W ten sposób agencja należąca do Omnicomu poszerza pole działania w obszarze dóbr luksusowych.
Były specjalista z agencji reklamowych dołączył do firmy specjalizującej się w inwestowaniu, zarządzaniu aktywami, wynajmie oraz rozwoju centrów handlowych i obiektów komercyjnych.
Konsolidacja Publicis Groupe i Omnicomu doprowadzi do powstania największej globalnej organizacji reklamowej, która przerośnie imperium Martina Sorella. Co to będzie oznaczało dla naszego rynku? Niektórzy już teraz wieszczą więcej problemów niż korzyści.
Grupa w I kwartale 2013 roku odnotowuje nieznaczny wzrost zysku.
W sieciach BBDO i Proximity wzrasta znaczenie azjatyckiego rynku.
W finale konkursu reklamowego Clio przyznano dwie główne nagrody w kategoriach kampania zintegrowana i innowacje w mediach.
Bayer Healthcare wybrał Omnicom Group i WPP do globalnej obsługi reklamowej. Agencje z obu holdingów będą pracować dla wszystkich dywizji...
BBDO Worldwide zwolniło 145 osób w biurach w Michigan i Troy z powodu kłopotów, jakie dotknęły największego klienta w tych...
Grupa komunikacyjna Omnicom Group uzyskała wyższe niż planowano zyski netto w I kwartale br. - zamknęły się one kwotą 208,7...
Philips Electronics rozpoczął proces sądowy w USA skierowany przeciwko firmie Procter & Gamble dotyczący obecnie prowadzonej reklamy golarek męskich Pulsonic...
BBDO Worldwide oraz BBDO Warszawa ogłosiły wyniki globalnego badania poświęconego lepszemu zrozumieniu rytuałów oraz roli, jaką odgrywają w życiu konsumenta....
Supermodelka Claudia Schiffer i francuski piłkarz Thierry Henry reklamują wspólnie nowy wariant Pepsi Gold. Jak mówi Andrzej Chmiel, dyrektor marketingu...
Nancy Hill objęła stanowisko CEO Lowe Worldwide na obszar Ameryki Północnej. Razem z Markiem Wnekiem, chairman-chief creative officerem nowojorskiego oddziału...
Tom James, chief marketing officer w Pizza Hut, odszedł z firmy. Według rzecznika firmy James nie odszedł z powodów biznesowych,...
Francuski biznesmen Serge Dumont został prezesem grupy Omnicom, wlaściciela m.in. sieci agencji TBWA/Worldwide i BBDO Worldwide, na terenie Azji i...
Magazyn branżowy "Advertising Age" przyznał BBDO Worldwide tytuł Najlepszej Agencji Reklamowej w Stanach Zjednoczonych. W uzasadnieniu wyboru dziennikarze tygodnika wskazali...
Serwis branżowy "Advertising Age" opublikował listę reklam, które nie zostały dopuszczone do emisji lub publikacji w amerykańskich mediach. Autorzy zestawienia...
Apple wspólnie z Motorolą zaprezentowały wczoraj nowy telefon komórkowy o nazwie Rokr - pierwszy model wyposażony w oprogramowanie pozwalające na...
Grupa ubezpieczeniowa Allianz rozpoczęła przetarg na obsługę globalnego budżetu reklamowego. Jego wartość szacuje się na 60 mln funtów. Dotychczas główną...
Agencja Wieden & Kennedy przejęła globalny budżet marki żywności zwierzęcej Eukanuba firmy Procter & Gamble (P&G). Do tej pory budżet...
Omnicom Group poinformował, że jego przychody ze sprzedaży wzrosły w I kwartale br. o 8 proc. do poziomu 2,4 mld...
W Stanach Zjednoczonych reklamą firmy FedEx zainteresowała się Federal Trade Commission. Do komisji trafiła skarga firmy United Parcel Service (UPS),...
Diana Rhodes będzie nowym szefem agencji marketing services Proximity London. Rhodes ma 11-letnie doświadczenie w marketingu typu direct response. Pracowała...
