Wieloletnia menedżerka z branży reklamowej i mediowej w nowej roli.
Ostatnio odpowiadała za rozwój produktów wideo i kontentu w Netii.
Będzie odpowiadać za wybór i zakup licencji programów polskich i zagranicznych.
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem teraz będzie odpowiadać za zawartość programową stacji.
Po 15 latach z firmą rozstała się brand managerka kanałów Kuchnia+ i Domo+.
To kończy formalny etap fuzji obydwu operatorów.
Agencja rozwija się w zakresie customer experience management, customer intelligence oraz digital & mobile.
Szefowa wydawnictwa po pięciu miesiącach kończy pracę w firmie.
Do agencji dołączyła była szefowa marketingu i administracji platformy cyfrowej.
W kampanii pojawia się właścicielka małego biznesu posługująca się językiem migowym.
Były wiceprezes ds. programowych i produktu NC+ dołączył do TVN-u.
Kolejne stacje dołączą do oferty Premium TV.
Nowo utworzone stanowisko obejmuje nadzór nad ofertą programową, rozwój oferty VoD i relacje z dostawcami kontentu.
Nadawca kilku stacji ma nowego szefa analiz biznesowych i strategi biznesowych na obszar Europy Środkowej.
Kilka miesięcy po odejściu z NC+ menedżerka będzie kierować spółką wydającą prasę.
Łącznie w minionym sezonie kluby Ekstraklasy zarobiły 442 mln zł, o 2,5 proc. mniej niż rok wcześniej. Ich zadłużenie sięga 412 mln zł.
Jesienna kampania obejmie telewizję, radio i internet.
Dyrektor usług telewizyjnych odszedł z największej telewizji kablowej.
Platforma telewizji satelitarnej obniża ceny abonamentów dla nowych klientów o 20-30 zł, czyli do poziomu swej pierwotnej, promocyjnej oferty z marca.
Wzmocnienie kompetencji 360 stopni i działu client service w agencji.
W ofercie reklamowej Grupy TVN wprowadzono pakiet obejmujący witryny publikujące kontent wideo.
Stacja rozpoczęła kampanię wizerunkową.
Po raz kolejny tytuł Agencji Roku dla Saatchi & Saatchi. Nie przyznano grand prix.
Biuro reklamy TVN Media zajmie się także obsługą reklamową serwisów internetowych dwóch nadawców telewizyjnych.
Operator przygotował specjalną wersję reklamy.
Zdaniem KRRiT klienci platform satelitarnych powinni m.in. mieć prawną gwarancję obowiązywania kontraktu na stałych warunkach przez cały okres trwania umowy.
Na facebookowym profilu platforma satelitarna zapowiada, że nowe "rozwiązania" przedstawi jeszcze w tym tygodniu.
Po kilku miesiącach pracy w Canal+ Cyfrowym menedżer wrócił do Viacom International Media Networks.
W trybie natychmiastowym z platformą rozstaje się Beata Mońka.
Kolejna kontrowersja wokół NC+ - abonentom, którzy wybiorą jeden z dwóch najtańszych pakietów NC+, operator może wyłączyć kilkanaście kanałów i nie będą mogli protestować.
Oferta programowa została podzielona na sześć pakietów w cenie: od 39 do 199 zł. W 2,5 roku ma przybyć pół miliona klientów.
...bo wróg stoi u bram - za dwa dni prezentacja oferty platformy nc+.
Dynamikę z reklamy przewiduje na podobnym poziomie.
Połączona platforma 21 marca br. zamierza przedstawić swoją ofertę.