M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Carat (firma)"

Przetargi, 18 marca 2020

Diageo wybiera PHD do obsługi mediowej

Firma wydaje rocznie na media płatne 500 mln funtów. Klienta straci Carat.

Przetargi, 28 lutego 2020

OMD otwiera globalne zestawienie new business wg COMvergence za 2019 r.

Blisko wyniku OMD znalazł się Carat.

Kraj, 21 lutego 2020

OMD na czele "Projected portfolio" w zestawieniu RECMA

Za OMD znalazł się Carat i agencje z GroupM.

Kraj, 18 lutego 2020

PZU z kampanią wizerunkową

Hasło kampanii brzmi: "Możesz na nas polegać".

Zagranica, 24 stycznia 2020

Carat utrzymał budżet mediowy Lionsgate

Carat pokonał w tym konkursie Goodstuff Communcations, Mindshare i Starcom.

Przetargi, 22 stycznia 2020

RECMA: Carat na szczycie "New biz balance" w 2019 r.

Za Caratem znalazły się UM i Zenith.

Przetargi, 8 stycznia 2020

Carat wygrywa obsługę mediową sieci Aldi

Do tej pory Aldi w zakresie planowania i zakupu mediów współpracowało z agencją U2 Media (IPG Mediabrands).

Kraj, 23 grudnia 2019

MediaCom najlepszą agencją w "Compitches" na przestrzeni 7 lat

Zestawienie RECMA powstało na bazie 2 tys. przetargów w 45 krajach, w tym w Polsce.

Zagranica, 16 grudnia 2019

Dentsu Aegis Network z nową CEO w Stanach Zjednoczonych

Jacki Kelley zastąpi Nicka Briena.

Kraj, 13 grudnia 2019

OMD największą agencją w billingach

Miejsca drugie i trzecie należą do Mindshare i Carata.

Zagranica, 25 listopada 2019

Legal & General wybiera dwa domy mediowe

Zwyciężają Carat i Havas Media. Firma rozstaje się z Mindshare.

Kraj, 21 listopada 2019

Carat mediowo dla CEWE

Agencja po raz kolejny współpracuje z tą firmą.

Zagranica, 20 listopada 2019

Carat wygrywa obsługę Beiersdorfu w Wielkiej Brytanii i Irlandii

Klienta traci Wavemaker, który nie bronił się w przetargu.

Kraj, 14 listopada 2019

Anna Adamczyk awansuje w Caracie

Obejmuje stanowisko group account directora.

Przetargi, 29 października 2019

Nestlé Polska wybiera UM Thrive do obsługi mediowej

UM Thrive został nowym partnerem mediowym Nestlé Polska na lata 2020-2022. Klienta straci Wavemaker.

Kraj, 23 października 2019

Mastercard zwiększy budżet na promocję swojego programu lojalnościowego

W nowej formule Priceless Specials nazywa się Bezcenne Chwile i ma dawać konsumentom bardziej bezpośrednie korzyści.

Kraj, 17 października 2019

Bank Millennium reklamuje konta oszczędnościowe

Bank kusi oprocentowaniem 2,7%.

Zagranica, 15 października 2019

Disney dzieli budżet mediowy między Publicis i Omnicom

W ten sposób kończy się trwający od maja br. największy przetarg mediowy w ostatnich latach - gra toczyła się o 3 mld dol.

Kraj, 2 października 2019

11 listopada z rynku zniknie Eurobank

Rebranding 470 placówek.

Kraj, 26 września 2019

COMvergence: Globalnie Carat był najlepszy w nowym biznesie w I półroczu

Dentsu Aegis Network okazało się też najskuteczniejszą grupą w nowym biznesie i utrzymanych budżetach.

Zagranica, 25 września 2019

Legal & General rozpisała przetarg na media

Bronić się będzie Mindshare. W postępowaniu weźmie udział również Carat.

Zagranica, 17 września 2019

Carat wygrał obsługę mediową Vodafone

Wavemaker zatrzyma część obowiązków zakupowych na rynkach, gdzie Vodafone posiada spółki joint venture, m.in. w Indiach i Holandii.

Kraj, 10 września 2019

Bank Millennium reklamuje konta 360°

Kampanię przygotowały: Change Serviceplan, Film Reaktor, Initiative oraz Carat.

Zagranica, 10 września 2019

Diageo przegląda domy mediowe

Producent alkoholi dysponuje globalnym budżetem o wartości ok. 320 mln dolarów.

