Przyczyną jest wada dokumentu formularza gwarancji zakupowych.
Zenith proponuje najdroższą ofertę.
ClickAd Interactive, DSK oraz Media Group zajmą się obsługą resortu.
Klient nie przedłuża współpracy z Value Media.
Budżet kampanii to ponad 1,6 mln zł.
Całkowita wartość zamówienia wynosi ponad 3,2 mln zł.
Agencja zrealizuje międzynarodową kampanię.
Wartość budżetu kampanii to 7,5 mln zł.
Postępowanie zakończyło Ministerstwo Sprawiedliwości.
Wymagane jest wadium w wysokości 70 tys. zł.
W postępowaniu złożono cztery oferty.
Budżet zamówienia to ponad 330 tys. zł brutto.
Budżet, którym dysponują agencje, to ponad 864 tys. zł brutto.
Trzy oferty odrzucono.
Agencja pracuje dla tego klienta od 2014 r.
Agencja jest współprowadzona przez Magdalenę Zawadę-Gawrońską.
W ramach holdingu działa już w tej chwili sześć spółek wyspecjalizowanych w konkretnych obszarach marketingu internetowego.
Agencje rozpoczynają współpracę z operatorem.