Agencja obsługuje bank w social mediach oraz odpowiada za akcje niestandardowe.
To element działań w ramach platformy #DOCENIAJnieoceniaj.
Pawlak z branżą mediową związany jest od 15 lat.
Fintech, który pracuje nad platformą elektronicznych podpisów, otrzymał 17 mln zł.
Agencja kontynuuje współpracę z dotychczasowym klientem.
Na konkurs wpłynęło w tym roku 3410 zgłoszeń z 61 krajów.
Do obrony powinien stanąć Havas Media.
Kampania zdobyła dwie brązowe statuetki.
To pierwsza w historii festiwalu nagroda dla polskiej agencji.
Globalnym reklamodawcą roku został Huawei.
To była pierwsza edycja międzynarodowego konkursu, którego ambasadorkami i jurorkami są wyłącznie kobiety.
Gala wręczenia nagród odbędzie 19 września w Londynie.
Publicis Lion będzie agencją wiodącą, a Opus B - wspomagającą.
Bank pozbył się z nazwy pozostałości po Banku Gospodarki Żywnościowej.
Jerzy Mroczek pozostanie w Polskim Standardzie Płatności - będzie kierował departamentem prawnym i zarządzania ryzykiem.
Przeszła z firmy Medicover, wcześniej pracowała m.in. w BNP Paribas i LOT.
Będzie też wspierać zespół działu promocji przy działaniach na rzecz Radia Zet.
Rafał Grzeszkowski na stanowisku executive creative directora, Krzysztof Jagieło jako creative director.
Trwa konkurs na obsługę w mediach społecznościowych.
Przychody w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedzającego wzrosły o 7 proc. i osiągnęły pułap 10,15 mld euro.
Z agencją żegna się Szymon Szymański, który zdecydował się poświęcić własnemu projektowi z obszaru customer intelligence o nazwie Metricso.com.
Po połączeniu BNP z BGŻ następuje sprawdzenie ofert domów mediowych.
Zysk netto francuskiego banku w IIIQ br. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. wzrósł o 4 proc. i osiągnął pułap 758 mln euro. Przychody w omawianym okresie także wzrosły o 4 proc. do poziomu 4,01 mld euro.
Pod presją rozgoryczonych klientów bank zmienił zdanie. Obiecane nagrody dostaną wszyscy.
Kreacje do kampanii stworzyła agencja reklamowa Lowe Warsaw. Za zakup mediów odpowiada Havas Media.
KNF zgodziła się także na przejęcie Link4 przez PZU.
Agencja po przetargu kontynuuje współpracę z klientem.
Komisja Europejska wydała zgodę na przejęcie Banku Gospodarki Żywnościowej przez BNP Paribas Fortis. Za 98,5 proc. akcji BGŻ francuski bank gotów jest zapłacić 4,2 mld zł.
Nowy specjalista banku przeszedł z BNP Paribas.
Zakończył się przetarg na obsługę w mediach społecznościowych.
Możemy już zobaczyć drugi spot banku BNP Paribas.
Marketer szuka partnera interaktywnego.
Zastąpiła Michała Radkiewicza, który rozstał się w firmą.