Kampania branded content chińskiej firmy pojawi się na różnych platformach BBC Worldwide.
Scripps Networks to właściciel polskiego TVN.
Powstaną polskie wersje programów rozrywkowych "Honey We’re Killing The Kids" oraz "The Great Bake Off". Zobaczymy je jesienią w TVP2.
List dotyczy dalszej współpracy handlowej pomiędzy oboma nadawcami.
BBC Worldwide szykuje się do wsparcia kultowego programu.
Joe NeCastro odchodzi ze Scripps Networks Interactive.
Spoty BBC Worldwide przygotowane na potrzeby debiutu BBC Earth i BBC Brit w Polsce będą emitowane również na innych rynkach.
W skład pakietu wejdą cztery kanały: Cartoon Network, Boomerang, Polsat JimJam i CBeebies.
BBC Entertainment zmieni się w BBC Brit, a BBC Knowledge w BBC Earth.
Przez osiem lat współzarządzała Weber Shandwick.
Stacja potwierdza przejęcie reality show od TVN-u.
Kanały 13 Ulica, Universal Channel oraz SciFi Universal zmieniają brokera reklamowego.
W roku 2013 kanał zwiększył udziały w widowni o 24 proc.
Agencja dostarczy swojemu najnowszemu międzynarodowemu klientowi narzędzi do pomiaru postrzegania, a także umacniania wizerunku marki.
Po kilkunastomiesięcznej przerwie do nadawcy wraca jej dawny marketing manager.
BBC Worldwide chce rozwijać lokalne struktury.
Potwierdziły się nasze doniesienia o zmianie brokera reklamowego kanałów BBC. To jeden z elementów współpracy, która obejmuje włączenie stacji do oferty Cyfrowego Polsatu.
W serwisie wideo pojawi się 60 nowych kanałów.
Zysk BBC Worldwide w roku finansowym 2011/12 zakończonym 31 marca br. wyniósł przed opodatkowaniem 103,5 mln funtów.
Do zespołu BBC Worldwide dołączył nowy menedżer.
BBC uruchamia specjalną facebookową aplikację tego programu.
BBC Worldwide sprzedaje magazyny firmie inwestycyjnej Exponent za 121 mln funtów.
BBC Worldwide, komercyjna odnoga BBC, wskazuje na fundusz Exponent jako na najlepszego kandydata do przejęcia portfela jego magazynów.
Nadawca wzbogacił ofertę o cztery nowe kanały z portfolio BBC.
Internauci poprzez swoje opinie będą mogli kształtować nie tylko ramówkę, ale np. hasła przewodnie stacji z grupy BBC Worldwide.
Trzy kluczowe tytuły zostają u dotychczasowego wydawcy, reszta - na sprzedaż.
Jana Bennett, dyrektor BBC Vision i szefowa TV w BBC, obejmuje nowe stanowisko w komercyjnej odnodze grupy BBC Worldwide; zostaje president worldwide networks and global iPlayer.
Spółka Program należąca do grupy 4Fun Media przejmuje opiekę nad kanałem Da Vinci Learning.
Nadawca zamierza podjąć działania marketingowe na skalę globalną.
35 tytułów magazynowych należących do BBC Magazines wystawiono na sprzedaż.
Jarosław Maznas, Maciej Struk, Wojciech Jakóbczyk to tylko kilka osób, które Wydawnictwo Zwierciadło przejęło do nowego projektu pisma motoryzacyjnego. Miesięcznik ma się pojawić w tym roku. Sukces pisma będzie testem także dla nowego prezesa.
Telewizja Polsat pracuje nad nowym formatem rozrywkowym, który prawdopodobnie pojawi się w wiosennej ramówce stacji. Jest to program "Just the...
Dom mediowy ZenithOptimedia wygrał przetarg na globalne planowanie i zakup mediów dla spółki BBC Worldwide (komercyjne ramię BBC). W finałowej...
Dean Possenniskie, general manager & senior vice-president BBC Worldwide w regionie EMEA, zapowiedział na targach MIPCOM w Cannes, że do...
Jacob de Boer został commercial directorem BBC Worldwide odpowiedzialnym za globalne marki tego nadawcy. Jego zadaniem będzie zwiększenie udziału biznesu...
BBC rozważa sprzedaż części biznesu BBC Worldwide. Plany te to konsekwencja spadku zysku, jaki w najbliższym czasie przedstawi brytyjski nadawca....
Matthew Goldberg został chief executive officerem w Lonely Planet, firmie wydającej przewodniki turystyczne. Nowe obowiązki obejmie w marcu br. Poprzednio...
BBC Worldwide wprowadzi w grudniu na polski rynek kanał nadający w standardzie wysokiej rozdzielczości (HDTV). BBC HD będzie dostępny w...
BBC Worldwide, komercyjny dział brytyjskiego nadawcy publicznego, poinformował, że Clare Vincent obejmie stanowisko pierwszego wiceprezesa ds. marketingu globalnego. Pracę rozpocznie...
Publiczny nadawca BBC znalazł się w ogniu krytyki mediów i polityków po ujawnieniu informacji, że na bilety lotnicze dla pracowników...
BBC Worldwide planuje uruchomienie serwisu online oferującego zarówno płatny, jak i bezpłatny dostęp do muzycznego kontentu audio i wideo archiwizowanego...
BBC Worldwide debiutuje z "Top Gearem" w YouTube. Najbardziej charakterystyczne fragmenty z różnych wydań tego programu pojawią się w sieci...
Simon Hudson został wiceprezesem BBC Worldwide w regionie EMEA. Będzie odpowiadał za media cyfrowe i biznes DVD tego nadawcy. Wcześniej...
BBC Worldwide utworzyła po raz pierwszy w swej historii stanowisko global marketing directora. Objęła je Helen Kellie, wcześniej director of...
BBC Worldwide poszerzy markę "Top Gear". Zaplanowano cykl eventów "Top Gear Live" w partnerstwie z Ingenious Brand Events. Projekt zadebiutuje...
BBC Worldwide powołał Marcusa Arthura, dotąd szefa BBC Magazines London, na stanowisko managing directora globalnych marek BBC, czyli m.in. "Top...