M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Benke Jakub (ludzie)"

Kraj, 24 stycznia 2013

Zmiany na szczycie Starcom MediaVest

Po miesiącu od odejścia Jakuba Benke ze stanowiska prezesa grupa reorganizuje kolejne struktury menedżerskie.

Kraj, 5 grudnia 2012

Jakub Benke przestaje zarządzać grupą Starcom MediaVest

Po 12 latach następuje zmiana na najwyższym szczeblu zarządzania w SMV.

Kraj, 31 października 2012

T-Mobile potwierdza wygraną Starcomu

Operator pozostaje w portfolio domu mediowego.

Kraj, 8 maja 2012

Warszawa centralą regionu VivaKi

Grupa negocjacyjna Starcom MediaVest i ZenithOptimedia tworzą nowe stanowisko szefa regionu. Objął je Mike Readman.

Kraj, 23 września 2011

BRiH TVP bez Zbigniewa Badziaka

Odejście Zbigniewa Badziaka z TVP według analityków rynku może być niebezpieczne dla interesów nadawcy publicznego i rynku reklamy telewizyjnej.

Kraj, 30 lipca 2010

Marka VivaKi w Polsce, Benke szefem

Następca PGM - VivaKi - skupia ofertę wszystkich spółek Starcom MediaVest i ZenithOptimedia.

Kraj, 28 września 2009

Komórka doradcza Starcomu będzie planować i kupować media

Substance, komórka doradcza działająca w ramach Starcom MediaVest Group (SMVG), zaoferuje klientom obsługę mediową. Marka nie będzie już dedykowana wyłącznie...

Kraj, 17 kwietnia 2009

Starcom przewiduje 10-proc. dynamikę wzrostu w br.

Według aktualnych szacunków dom mediowy Starcom planuje na koniec tego roku osiągnięcie co najmniej 10-proc. dynamiki wzrostu przychodów - głównie...

Kraj, 18 lutego 2009

Starlink pod kierunkiem Lidii Kacprzyckiej ma być bardziej aktywny nowobiznesowo

Lidia Kacprzycka, dotychczas dyrektor mediów w domu mediowym Starlink, obejmie stanowisko dyrektora generalnego firmy. Zastąpi tym samym Tomasza Chełmeckiego, który...

Kraj, 28 stycznia 2009

Team Ery w Starcomie ma liczyć około 20 osób, głównie z agencji

Dom mediowy Starcom kompletuje zespół do obsługi budżetu Polskiej Telefonii Cyfrowej. Według założeń agencji będzie on liczył około 20 osób....

Kraj, 2 kwietnia 2008

SAR zmienia nazwę na Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

SAR zmienił nazwę na Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Zdecydowano o tym podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków SAR, które odbyło się...

Kraj, 14 grudnia 2007

Grzegorz Jarosz przechodzi z TVN do Starcomu; ma rozwijać branded content

Grzegorz Jarosz będzie odpowiadał za nową strukturę w Starcom MediaVest Group, która zajmie się strategiami komunikacji z wykorzystaniem kontentu mediowego....

Kraj, 5 kwietnia 2007

Beata Golubińska, Rafał Ciszewski i Piotr Piętka wiceprezesami Starcomu

Beata Golubińska, Rafał Ciszewski oraz Piotr Piętka objęli nowo utworzone stanowiska wiceprezesów domu mediowego Starcom. - Awanse są odzwierciedleniem wzrostu...

Kraj, 9 lutego 2007

Trzech polskich jurorów na festiwalu w Cannes

W tegorocznych obradach Festiwalu Cannes Lions będzie brać udział trzech polskich jurorów: Jakub Benke ze Starcom MediaVest zasiądzie w jury...

Zagranica, 14 lutego 2006

Starcom MediaVest ze Szwecji zwyciężył w konkursie The Fuel Awards

W tegorocznej edycji konkursu The Fuel Awards na najlepsze rozwiązania mediowe powstałe w ramach grupy domów mediowych Starcom MediaVest Group...

Kraj, 3 lutego 2006

Katarzyna Wiater pokieruje reaktywowanym domem mediowym MediaVest

Po 3 latach przerwy wraca na polski rynek dom mediowy MediaVest. Firma weszła w skład istniejącej w Polsce struktury sieci...

Kraj, 12 stycznia 2006

Nowa struktura negocjacyjna Starcomu i ZOG Poland obsługuje budżety warte 1 mld zł

Domy mediowe należące do grup Starcom (Starcom i Starlink) oraz ZenithOptimedia Group Poland (ZOG Poland - Zenithmedia, Optimedia i EquinoxMedia)...

