Agencja powiększa działy new business, PR i strategii.
Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.
Digital creative director i creative director z DDB & Tribal zmieniają agencję i zastępują w Ogilvy Macieja Maraska - wynika z naszych informacji.
Kampanię promującą Konta 360 st. przygotowały: Change, Isobar oraz Initiative.
Będzie odpowiadała za obsługę m.in. marki Żywiec Zdrój.
Rozpoczęła się emisja reklamy banku przygotowanej w ramach kampanii konta i nowej aplikacji mobilnej.
Jego rolą będzie współdziałanie z zarządem w budowaniu nowoczesnej grupy komunikacyjnej zorientowanej na innowacyjne kanały i usługi digitalowe.
Firma Polski Standard Płatności, która wdraża system płatności mobilnych, informuje, że miesiąc po oficjalnym starcie może z nich korzystać już 0,5 mln użytkowników.
Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie tegorocznych działań reklamowych firmy kosmetycznej.
Wdrożenie wspólnego standardu płatności telefonami komórkowymi zapowiada co najmniej 15 banków. Planują wspólne zgromadzenie budżetu reklamowego. Duża kampania launchowa jednak prawdopodobnie dopiero po wakacjach.
Za trzy lata chce ich mieć o 300 tys. więcej. To będzie wymagało nakładów na marketing, już w ub.r. wydatki na ten cel wzrosły o ponad jedną czwartą.
Kolejna odsłona reklam banku z Radkiem Kotarskim autorstwa Change, Isobaru oraz Initiative.
Od początku lutego br. nowym dyrektorem generalnym i prezesem agencji Change Integrated, należącej do Group One, zostanie Wojciech Putrzyński, przez ostatnie osiem lat związany z Grupą Ogilvy & Mather.
Stworzono dla niego nowe stanowisko w agencji. Do tej pory za zarządzanie zespołem obsługi klienta odpowiadał dyrektor zarządzający Fat Baby Cezary Antoń.
Ryś, który przeszedł z Isobar Poland, będzie deputy creative directorem, a Charkot, który przeszedł z Ambasady, będzie zarządzał działem BTL & Design.
BZ WBK i Bank Millennium poinformowały swoich klientów, że 26 stycznia 2015 r. wprowadzą mobilne płatności Blik. Tymczasem Pekao SA unowocześniło swój konkurencyjny system PeoPay - można nim płacić zbliżeniowo.
Agencja reklamowa wzmacnia dział kreacji.
Dział kreacji agencji powiększa się o doświadczonych pracowników.
W świątecznej odsłonie kampanii reklamowej Empiku oprócz Cezarego Pazury i Dawida Kwiatkowskiego zobaczymy także Marię Czubaszek i Nergala.
Kolejna odsłona reklam banku z Radkiem Kotarskim autorstwa Change Integrated, Isobar Poland i Initiative.
Spółka Polski Standard Płatności, która wdraża standard mobilnych płatności, finalizuje przetarg na obsługę reklamową marki Blik, pod którą będą promowane. Negocjuje warunki z agencją Change Integrated.
Bank przygotował dla posiadaczy Kont 360° konkurs, w którym przez rok będzie można wygrać 360 tys. zł
Skuteczny miks oferty produktowej i marketingu.
Jak wyliczył "Dziennik Ubezpieczeniowy", Proama w minionym półroczu zanotowała najwyższą dynamikę wzrostu w rynku OC wśród towarzystw ubezpieczeniowych.
Agencja Lemon Sky JWT nie broniła obsługi klienta.
Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, media kupił dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.
Swój udział zgłaszać można do 30 września.
Ubezpieczyciel rozpoczyna kampanię promującą rolę agentów w sprzedaży polis. Kreacja została przygotowana przez agencję Change Integrated, media zakupił MediaCom.
Monika Duch i Michał Zaczek dołączają do zespołu agencji.
Platforma komunikacyjna będzie wspierać dwa główne sezony sprzedażowe Empiku: szkolny i Boże Narodzenie.
W agencji trwa rekrutacja.
Agencja będzie obsługiwać segment prepaid.
Poprzez serię transakcji Filip Friedmann, Jacek Olechowski i Marek Żołędziowski uporządkowali swoje zaangażowanie kapitałowe w spółki rynku marketingowego.