M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Barcz Marcin (ludzie)"

Kraj, 19 lutego 2019

Marcin Barcz szefem Pionu Komunikacji Korporacyjnej w TVN i Discovery Polska

To nowe stanowisko i nowy pion w strukturze firmy. Barcz dołącza do zarządu.

Kraj, 30 sierpnia 2011

Marcin Barcz w Loyalty Partners

Były managing director Leo Burnett został partner management w programie Payback.

Artykuły weekendowe, 30 kwietnia 2010

Kto po nagrody?

Marcin Barcz, były już szef Leo Burnett, nieobecny na gali KTR.

Kraj, 28 kwietnia 2010

Tomasz Hilt zarządza Leo Burnett

Marcin Barcz przestanie kierować polskim oddziałem sieci. Nowy szef pojawi się oficjalnie w agencji 1 maja br.

Kraj, 10 marca 2010

SAR radykalizuje postawę; ma nowy zarząd i radę nadzorczą

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR podczas poniedziałkowego walnego zebrania gromadzącego ok. 50 uczestników (łącznie do SAR-u należy ok. 75 firm reprezentowanych...

Kraj, 3 marca 2010

Leo Burnett upraszcza system menedżerski po odejściu Moniki Jabłońskiej na dłuższy urlop

Monika Jabłońska, pełniąca od połowy ub.r. (DS "MMP" z 5 sierpnia ub.r.) funkcję zastępcy dyrektora zarządzającego agencji Leo Burnett, przeszła...

Kraj, 30 czerwca 2009

Arc przestał istnieć; główni menedżerowie odeszli z agencji

Z początkiem lipca br. zespół agencji interaktywnej Arc Worldwide Polska z grupy Leo Burnett rozpocznie pracę w strukturach należących do...

Kraj, 21 stycznia 2009

Leo Burnett przebudowuje struktury pod kątem PZU i P&G

Agencja Leo Burnett zakończyła już budowanie zespołu do kompleksowej obsługi budżetu Grupy PZU, który niedawno pozyskała w przetargu. Na czele...

Kraj, 23 października 2008

Daniel Wood odchodzi z działu strategii Leo Burnett

Daniel Wood, który od lutego br. pracował w Leo Burnett na stanowisku planera strategicznego, rozstaje się z agencją. Jego dalsze...

Kraj, 2 kwietnia 2008

SAR zmienia nazwę na Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

SAR zmienił nazwę na Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Zdecydowano o tym podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków SAR, które odbyło się...

Kraj, 27 lutego 2008

Leo Burnett tworzy stanowiska group account directorów

W agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa przebudowie ulega dział obsługi klienta. Nie ma planów zatrudniania nikogo na stanowisku client service...

Kraj, 26 lutego 2008

Daniel Wood wrócił do agencji Leo Burnett

Daniel Wood rozpoczął w ubiegłym tygodniu pracę w dziale strategii agencji Leo Burnett, w którym obecnie pracują dwie osoby -...

Kraj, 13 grudnia 2007

Coca-Cola nie wie, kto zajmie się marketingiem wody

Coca-Cola Poland HBC nie rozstrzygnęła, kto zastąpi Marcina Barcza na stanowisku dyr. generalnego ds wody. - Może się okazać, że...

Kraj, 10 grudnia 2007

Marcin Barcz będzie dyr. zarządzającym Leo Burnett, Cezary Antoń odchodzi

Cezary Antoń, dyrektor zarządzający agencji Leo Burnett Warszawa, z końcem tego roku odchodzi z firmy. Antoń przez ostatnie 15 lat...

Kraj, 3 kwietnia 2001

RADYKALNE ZMIANY W OBSŁUDZE BUDŻETÓW MAREK COCA-COLI

Coca-Cola Services Poland Ltd. podjęła ostateczną decyzję w sprawie przeniesienia całości obsługi budżetu strategiczno-kreatywnego marki Coke Classic z agencji Publicis...

Kraj, 23 lutego 2001

COCA-COLA I P&G UTWORZYŁY JOINT VENTURE

Koncerny Coca-Cola i Procter & Gamble (P&G) utworzyły spółkę typu joint venture, która zajmować się będzie produkcją i ogólnoświatową dystrybucją...

Kraj, 18 stycznia 2001

CZTERY AGENCJE PR DLA COCA-COLI

Coca-Cola Poland Services Ltd. wybrała cztery agencje PR, z którymi będzie współpracować. "Zdecydowaliśmy, że wszystkie nasze projekty będą miały oprawę...