Biuro nadawcy publicznego chce bezpośrednio konkurować z Polsat Media i TVN Media. Trwają rozmowy z pierwszymi kanałami.
Jacek Dzięcielak, obecny CEO firmy, dołączy do rady nadzorczej.
Małgorzata Szelenbaum i Wojciech Kowalczyk, byli menedżerowie Atmediów, dołączają do kierownictwa biura.
Będzie odpowiadał za rynek czeski i węgierski.
Serwis po przetargu trafia do Projekt VoD. Sprzedażą powierzchni reklamowej serwisu Iplex.pl zajmuje się Mediafarm.
Pracę w tym domu mediowym rozpoczynają Kalina Krassowska, Antonina Komorowska i Irmina Zimoch.
Wzmocnią działy kliencki i badawczy.
Będzie pracować w zespole regionalnego dyrektora sprzedaży.
Trzy osoby dołączają do domu mediowego z GroupOne.
O zmianie brokera informowani są już klienci TVN i agencje mediowe.
Firma będzie rozwijać ofertę reklamy wideo pre-roll oraz w tytułach prasowych dostępnych na tablety.
Firmy współpracują od początku stycznia br.
Wypowiedzenie otrzymali wszyscy pracownicy firmy. Rusza proces formalnej likwidacji podmiotu.
Nowy broker będzie sprzedawał czas antenowy Stars.TV zarówno w pakietach GRP, jak i według stawek cennikowych.
Prawdopodobnie kanał znajdzie się w portfolio IDMnet.
Sprzedaż Atmediów może zostać sfinalizowana jeszcze w tym roku, a TVN na początku przyszłego.
W najbliższych tygodniach z domu sprzedaży mediów tematycznych odejdzie znaczna część zespołu.
Iwona Jaśkiewicz-Kundera jako chief buying officer pokieruje VivaKi. W strategii SMG i ZOG znaczenie tej platformy negocjacyjnej ma być większe.
W ramach holdingu działa już w tej chwili sześć spółek wyspecjalizowanych w konkretnych obszarach marketingu internetowego.
Bakoma promuje serek dla dzieci w wygodnej wersji "do kieszonki".
Stacja dołącza do oferty Premium TV.
Na potrzeby tegorocznej kampanii odświeżono 30-sekundowy spot z 2012 r.
Broker poszerzył ofertę o pierwszą platformę Smart TV.
Należący do Viacom International Media Networks (VIMN) kanał dziecięcy Nickelodeon będzie w Czechach obsługiwany wyłącznie przez tamtejszy oddział Atmediów.
Na potrzeby kampanii agencja przygotowała łącznie sześć spotów telewizyjnych.
Awansowała Joanna Szefler - przejmie obowiązki Radosława Gołąba, który rozstaje się z firmą.
Platforma e-commerce Allegro.pl rozpoczyna nową kampanię reklamową poświęconą zakupom ubrań i artykułów związanych z modą.
Dom sprzedaży Grupy Polsat przejmuje kanał dotąd obsługiwany przez Atmedia.
Broker poszerza ofertę obsługiwanych witryn.
Ruszyło wsparcie marketingowe nowego katalogu i produktów IKEA w obniżonych cenach autorstwa agencji Grey.
Zakupem i planowaniem mediów zajął się krakowski dom mediowy IQ Media.
W związku z odejściem Małgorzaty Szelenbaum Nowicka będzie też odpowiadać za dział sprzedaży specjalnej.
Do portfolio brokera dołączyły trzy kolejne tytuły tego wydawnictwa.
Według podsumowań udziałów w widowniach największych stacji tylko Polsat utrzymał tej wiosny swój ubiegłoroczny wynik. Jednak TVN był nieznacznie lepszy.
Coraz większą pulę rynku zgarniają programy naziemnej telewizji. TVN przyznaje też, że dla TVP igrzyska w Soczi były korzystną inwestycją reklamową.
Orange promuje ofertę Neostrady i internetu mobilnego.