Reklamę wyprodukował dom produkcyjny Easy Hell Productions, a wyreżyserowała Mava Targosz.
Szwajcarski producent urządzeń AGD Franke rusza z kampanią reklamową pod hasłem "Kuchnia sercem domu"
Tymbark mango-mięta ma być smakiem lata w nowej kampanii zrealizowanej przez Bardzo.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.
Wystartowała kampania marki Maspeksu nakierowana na bożonarodzeniową pomoc.
Działania prowadzone będą w telewizji i internecie, w tym w social mediach.
Wśród pięciu agencji jest Change Serviceplan, dotychczas obsługujący sieć.
Reżyserem spotu jest Justin Reardon.
Opracowanie animacji packshotu przygotowało studio EternalMonkeys.
Dworak na czele Klubu Producentów Reklamowych.
Wydanie wspiera kampania przygotowana przez agencję Bardzo.
Zajmować się będzie kompleksową reprezentacją i managementem twórców reklamowych i fabularnych.
On też współtworzył świąteczną kampanię tego marketera.
To jak dotąd jedyna agencja z Polski nagrodzona w tym roku.
We wtorek 24 października gazeta ukaże się z dodatkiem z przepisami z najnowszej książki Jamiego Olivera.
Na międzynarodowym festiwalu kreacji ogłoszono short-listy.
Marka z portfolio Maspeksu akcentuje w komunikacji historię produktu.
W przetargu brało udział razem sześć agencji.
Kompania Piwowarska wybierze agencję.
W ofercie napojów pojawia się nowy smak.
Umowa została podpisana na dwa lata.
"Szklanka soku codziennie" to projekt reklamowy autorstwa agencji Bardzo i domu mediowego Mindshare.
Za reżyserię spotu odpowiada Rodrigo Garcia Saiz.
Warszawska agencja będzie obsługiwać Tymbark w zakresie kreacji ATL-owej oraz digitalu.
Trwa kampania pt. "Czego szukasz na święta?".
Rusza kampania "Tyskiego najlepszego!" autorstwa agencji Bardzo, Konqubinatu, Hand Made, IQ Marketing i Zenith.
Najwięcej, czyli po trzy nominacje, mają Grey Group i Walk.
Nowy spot ma wspierać debiut nowego wariantu Tyskie Niepasteryzowane.
Z okazji zbliżających się igrzysk olimpijskich Kompania Piwowarska przygotowała kolejną odsłonę kampanii swojej sztandarowej marki.
Marka kontynuuje platformę komunikacyjną "Tyskie - najlepsze w naszej historii".
Działania będą prowadzone pod hasłem "Miasto to ludzie, miasto to Ty".
Platforma e-commerce Allegro.pl rozpoczyna nową kampanię reklamową poświęconą zakupom ubrań i artykułów związanych z modą.