Kraj, 5 stycznia 2006

Benke w jury światowego konkursu mediowego sieci Starcom MediaVest Group

Jakub Benke, prezes zarządu domu mediowego Starcom, jako jeden z trzech dyrektorów oddziałów sieci w Europie wszedł w skład jury...

Kraj, 26 sierpnia 2005

Katarzyna Wiater awansowała na stanowisko zastępcy dyr. ds. mediów Starcomu

Katarzyna Wiater, dotychczas account director w domu mediowym Starcom, awansowała na stanowisko zastępcy dyrektora ds. mediów w tej agencji. -...

Kraj, 24 czerwca 2005

Wydatki na reklamę w mediach wzrosną w tym roku o 9-10 proc. według Starcomu

- Wydatki na kampanie mediowe w tym roku w porównaniu z 2004 r. mogą wzrosnąć o 9-10 proc. - prognozuje...

Kraj, 8 czerwca 2005

Oferta Starcom Next ma być odpowiedzią na zmiany w konsumpcji mediów

Starcom Next, nowa struktura wydzielona z domu mediowego Starcom, zajmie się reklamą z wykorzystaniem nowych mediów. - Chcemy jako pierwsi...

Kraj, 26 stycznia 2005

KPMG zatwierdziło listę nominacji do nagrody Impactor Roku 2004

Spółka KPMG Audyt po podliczeniu głosów oddanych w ramach plebiscytu Impactor Roku 2004 przedstawiła listę nominowanych do tej nagrody w...

Kraj, 27 grudnia 2004

"Forbes" nominuje do nagrody Człowieka Roku Polskiego Przemysłu Reklamowego

Redakcja magazynu "Forbes" (Axel Springer Polska) postanowiła nominować do nagrody Człowieka Roku Polskiego Przemysłu Reklamowego 2004 następujące osoby: Jakuba Benke,...

Kraj, 21 grudnia 2004

Adri Ulfman szefem ZenithOptimedia Group Poland

Publicis Groupe stworzyła w Polsce spółkę ZenithOptimedia Group (ZOG) Poland, która ma być jedną z trzech największych struktur mediowych na...

Kraj, 21 grudnia 2004

Adri Ulfman szefem ZenithOptimedia Group Poland

Publicis Groupe stworzyła w Polsce spółkę ZenithOptimedia Group (ZOG) Poland, która ma być jedną z trzech największych struktur mediowych na...

Kraj, 20 października 2004

Badania Starcomu dowodzą spadku skuteczności reklamy

W ciągu ostatnich trzech lat nastąpił radykalny spadek siły oddziaływania mediów w Polsce - wynika z drugiej fali badania Startrack...

Kraj, 13 września 2004

PGM zacieśni współpracę domów mediowych z grupy Publicis, w tym w Polsce

Dzięki międzynarodowej inicjatywie może dojść do współpracy domów mediowych należących do Publicis Groupe w Polsce, szczególnie w ramach negocjacji z...

Kraj, 9 września 2004

Starcom eksponuje reklamy Fiata Seicento na elewatorach zbożowych

Dom mediowy Starcom przygotował dla Fiat Auto Poland kampanię reklamową modelu Seicento skierowaną do rolników. Kreację przygotowała agencja reklamowa Leo...

Kraj, 1 września 2004

List do redakcji: Jakub Bierzyński odpowiada na zarzuty Jakuba Benkego

List do redakcji Dziennego Serwisu "Media i Marketing Polska" od Jakuba Bierzyńskiego, CEO OMD Poland: "We wczorajszym DS "MMP" ukazała...

Kraj, 31 sierpnia 2004

Easymedia popsuje wizerunek domów mediowych i zaszkodzi rynkowi - uważają szefowie agencji

Dom mediowy Easymedia należący do OMD Poland na pewno nie przyczyni się do rozwoju branży domów mediowych, może jej tylko...

Przetargi, 6 sierpnia 2004

Starcom prawdopodobnie obsłuży budżet Orlenu

Koncern PKN Orlen rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego, który powierzył najprawdopodobniej Starcomowi. Paweł Poręba z biura prasowego PKN Orlen...

Kraj, 6 sierpnia 2004

Sylwia Chada przechodzi ze Starcomu do PanMedia Western

Sylwia Chada obejmie 1 września br. stanowisko media managera w domu mediowym PanMedia Western. Ostatnio, od lipca 2003 r., pracowała...

Kraj, 17 maja 2004

Dom mediowy Starcom będzie nadal pracował dla wydawnictwa G+J Polska

Dom mediowy Starcom wygrał trwający kilka miesięcy przetarg na obsługę budżetu mediowego wydawnictwa Gruner + Jahr Polska. Informację potwierdził Jakub...

Kraj, 1 kwietnia 2004

Kraft Foods przegląda oferty domów mediowych, w Polsce cicho

Firma Kraft Foods prowadzi międzynarodowy przegląd ofert na obsługę mediową. Do udziału zaproszono MindShare (obsługuje Kraft Foods na obszarze Azji...

