Autorem kreacji agencja Brain, a mediaplanu - Initiative.
Kampania "Jak mieć więcej klientów" prowadzona jest w TV i online.
Bo "podróże lubią zaskakiwać, ale finanse nie powinny".
Agencja Brain wygrała nowego klienta w przetargu.
Dom mediowy utrzymał budżet wart rocznie ok. 100 mln zł, który obsługuje od 17 lat.
Bank oferuje oprocentowanie 2,5 proc. przez cztery miesiące.
Zajmować się będzie kompleksową reprezentacją i managementem twórców reklamowych i fabularnych.
Kampanię realizują: Brain, Gong i MullenLowe MediaHub.
Wcześniej był związany zawodowo m.in. z PZL, &Sons i Brain.
Nowa aplikacja ING Banku pomaga klientom przeanalizować ich sytuację finansową.
W działaniach akcentowany będzie prosty język komunikacji związanej z finansami.
Małgorzata Dymecka i Paweł Sitnicki na nowych stanowiskach.
Siedem nazwisk zostanie przekazanych do obecnego zarządu.
Wszystkie podmioty współtworzące jesienną kampanię Pracuj.pl zostały wybrane na podstawie przetargów.
Bank rozpoczyna kampanię promującą system Moje ING - nową, osobistą bankowość dla klientów indywidualnych.
Startuje kampania wafelków z portfolio Mondelez Polska.
Bank startuje z drugą odsłoną kampanii kont oszczędnościowych: Kulesza w roli taksówkarki.
Nowym elementem kampanii jest spot telewizyjny i internetowy skierowany do osób niesłyszących "Migam".
W zakresie BTL T-Mobile współpracował będzie z agencją G7.
Nową kampanię kont Direct przygotowały Brain, Gong i Lowe Media.
Pożyczka to koszty, ale także zysk - przekonuje bank. Kreację ATL i BTL nowej kampanii przygotowała agencja Brain.
"W ING bankuję, tak jak prowadzę firmę. Po swojemu" - rusza nowa kampania Kont Direct dla Firmy ING Banku Śląskiego.
Obsługę w zakresie BTL prowadzi w dalszym ciągu agencja G7.
Dorota Mazur, która od 2011 r. zarządzała agencją G7, rozstaje się z firmą. Nowy dyrektor zarządzający nie został wyznaczony.
Bank prezentuje zalety mobilnej bankowości przez pryzmat ludzi, a nie technologii.
Operator planuje zakończenie konkursu w połowie kwietnia br.
Grupa Żywiec będzie przeglądać oferty agencji reklamowych.
Strategię komunikacji i kreację przygotowała agencja Brain, za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Lowe Media.
Bank kontynuuje komunikację pod hasłem: "Kto oszczędza, tego stać na niezależność".
Brain, Gong i Lowe Media przygotowały dla banku kampanię "Liczą się ludzie". Do emisji w TV trafiły 60-sek. spoty.