Przetargi, 12 sierpnia 2019

GroupM tworzy specjalny zespół na potrzeby przetargu mediowego Nestle

Nosi on nazwę Open Mind.

Kraj, 26 lipca 2019

Łukasz Herman client partenerem w Caracie

Na obecnym stanowisku koordynuje pracę 22 osób.

Przetargi, 19 lipca 2019

Cztery zespoły walczą o budżet Nestle

Klienta broni Wavemaker.

Przetargi, 19 lipca 2019

Spark Foundry utrzymała obsługę Mattela w USA

Agencja prawdopodobnie będzie pracowała dla tego klienta również w Kanadzie.

Przetargi, 17 lipca 2019

UM wygrywa budżet mediowy Mattela

Klienta straci Carat.

Przetargi, 12 lipca 2019

Vodafone zawęża listę domów mediowych

Z postępowania odpadł Omnicom.

Kraj, 9 lipca 2019

Bank Millennium reklamuje bankowość mobilną [wideo]

Bank promuje funkcjonalność swojej aplikacji komórkowej.

Kraj, 9 kwietnia 2019

Izabela Sochacka pokieruje Caratem. Artur Malinowski przechodzi do iProspect

Wewnętrzne zmiany w Dentsu Aegis Network Polska.

Kraj, 3 kwietnia 2019

Carat, Dentsu X i Isobar realizują kampanię z loterię dla Arla Apetina

Marka Arla dołączyła do klientów Dentsu X i Isobar w tym miesiącu.

Przetargi, 22 lutego 2019

Carat, Isobar i DDS obsłużą markę Bell

Współpraca z agencjami należącymi do Dentsu została poprzedzona przetargiem.

Kraj, 12 lutego 2019

Bank Millennium reklamuje pożyczki gotówkowe

Kampanię przygotowały: Change Serviceplan, Neverest, Initiative oraz Carat.

Przetargi, 31 stycznia 2019

Lotos wybiera dom mediowy

Obecnie jest to klient Carata.

Kraj, 25 stycznia 2019

WYJAŚNIENIE: Carat nie walczy o budżet PKN Orlen

Dom mediowy deklaruje, że nie bierze udziału w przetargu mediowym koncernu paliwowego.

Zagranica, 10 stycznia 2019

Wielka Brytania: Mindshare zdobywa budżet mediowy Red Bulla

Od 1996 r. obsługą mediów marki zajmowała się AMS Media Group.

Przetargi, 3 stycznia 2019

Trefl współpracuje z Caratem

Współpraca obejmuje rynek polski i węgierski.

Zagranica, 20 grudnia 2018

Dentsu kupuje agencję digitalową DEG

Digital Evolution Group (DEG) z siedzibą w Kansas City dołączy do Isobar jako DEG Linked by Isobar.

Przetargi, 11 grudnia 2018

Carat wygrał przetarg na obsługę Franke Polska

Nowy klient w portfolio agencji.

Zagranica, 10 grudnia 2018

P&G wprowadza test o nazwie HairCode

Algorytm ma łączyć ludzi o podobnej strukturze i kolorze włosów.

Kraj, 16 listopada 2018

Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią

Autorem i wykonawcą idei kreatywnej oraz scenariuszy filmowych jest agencja Isobar Polska.

Zagranica, 13 listopada 2018

Cadbury zachęca do sprawdzenia się w roli Świętego Mikołaja

Za kreację kampanii odpowiada VCCP.

Kraj, 5 listopada 2018

Bank Millennium reklamuje konta oszczędnościowe

Projekt reklamowy przygotowały: Change Serviceplan, Neverest, Initiative i Carat.

Przetargi, 29 października 2018

Carat obsłuży Selgros Cash & Carry

Agencja została wybrana do współpracy dzięki porównaniu ofert rynkowych.

Kraj, 25 października 2018

Carat i Performance Media dla Putki

Inspiracją do stworzenia komunikacji była 100-letnia historia działalności firmy.

Kraj, 18 września 2018

Cut The Mustard z kampanią dla Reeboka

W kampanii "Dołącz do kobiet, które zmieniają świat" występują Joanna Jędrzejczyk, Julia Wieniawa oraz Katarzyna Bigos. Za zakup mediów odpowiada Carat.

Kraj, 4 września 2018

Milka zachęca do życzliwości na drodze

Marka Mondeleza wraca do komunikatu o wartości bycia delikatnym - tym razem zaleca życzliwość na drodze.

Kraj, 31 sierpnia 2018

GoldenSubmarine świętuje 20-lecie z marką Monte

Rusza jubileuszowa kampania reklamowa.