Kraj, 13 listopada 2019
Przekaz zawiera treści, które mogą wprowadzać odbiorców w błąd.
Czytaj więcej
Kraj, 11 września 2019
Brand adresowany do młodych i aktywnych mieszkańców miast pozwala w konkursie wygrać obuwie marki Converse i samodzielnie je zaprojektować.
Czytaj więcej
Kraj, 6 maja 2019
Nowy 45-sekundowy spot emitowany jest w telewizji od początku maja.
Czytaj więcej
Kraj, 4 kwietnia 2019
Telewizyjną kampanię przygotowały: Grey, Kamikaze oraz Initiative.
Czytaj więcej
Kraj, 23 stycznia 2019
Carlsberg Polska zaplanował relaunch swojej największej marki.
Czytaj więcej
Kraj, 21 sierpnia 2018
Ale dzięki podwyżkom cen udało mu się wypracować wyższe marże.
Czytaj więcej
Przetargi, 11 lipca 2018
Dotychczas marka współpracowała z agencją Red8 Advertising.
Czytaj więcej
Kraj, 29 maja 2018
Wzrost wydatków reklamowych w całym 2018 r. wyniesie od 7 do 7,5 proc. - prognozuje dom mediowy.
Czytaj więcej
Kraj, 8 maja 2018
Butelki i puszki piwa w limitowanej "piłkarskiej" edycji.
Czytaj więcej
Kraj, 25 kwietnia 2018
Komunikacja obejmie m.in spot "Orły Harnasia" oraz projekty we współpracy z Tomaszem Hajto.
Czytaj więcej
Przetargi, 27 marca 2018
Agencja zajmie się promocją marki w kanałach digital.
Czytaj więcej
Kraj, 9 marca 2018
Carlsberg Polska stara się zdyskontować renomę czeskich piw u polskich konsumentów.
Czytaj więcej
Kraj, 8 marca 2018
Trzeci w kraju producent piwa zwiększył w ub.r. sprzedaż o 6,2 proc., podczas gdy rynek zmalał o 1,3 proc.
Czytaj więcej
Kraj, 6 marca 2018
Dotychczas producent inwestował tylko w jego kampanie digitalowe.
Czytaj więcej
Kraj, 15 lutego 2018
Rosły marki Okocim i Kasztelan, za to spadał Harnaś.
Czytaj więcej
Kraj, 2 lutego 2018
Rekordowa pula nagród w 12-letniej historii akcji: 36 mln zł. Loterii towarzyszy kampania reklamowa z nowym spotem TV, działaniami w internecie, materiałami POS w sklepach oraz kampanią outdoorową.
Czytaj więcej
Kraj, 27 października 2017
W pierwszych trzech kwartałach br. branża piwna zwiększyła nakłady reklamowe w sumie o 5,5 proc.
Czytaj więcej
Kraj, 3 października 2017
Piwo wsparte zostanie POS-ami i działaniami online.
Czytaj więcej
Kraj, 6 września 2017
Przez kilkanaście lat pracował w spółkach Omnicomu.
Czytaj więcej
Kraj, 31 sierpnia 2017
Carlsberg Polska po raz kolejny angażuje się w ogólnopolską sztafetę charytatywną Business Run.
Czytaj więcej
Kraj, 31 maja 2017
Kontynuacja dotychczasowego formatu podkreślającego autentyczność.
Czytaj więcej
Kraj, 26 maja 2017
Marka piwa, której komunikacja była dotychczas adresowana do kobiet, zaznacza, że jest prawdziwym piwem i ma zrównoważony smak. Karmi jest liderem wśród piw bezalkoholowych, ale chce umocnić swoją pozycję w tym szybko rosnącym segmencie.
Czytaj więcej
Kraj, 19 maja 2017
Posłowie parlamentarnego zespołu ds. uzależnień chcą całkowitego zakazu reklamy piwa.
Czytaj więcej
Kraj, 11 kwietnia 2017
Marka z portfolio Carlsberg Polska już tradycyjnie rozpoczyna sezon komunikacją związaną z popularnym grillowaniem.
Czytaj więcej
Kraj, 2 lutego 2017
Obie akcje oparte są na podobnej mechanice - można w niej wygrać piwo lub 100 zł.
Czytaj więcej
Kraj, 14 grudnia 2016
Japońska grupa browarnicza kupuje od AB InBev biznes w Polsce, na Węgrzech, w Czechach, na Słowacji i w Rumunii za 7,3 mld euro.
Czytaj więcej
Kraj, 7 listopada 2016
- To przełom w komunikacji marki Okocim - przekonuje brand manager.
Czytaj więcej
Kraj, 5 października 2016
Marka podkreśla 170 lat historii i tradycyjny skład.
Czytaj więcej
Kraj, 12 sierpnia 2016
Spółka podtrzymuje prognozę 100 mln zł przychodów w 2016 r., o 40 proc. więcej niż w ub.r.
Czytaj więcej
Kraj, 10 sierpnia 2016
Bank ma nowy zespół marketingowy i wybrał nowe agencje.
Czytaj więcej
Kraj, 26 lipca 2016
Carlsberg Polska z nową kampanią reklamową swojej marki.
Czytaj więcej