Kraj, 5 stycznia 2004

Elżbieta Urbaczka zajmie się strategiami komunikacyjnymi w Starcomie

Dom mediowy Starcom tworzy komórkę, która będzie wspomagać zespoły klienckie tej agencji w tworzeniu strategii komunikacyjnych dla klientów. Szefem tej...

Kraj, 22 sierpnia 2003

Klub negocjacyjny PowerCom kontynuuje działalność

Dom mediowy MediaCom Warszawa, należący do grupy Grey Global, wraz z domem mediowym Starcom, należącym do grupy Publicis, kontynuują działalność...

Kraj, 4 sierpnia 2003

Dom mediowy Starcom tworzy nowy zespół kliencki

Po wygraniu przez dom mediowy Starcom budżetu mediowego firmy Tele2 (DS "MMP" z 31 lipca), niezależnego operatora połączeń międzynarodowych i...

Kraj, 16 czerwca 2003

Powołano jury Effie i mEffie 2003; zatwierdzono nowy regulamin konkursu

Komitet organizacyjny Effie 2003, konkursu efektywności reklamowej, powołał i zatwierdził tegoroczne jury konkursu. Podobnie jak w latach ubiegłych większość w...

Kraj, 28 maja 2003

Jakub Bielerzewski przechodzi z Media Direction OMD do Starcomu

Jakub Bielerzewski, dotychczasowy media manager w domu mediowym Media Direction OMD, rozpocznie 1 czerwca br. pracę w domu mediowym Starcom....

Kraj, 26 maja 2003

Dyrektorzy kreatywni zadecydują o powstaniu nowej organizacji

Dziś wieczorem odbędzie się spotkanie dyrektorów kreatywnych, na którym ma zapaść decyzja o powołaniu do życia nowej organizacji grupującej twórców...

Kraj, 30 kwietnia 2003

Starcom zatrudnia Piotra Szczepańskiego i Tomasza Ramzę

Dom mediowy Starcom należący do grupy Publicis powiększy się od 5 maja br. o dwóch nowych pracowników - Piotra Szczepańskiego,...

Kraj, 16 grudnia 2002

Zenith Optimedia startuje na początku 2003 roku

Decyzja o likwidacji sieci reklamowej D'Arcy podjęta na początku października br. przez francuską Publicis Groupe przyśpieszyła zmiany w strukturze domów...

Kraj, 4 grudnia 2002

Losy domu mediowego MediaVest zależą od wyników przetargów

Decyzja o likwidacji sieci reklamowej D'Arcy podjęta na początku października br. przez francuską Publicis Groupe ma również wpływ na przyszłość...

Kraj, 22 listopada 2002

MediaVest i Starcom wspólnie uczestniczą w przetargu na budżet Ery

Dom mediowy MediaVest oraz dom mediowy Starcom, oba należące do grupy Publicis, przedstawiły wspólną ofertę w przetargu na obsługę budżetu...

Kraj, 22 listopada 2002

MediaVest i Starcom wspólnie uczestniczą w przetargu na budżet Ery

Dom mediowy MediaVest oraz dom mediowy Starcom, oba należące do grupy Publicis, przedstawiły wspólną ofertę w przetargu na obsługę budżetu...

Kraj, 19 listopada 2002

List do redakcji

Publikujemy list Tomasza Sieniutycza, dyrektora ds. marketingu Biura Reklamy TVP SA, do Andrzeja Muszyńskiego, szefa domu negocjacyjnego Magna Global Polska,...

Kraj, 13 sierpnia 2002

Dom mediowy Starcom uruchomił dział interaktywny

Dom mediowy Starcom utworzył w swoich strukturach nowy dział interaktywny, którego szefem został Jacek Karolak. "Jest to nowa inicjatywa, powstała...

Kraj, 5 kwietnia 2002

KBR zaproponował arbitraż SAR w sprawie metodologii badań radiowych

Komitet Badań Radiowych (KBR) zaproponował nadawcom lokalnym i brokerom radiowym arbitraż Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) w spornych kwestiach dotyczących metodologii...

Kraj, 12 grudnia 2001

Grupa Starcom kupiła dom mediowy Remedia

Dom mediowy Starcom przejął 100 proc. udziałów w domu mediowym Remedia. W nowej strukturze Remedia będą działać pod nazwą Starlink....

Kraj, 10 grudnia 2001

Startrack - nowy wymiar planowania mediów

Dom mediowy Starcom we współpracy ze swoimi klientami (m.in. Coca-Cola Poland Services Ltd., Kraft Jacobs Suchard) zrealizował ilościowe badanie zachowań...