grupowej piłkarskich MŚ został wyceniony na ok. 340 tys. funtów. Awans do każdej kolejnej fazy rozgrywek, będzie powodować wzrost cen o ok. 20 proc.
Wydawcą jest Haymarket Media Group (właściciel m.in. serwisu branżowego MediaWeek.co.uk.). Według deklaracji wydawcy będzie to największy na Wyspach debiut w obszarze męskich magazynów od dziesięciu lat.
Rusza kampania o budżecie 50 mln funtów.
Biorąc pod uwagę wycenę, na fuzji POG najbardziej skorzystało WPP.
Budżet reklamowy supermarketów Asda o wartości 100 mln funtów wygrywa VCCP.