M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Bridge2Fun (firma)"

Kraj, 13 listopada 2018

Świąteczna kampania T-Mobile w nie do końca świątecznym klimacie

Operator zdecydował się poruszyć niełatwy temat.

Kraj, 23 października 2018

Anna Sztejter dołącza do Newonce.media

Obejmie stanowisko business development directora.

Kraj, 9 kwietnia 2018

4Fun Media miała w ub.r. o 29 proc. wyższe przychody

Z reklam TV grupa uzyskała o 6 proc. więcej, z reklamy zewnętrznej o 52 proc., a działalność agencji reklamowej wzrosła o 80 proc.

Kraj, 2 stycznia 2018

T-Mobile reklamuje sprzęt Huawei

Operator promuje smartfony i tablety chińskiego producenta.

Kraj, 19 grudnia 2017

LG z kampanią w sieci Cinema City

Działania w kinach koordynuje New Age Media.

Kraj, 4 grudnia 2017

Ida Jabłońska zakłada impresariat Dreamers

Zajmować się będzie kompleksową reprezentacją i managementem twórców reklamowych i fabularnych.

Kraj, 30 listopada 2017

Bridge2Fun miała w br. 5,3 mln zł przychodów

To ponaddwukrotnie więcej niż w ub.r., zysk wzrósł ponadtrzykrotnie.

Kraj, 30 listopada 2017

Wyniki 4Fun Media mocno w górę

Przychody grupy wzrosły w br. o jedną czwartą, a zyski jeszcze bardziej. Głównie dzięki agencji reklamowej Bridge2Fun.

Kraj, 30 listopada 2017

T-Mobile reklamuje usługi dla biznesu

W kampanii operatora występują autentyczni przedsiębiorcy.

Kraj, 29 listopada 2017

Bridge2Fun wchłania FCB Warsaw

Nowo powstała agencja będzie się nazywać FCB Bridge2Fun.

Kraj, 24 listopada 2017

Kreatura 2017: 17 nagród głównych i 38 wyróżnień

Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za pracę "Porter Podbity Śliwką" zrealizowaną przez DBA Box Office dla Browaru Jabłonowo.

Kraj, 20 listopada 2017

T-Mobile rusza ze świąteczną kampanią

Kreację przygotowała agencja Bridge2Fun, a planowanie i zakup mediów Starcom.

Kraj, 15 listopada 2017

Plus najostrzej walczy reklamowo

Jego konkurenci zmniejszają nakłady reklamowe - najmocniej Orange.

Kraj, 24 października 2017

Tomasz Oświeciński w kampanii serwisu Showmax

Za realizację projektu odpowiadają Bridge2Fun i PHD.

Kraj, 17 października 2017

Klienci T-Mobile w najnowszej kampanii operatora

T-Mobile promuje ofertę "no limits" dla biznesu.

Kraj, 16 października 2017

Bridge2Fun i Carat dla internetowego sklepu Born2be.pl

Rusza pierwsza kampania telewizyjna marketera e-commerce.

Kraj, 29 września 2017

4Fun wspiera jesienną ramówkę kampanią [wideo]

W kampanii biorą udział prezenterzy stacji.

Kraj, 13 września 2017

T-Mobile z ofertą mobilnego internetu dla domów, ruszy duża kampania

To będzie kluczowy dla operatora projekt i największa tegoroczna kampania.

Kraj, 1 września 2017

Agencja Bridge2Fun zarobiła w I półroczu ponad 3,7 mln zł

Ponaddwukrotnie więcej niż rok wcześniej.

Kraj, 1 września 2017

Dobre półrocze 4Fun Media

18-proc. wzrost przychodów z reklam TV, wyniki grupy znacząco poprawia też agencja reklamowa.

Kraj, 2 sierpnia 2017

Bridge2Fun przygotowała nową kampanię dla Showmax [wideo]

"Zacisze" to krwawa produkcja z gatunku kina grindhouse.

Kraj, 1 sierpnia 2017

Bridge2Fun z kolejną odsłoną kampanii dla T-Mobile [wiedo]

Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa.

Kraj, 21 lipca 2017

T-Mobile daje Netfliksa w prezencie [wideo]

Rusza nowa kampania reklamowa.

Kraj, 4 lipca 2017

T-Mobile liczy, że nowa oferta pozwoli jej odzyskać rynek

Pełny "nolimit" za 30 zł od osoby (dla rodzin); ofertę wesprze intensywna kampania w mediach.

