Kraj, 2 marca 2020
Walne zgromadzenie członków ZFPR wybrało nowy skład zarządu i przyjęło nowy Kodeks Dobrych Praktyk ZFPR.
Czytaj więcej
Kraj, 14 lutego 2020
Kampania Durex Intense to kontynuacja strategii marki rozpoczętej w 2019 r., wprowadzającej markę w świat lifestyle'owy.
Czytaj więcej
Kraj, 13 lutego 2020
Pokieruje zespołem odpowiedzialnym za komunikację korporacyjną firm z rynku branży spożywczej.
Czytaj więcej
Przetargi, 12 lutego 2020
Kraj, 7 lutego 2020
Marka pieczywa z portfolio Barilli rozlegle promuje się w mediach.
Czytaj więcej
Kraj, 5 lutego 2020
W 2019 r. wartość sprzedaży ciastek Oreo osiągnęła rekordową wartość 3,1 miliarda dolarów.
Czytaj więcej
Kraj, 28 stycznia 2020
Najsłynniejszy polski skoczek twarzą inicjatywy sportowej marki Milka.
Czytaj więcej
Kraj, 24 stycznia 2020
Marka Mondeleza konsekwentnie wspiera w okresie zimowym polskich skoczków.
Czytaj więcej
Kraj, 22 stycznia 2020
Mondelez kontynuuje działania wokół kampanii "Sercem z Naszymi" - do wygrania nagrody pieniężne w wysokości 100 tys. zł.
Czytaj więcej
Kraj, 15 stycznia 2020
Marka z portfolio Mondeleza wspiera polskich skoczków jako sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich.
Czytaj więcej
Kraj, 10 stycznia 2020
Agencja zajmie się doradztwem strategicznym oraz całościową obsługą firmy w obszarze PR.
Czytaj więcej
Kraj, 17 grudnia 2019
Wystartowała innowacyjna odsłona świątecznej kampanii producenta napojów
Czytaj więcej
Kraj, 28 listopada 2019
Długofalowa kampania "Milka. Sercem z Naszymi" ponownie wspiera polskich sportowców.
Czytaj więcej
Kraj, 25 listopada 2019
Coca-Cola zdecydowała się w pełni oddać tegoroczną trasę ciężarówek mieszkańcom polskich miast.
Czytaj więcej
Kraj, 18 listopada 2019
W ramach promocji konsumenckiej marka rozdaje "ikoniczne" misie.
Czytaj więcej
Kraj, 8 listopada 2019
Współpraca została nawiązana w drodze zapytania ofertowego.
Czytaj więcej
Przetargi, 16 października 2019
Agencja zajmie się komunikacją otwarcia nowych przestrzeni handlowych w Europejskim.
Czytaj więcej
Kraj, 27 września 2019
Animowany spot wskazuje na szwajcarskie źródła marki i delikatność.
Czytaj więcej
Kraj, 13 września 2019
Zajmie się doradztwem strategicznym i obsługą komunikacji korporacyjnej, wsparciem wybranych programów, a także zarządzaniem i komunikacją autorskich inicjatyw biznesowych i społecznych Rinke Rooyensa.
Czytaj więcej
Kraj, 11 września 2019
W ramach kampanii wprowadzającej na rynek nowy napój energetyzujący Big Picture będzie odpowiadać za koordynację całościowej strategii PR, w szczególności aktywności z zakresu media i influencer relations.
Czytaj więcej
Kraj, 2 sierpnia 2019
Marka Durex ruszyła z konkursem w ramach kolejnego etapu kampanii.
Czytaj więcej
Kraj, 2 sierpnia 2019
Kolejna odsłona kampanii "Niech gadają. Żyj rześko" podczas Pol'and'Rock Festival.
Czytaj więcej
Przetargi, 19 czerwca 2019
Agencja jest odpowiedzialna strategię komunikacji 3. edycji kampanii społecznej "Trzeźwo myślę".
Czytaj więcej
Przetargi, 7 czerwca 2019
Agencja zajmie się komunikacją najnowszej kampanii marki Kotlin pod hasłem "Nikt tak nie podchodzi do ketchupu".
Czytaj więcej
Kraj, 17 maja 2019
Agencja odpowiada za media relations oraz realizację projektów specjalnych.
Czytaj więcej
Kraj, 11 kwietnia 2019
Jako senior consultant dołącza do zespołu komunikacji brandowej, odpowiedzialnego m.in. za obsługę marek Martini, Nespresso, Milka i Coca-Cola.
Czytaj więcej
Przetargi, 9 kwietnia 2019
Obsługą zajmą się zespoły Heleny Korniejew i Hanny Waśko.
Czytaj więcej
Kraj, 17 stycznia 2019
Agencja ma opracować i poprowadzić długofalową strategię komunikacji komisji, zaczynając od działań związanych z obchodzonym w tym roku 60-leciem istnienia Programu Fulbrighta w Polsce.
Czytaj więcej
Kraj, 16 października 2018
Tym razem fundacja przypomina o konieczności regularnego badania piersi.
Czytaj więcej
Przetargi, 4 października 2018
Kraj, 4 września 2018
Marka Mondeleza wraca do komunikatu o wartości bycia delikatnym - tym razem zaleca życzliwość na drodze.
Czytaj więcej
Kraj, 4 lipca 2018
Agencja odpowiada za strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz obsługę w zakresie media relations.
Czytaj więcej
Kraj, 19 kwietnia 2018
Przy kampanii wpierającej linię "Zielnik Polski" pracowały też Studio Filmowe Oto, Dentsu i Big Picture.
Czytaj więcej
Kraj, 26 marca 2018
Mondelez poszerza portfolio ciastek funkcjonalnych o Soft Bakes i wspiera je intensywną kampanią.
Czytaj więcej
Kraj, 14 marca 2018
Mondelez International z pierwszą kampanią w swojej nowej kategorii.
Czytaj więcej
Przetargi, 6 marca 2018
Przetarg dotyczy długofalowej obsługi biura prasowego i opracowania strategii.
Czytaj więcej
Kraj, 12 lutego 2018
Przy reklamie marki Casting Crème Gloss pracowały też Value Media i Big Picture.
Czytaj więcej
Kraj, 26 stycznia 2018
Marka z portfolio Herbapolu ponownie poleca produkty ze swojego portfolio i powtarza komunikację z jesieni.
Czytaj więcej
Kraj, 17 stycznia 2018
Marketer przedłużył umowę o współpracy z agencją o kolejny rok.
Czytaj więcej
Kraj, 28 listopada 2017
Kampania przygotowana przez McCann promuje markę Casting Crème Gloss.
Czytaj więcej
Kraj, 15 listopada 2017
Startuje akcja marki Mondeleza pod hasłem: "Odkryj magię oczekiwania na święta".
Czytaj więcej
Kraj, 5 września 2017
Agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego i działań PR wszystkich marek szerokiej dystrybucji z portfolio L'Oréal Polska: L'Oréal Paris, Botanicals, Elseve, Garnier, Maybelline, Fructis i Mixa.
Czytaj więcej
Kraj, 1 sierpnia 2017
Do grona pracowników agencji dołączyły również dwie nowe osoby na stanowiska junior PR consultantów.
Czytaj więcej
Kraj, 27 października 2016
Kampania "Prostowraka.pl" będzie skierowana do pacjentów onkologicznych.
Czytaj więcej
Kraj, 21 września 2016
Za koncepcję i kreację filmu odpowiadała agencja DDB & Tribal.
Czytaj więcej