Sieć handlowa Office Depot wprowadza nową strategię marketingową w Stanach Zjednoczonych. Myśląc o przyszłości, firma powraca do hasła "Taking Care...
Sieć handlowa Office Depot wprowadza nową strategię marketingowąw Stanach Zjednoczonych. Myśląc o przyszłości, firma powraca do przeszłości, czyli do hasła...
Paul Silburn, dotychczasowy deputy creative director TBWA/London, przechodzi do agencji reklamowej Fallon Worldwide (Publicis Groupe), gdzie obejmie stanowisko creative directora...
Niemiecki koncern Henkel w przyszłym miesiącu ma rozstrzygnąć przegląd ofert agencji reklamowych dotyczących działań wizerunkowych w Stanach Zjednoczonych, po tym...
Firma farmaceutyczna Schering-Plough poinformowała, że prowadzi rozmowy z grupami reklamowymi Havas, Omnicom, Publicis Groupe i WPP Group na temat konsolidacji...
Agencja reklamowa DDB Warszawa jako jedyna agencja z Polski znalazła się na short-liście konkursu reklamowego Clio Awards 2004 organizowanego w...
Bank HSBC zdecydował się opóźnić podjęcie decyzji o powierzeniu obsługi globalnego budżetu reklamowego, którego wartość szacuje się na 600 mln...
Gary Topolewski, szef zespołu Chemistri w Leo Burnett obsługującego General Motors, przechodzi do BBDO Worldwide, aby pracować dla DaimlerChryslera. Topolewski...
Według magazynu "Advertising Age" Omnicom Group jest największą organizacją marketingową na świecie, biorąc pod uwagę kryterium wielkości przychodów w 2003...
Koncern Coca-Cola zamierza wejść w segment napojów średniokalorycznych, wprowadzając do sprzedaży nową markę Coca-Cola C2. Nowy produkt będzie rywalizować z...
Agencja BBDO Worldwide z Nowego Jorku (Omnicom Group) wygrała przetarg na budżet leku Nasonex - sprayu na alergię. Brand należy...
Gwiazdy muzyki pop Britney Spears, Beyonce, Pink i Enrique Iglesias wystąpią w roli gladiatorów w najnowszym wysokobudżetowym spocie reklamowym koncernu...
Grupa Omnicom odnotowała dobre wyniki finansowe w trzecim kwartale br. - wynika z raportu, jaki został upubliczniony. Wzrost dotyczy także...
Koncern DaimlerChrysler przekazał swój budżet samochodów ciężarowych marki Mercedes-Benz do agencji BBDO Worldwide i oddziału BBDO - agencji L&K. Wcześniej...
Najnowsza kampania KFC w Stanach Zjednoczonych, reklamująca Bigger Better Popcorn Chicken, jest jednocześnie zachętą dla konsumentów do wzięcia udziału w...
Firma alkoholowa JimBeam Brands powierzyła swój budżet reklamowy agencji BBDO Worldwide (Omnicom Group). Jego wysokość szacuje się na 15-20 mln...
Szef marketingu KFC w USA John Gilbert opuścił firmę. Zdaniem rzecznika KFC wiąże się to z decyzją o wybraniu "innego...
Cindy Nelson, główny media buying executive odpowiadająca za budżet Chrysler Group w należącym do grupy Omnicom domu mediowym PHD, zrezygnowała...
Koncern telekomunikacyjny Teliasonera, największy skandynawski reklamodawca, konsoliduje swój regionalny budżet wyceniany na 120 mln dol. w agencji reklamowej McCann Nordic...
Omnicom Group planuje wzmocnienie swoich działań w Europie poprzez utworzenie nowej spółki - Omnicom Europe. Jej pracami kierować będzie Peter...
W amerykańskich stacjach telewizyjnych emitowana jest reklama napoju Mountain Dew (PepsiCo), która pokazuje wieloryba połykającego mężczyznę pływającego w kajaku. Spot...
Trzy agencje reklamowe pozostały w przetargu na obsługę budżetu wartego 19 mln dol. marki burbonu Jim Beam należącego do portfolio...