Kraj, 24 maja 2017

T-Mobile całkowicie zmienia komunikację reklamową

Nie będzie już celebrytów, za to ma być "bardziej świeżo", bardziej energicznie i odmiennie od reszty. Operator nie zamierza zwolnić tempa wydatków reklamowych.

Kraj, 19 kwietnia 2017

Sylwia Grzeszczak reklamuje T-Mobile

Operator zatrudnił piosenkarkę do reklam ofert na kartę. Kampanię przygotowały agencje: Bridge2Fun, ARC Worldwide, Agencja Warszawa, Starcom oraz Liquid Thread.

Kraj, 11 kwietnia 2017

Ewa Kucharska dołącza do kreacji Artegence

Do nowej agencji przechodzi z Bridge2Fun.

Kraj, 5 kwietnia 2017

Gratka.pl z nową kampanią reklamową

Kampanię pod hasłem "Największy portal ogłoszeń naprawdę ważnych" przygotowały: Bridge2Fun, Tyrka Studio, Starcom, RTB House, Bidlab oraz Truly.

Kraj, 3 kwietnia 2017

Rusza druga odsłona kampanii T-Mobile [wideo]

Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun.

Kraj, 23 marca 2017

Showmax z drugą odsłoną kampanii od Bridge2Fun [wideo]

Produkcją zajął się dom produkcyjny FilmIt.

Kraj, 7 marca 2017

Rafał Baran prezesem Screen Network

Zastąpił Janusza Malinowskiego.

Kraj, 20 lutego 2017

Nowa kampania T-Mobile dla firm [wideo]

W spocie występuje Bogusław Linda.

Kraj, 29 listopada 2016

T-Mobile w klimacie "Gwiezdnych wojen"

Operator przygotował kampanię we współpracy z Disney Polska.

Kraj, 21 listopada 2016

"Przetargowy trójkąt" po raz drugi

Marketerzy, agencje i przedstawiciele procuremnetu będą dyskutować o przetargach w branży komunikacji marketingowej.

Kraj, 3 listopada 2016

T-Mobile rozpoczyna świąteczną kampanię

Magentowy operator proponuje Smartfonerię - smartfony w najlepszych cenach. Patricia Kazadi i Piotr Kędzierski w rytmie "Merry Christmas Everyone" Shakin' Stevensa.

Kraj, 14 października 2016

T-Mobile: Netflix bez opłat na 4 miesiące w najdroższym pakiecie SuperNet

Oferta będzie wspierana kampanią - pierwszą magentowego operatora z udziałem influencerów.

Kraj, 12 października 2016

Bridge2Fun jedyną agencją ATL T-Mobile

Po 20 latach operator komórkowy kończy współpracę ATL-ową z grupą Leo Burnett.

Kraj, 14 września 2016

T-Mobile wprowadza nową komunikację

Prezes Sawicki deklaruje zakończenie rywalizacji cenowej.

Kraj, 9 sierpnia 2016

T-Mobile reklamuje tanie tablety

Kampanię przygotowały: Bridge2Fun, SMG LiquidThread, G7 i Starcom.

Kraj, 15 czerwca 2016

T-Mobile zatrudnia Natalię Nykiel do reklamy

Piosenkarka wystąpi w muzycznym duecie z Tomaszem Kotem.

Kraj, 6 maja 2016

Patricia Kazadi i Kinga Preis w nowej kampanii reklamowej T-Mobile

Operator promuje ofertę, którą chce przyciągnąć klientów konkurencji.

Kraj, 26 lutego 2016

T-Mobile ma 2 mln klientów mniej niż Play

Magentowy operator "wyczyścił" bazę prepaid i możliwe, że w rankingu liczby klientów spadł na czwartą pozycję.

Kraj, 1 lutego 2016

Cleo z Kotem reklamują T-Mobile

Operator postanowił odświeżyć ofertę prepiad, a do jej reklamy, oprócz Tomasza Kota, zatrudnił piosenkarkę Cleo.

Kraj, 3 listopada 2015

T-Mobile szybszy niż Coca-Cola

W tym roku operator jako pierwszy rozpoczyna świąteczną komunikację reklamową i to z ciężarówkami a la Coca-Cola.

Kraj, 26 października 2015

T-Mobile prezentuje nową komunikację reklamową

Tomasz Kot śpiewająco.