W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania Heinza za 7 mln funtów.
Wielomilionowy budżet traci agencja The Community z grupy Publicis.
Od 17 lat bank współpracuje z agencją BBH London.
Za kreację kampanii odpowiada BBH London.
Charlene Chandrasekaran i Dan Morris opuszczają BBH London.
W nowej kampanii fani sportu porównani są do zwierząt.
Firma rozstrzygnęła paneuropejski przetarg na obsługę kreatywną marki w Europie.
W Stanach wystartowała nowa platforma komunikacyjna sieci KFC, która tym razem stawia na większe emocje.
Rusza nowa komunikacja marki w stylu filmowym.
Unilever promuje linię swoich kosmetyków dla mężczyzn Axe Peace i namawia do promowania miłości i pokoju.
Mentos ruszył z nowym projektem internetowym.
Komunikat skierowany jest głównie do kobiet.
W finale DDB wygrała rywalizację z BBH London.
To już trzeci Lew tej agencji na festiwalu w Cannes.
Perfetti Van Melle prowadzi intensywną kampanię reklamową nowych w portfolio gum do żucia Mentos Cube. Produkt dostępny jest na rynku...
Unilever rozpoczął kampanię reklamową dezodorantów męskich Axe. Pierwsze działania objęły emisję spotów TV i uruchomienie platformy internetowej www.efektaxe.pl. Na kampanię...
Marka samochodów Audi wdraża projekt internetowego serwisu muzycznego. Projekt pod nazwą TTremastered jest związany z wprowadzeniem na rynek nowego modelu...
Koncern Unilever przesunął budżet reklamowy marki margaryn Promise (w Europie znanej jako Flora) do agencji Bartle Bogart Hegarty z Nowego...
Po raz pierwszy Bartle Bogle Hegarty (BBH) będzie współpracować z Unileverem w Ameryce Łacińskiej. Współpraca dotyczyć będzie marki detergentu All...