M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Assendi Sławomir (ludzie)"

Kraj, 28 września 2018

Michał Celeda p.o. redaktorem naczelnym Radia Zet

Dotychczasowy naczelny Sławomir Assendi rozstał się z nadawcą Zetki.

Kraj, 7 stycznia 2016

Sławomir Assendi pożegnał się z Polskim Radiem

Assendi został dyrektorem zarządzającym stacji lokalnych w Eurozecie.

Kraj, 1 września 2005

Polsat rozpoczął pierwszy etap wizerunkowo-produktowej kampanii

Telewizja Polsat rozpoczęła multimedialną kampanię reklamową pod hasłem "Pora na Polsat". - Chcemy pokazać nowy wizerunek Polsatu w oparciu o...

Kraj, 11 lipca 2005

Ewa Brzóska-Kadula dyrektorem marketingu programowego Polsatu

Ewa Brzóska-Kadula, która kilka tygodni temu dołączyła do pionu strategii i komunikacji telewizji Polsat, objęła stanowisko dyrektora działu marketingu programowego...

Kraj, 1 marca 2005

Assendi przechodzi z Goldfingera do pionu strategii i komunikacji Polsatu

Sławomir Assendi, ostatnio dyrektor zarządzający agencji reklamowej Goldfinger i szef firmy public relations ProPublic, objął stanowisko zastępcy dyrektora pionu strategii...

Kraj, 21 grudnia 2004

Sławomir Assendi został dyrektorem zarządzającym Goldfingera

Sławomir Assendi objął stanowisko dyrektora zarządzającego agencji reklamowej Goldfinger. Jednocześnie będzie kierował firmą public relations Propublic, która podobnie jak Goldfinger...

Kraj, 21 grudnia 2004

Sławomir Assendi został dyrektorem zarządzającym Goldfingera

Sławomir Assendi objął stanowisko dyrektora zarządzającego agencji reklamowej Goldfinger. Jednocześnie będzie kierował firmą public relations Propublic, która podobnie jak Goldfinger...

Kraj, 5 września 2003

Mateusz Kirstain zostanie dyrektorem programowym Radiostacji

Mateusz Kirstain obejmie stanowisko dyrektora programowego sieci Radiostacji należącej do holdingu Eurozet. Dotychczas Kirstain był asystentem Rafała Olejniczaka, dyrektora programowego...

Kraj, 3 września 2003

W Radiostacji powołany zostanie samodzielny dyrektor programowy

W sieci Radiostacja należącej do holdingu Eurozet utworzone zostanie nowe stanowisko - dyrektora programowego, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Ani Sławomir Assendi,...

Kraj, 29 kwietnia 2003

Radiostacja w sieci Ad.net

Serwis www.radiostacja.pl to internetowy serwis rozgłośni radiowej Radiostacja. Na stronach serwisu internauci znajdą informacje o ludziach Radia, audycjach, informacje prasowe...

Kraj, 18 grudnia 2002

Rośnie słuchalność Radiostacji należącej do grupy Eurozet

Rośnie słuchalność Radiostacji należącej do grupy Eurozet. Jej przedstawiciele, powołując się na wyniki badań Radio Track prowadzonych przez SMG/KRC A...

Kraj, 26 września 2002

Piotr Metz odchodzi z Radiostacji do Eski Kraków

Piotr Metz po ponad roku pracy w Radiostacji, sieci rozgłośni należących do holdingu Eurozet, początkowo w charakterze dyrektora muzycznego, a...

Kraj, 23 sierpnia 2002

Radiostacja zmieniła ramówkę i rozstała się z blisko 10 pracownikami

Radiostacja, sieć rozgłośni radiowych należąca do Eurozetu, wprowadziła nową jesienną ramówkę. Sławomir Assendi, dyr. zarządzający Radiostacji, nie ujawnił szczegółów zmian,...

Kraj, 2 sierpnia 2002

Piotr Metz nie planuje odejścia z Radiostacji

Piotr Metz, dyr. programowy Radiostacji (sieci rozgłośni radiowych należących do Eurozetu), nie planuje odejścia z Radiostacji, jak zasugerował jeden z...

Kraj, 13 czerwca 2002

Sławomir Assendi został dyrektorem generalnym sieci Radiostacja

Sławomir Assendi został nowym dyrektorem zarządzającym sieci rozgłośni radiowych Radiostacja, należącej do Eurozetu. Jest to już druga zmiana na stanowisku...

Kraj, 24 kwietnia 2002

CR Media zakupiły badania słuchalności radia od KBR-u

CR Media, broker reklamowy, zakupiły wyniki badań audytorium radiowego w 2002 r. od Komitetu Badań Radiowych (KBR). Wartość kontraktu wynosi...

Kraj, 5 kwietnia 2002

KBR zaproponował arbitraż SAR w sprawie metodologii badań radiowych

Komitet Badań Radiowych (KBR) zaproponował nadawcom lokalnym i brokerom radiowym arbitraż Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) w spornych kwestiach dotyczących metodologii...

Kraj, 18 marca 2002

KBR rozważa propozycję nadawców lokalnych i uwalnia badania Radio Track 2002

Komitet Badań Radiowych (KBR tworzą przedstawiciele Eurozetu i Brokera FM) rozważa warunki, na jakich nadawcy lokalni zdecydowaliby się przystąpić do...

Kraj, 11 lutego 2002

SMG/KRC Poland Media rozesłało ofertę do lokalnych stacji radiowych

Instytut badawczy SMG/KRC Poland Media rozesłał ofertę cenową badań słuchalności radia Radio Track 2002 do około 100 lokalnych stacji radiowych,...

Kraj, 23 stycznia 2002

Eurozet i Broker FM właścicielami badań audytorium radiowego w 2002 r.

Eurozet i Broker FM są właścicielami badań audytorium radiowego, których wykonywanie nadawcy ci zlecili instytutowi SMG/KRC Poland Media (umowa między...