M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Coca-Cola (marka)"

Zagranica, 21 października 2019

Sprite z kolejną kampanią skierowaną do młodzieży

Tym razem latynoska odsłona komunikacji marki podejmuje temat samotności wśród młodych ludzi.

Zagranica, 24 września 2019

Coca-Cola zachęca do recyklingu

Startuje kolejna kampania marketingowa marki.

Kraj, 24 września 2019

Havas Media Group: warto inwestować w letnie aktywacje

Z badania świadomości, rozpoznawalności i atrakcyjności, realizowanych tego lata niestandardowych aktywacji marek, przeprowadzonego przez Havas Media, wynika, że aktywacje te były udane.

Kraj, 19 sierpnia 2019

Izabela Głodek dyrektorem marketingu Coca-Cola Services Poland

Stanowisko obejmie 1 września.

Kraj, 9 sierpnia 2019

Coca-Cola i Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką z myślą o młodych i wyborze drogi zawodowej

Startuje kampania realizowana pod hasłem #wybieram.

Zagranica, 31 lipca 2019

Coca-Cola startuje z wakacyjną kampanią

Marka głosi o "magii" swojego smaku.

Kraj, 19 lipca 2019

Coca-Cola HBC chce niebawem wprowadzić Costa Coffee na 10 rynków

Ma to być odpowiedź firmy na zróżnicowane potrzeby konsumentów w różnych kanałach sprzedaży.

Kraj, 15 lipca 2019

Costa Coffee partnerem kampanii #wciążzmieniamy

Firma wspiera lokalne ekodziałania w Warszawie.

Kraj, 4 lipca 2019

Damian Podawca marketing managerem w Barilla

Po ponad 10 latach w Coca-Coli doświadczony marketer zmienia pracodawcę.

Kraj, 3 lipca 2019

Coca-Cola inwestuje w branded content na Onecie

Projekt przygotowały: White Paper Agency, F25, Media Impact oraz MediaCom.

Zagranica, 22 maja 2019

New Coke powraca w kampanii promującej trzeci sezon "Stranger Things"

Akcja nowego sezonu serialu rozgrywa się w lecie 1985 r., czyli w tym samym okresie, gdy zadebiutował napój.

Kraj, 8 maja 2019

"Trwa sezon hejterów. Żyj rześko" - Sprite w nowej kampanii

Sprite zachęca młodych ludzi do bycia sobą.

Przetargi, 9 kwietnia 2019

Coca-Cola w portfolio Big Picture

Obsługą zajmą się zespoły Heleny Korniejew i Hanny Waśko.

Kraj, 8 lutego 2019

Piotr Młodożeniec autorem muralu Coca-Cola

Projekt jest częścią kampanii "Ikona powraca", a pracowały przy nim m.in. White Paper Agency i Good Looking Studio.

Kraj, 15 stycznia 2019

Piotr Fronczewski w kampanii Coca-Coli

Towarzyszy mu youtubowy influencer ReZi.

Zagranica, 20 grudnia 2018

Dentsu kupuje agencję digitalową DEG

Digital Evolution Group (DEG) z siedzibą w Kansas City dołączy do Isobar jako DEG Linked by Isobar.

Kraj, 19 grudnia 2018

Coca-Cola najbardziej świąteczną marką według badania Starcomu

Ok. 40 proc. respondentów denerwują świąteczne reklamy.

Kraj, 26 listopada 2018

Kasia Nosowska dla Coca-Coli

Wystartowały wielokanałowe działania promocyjne Coca-Coli we współpracy z artystami - powstała też seria audycji realizowanych we współpracy z kanałem TVN.

Kraj, 22 listopada 2018

Coca-Cola na święta proponuje wariant cynamonowy

Nowy korzenny napój otrzyma szerokie wsparcie marketingowe.

Kraj, 2 sierpnia 2018

Przepisy Ewy Wachowicz na etykietach Coca-Coli

Producent rozwija współpracę z nową ambasadorką marki.

Kraj, 23 lipca 2018

Adam Dasiewicz dołącza do LiquidThread

Obejmuje stanowisko project managera.

Zagranica, 17 lipca 2018

Sprzedaż Diet Coke wyprzedziła sprzedaż klasycznej Coca-Coli

Gigant napojowy ominął podatek od cukru.

Zagranica, 8 marca 2018

Coca-Cola pojawi się w wersji alkoholowej

Producent napoju z bąbelkami łamie swoją 130-letnią tradycję.

Kraj, 5 lutego 2018

Piotr Ślęzak w Ogilvy & Mather

Przez ostatni rok pracował jako strategy consultant w Hypermedia.

Kraj, 21 listopada 2017

Unique One opracowało loterię dla Makro

Zdrapkowa loteria potrwa w halach cash & carry do końca roku.

Kraj, 23 października 2017

Mikołaj Ciaś, dyrektor marketingu, odejdzie z Coca-Coli

Z firmą był związany od 12 lat. Jest jednym z menedżerów najdłużej pracujących w warszawskim biurze firmy.

Zagranica, 29 września 2017

Mark Fitzloff otwiera agencję Opinionated

Przed niemal dwie dekady, do grudnia ub. r., Fitzloff pracował z wielkim powodzeniem dla Wieden & Kennedy.

Kraj, 6 września 2017

Grupa Żywiec liderem wydatków na display w lipcu 2017 r.

Dane AdReport dotyczą kategorii Napoje i Alkohole.

Zagranica, 24 sierpnia 2017

Apple i Nike na czele listy ulubionych marek milenialsów

Tak wynika z raportu "2017 Top 100 Millennial Brands" przygotowanego przez amerykańską agencję Moosylvania.

Kraj, 8 sierpnia 2017

Ponad 60 tys. instalacji aplikacji WOAH Coca-Coli

Polska jest jedynym z dwóch testowych rynków stosujących tę nową platformę marketera dla młodych ludzi.

Zagranica, 4 sierpnia 2017

Lucozade wchodzi na rynek wody butelkowanej

Planuje największą kampanię launchującą w swojej historii dla nowej marki - Fitwater.

Kraj, 2 sierpnia 2017

Malwina Wróblewska na czele business development w LiquidThread

Do tej pory pracowała w dziale obsługi klienta.

Kraj, 11 kwietnia 2017

Gabriela Bar kierownikiem ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych w Coca-Coli

Poprzednio związana była z firmą Provident.

Kraj, 3 lutego 2017

Coca-Cola kontynuuje strategię One Brand

Wystartowała kampania finalnego etapu strategii promującej wybór między wariantami Coli.

Zagranica, 30 stycznia 2017

KitKat rozda personalizowane pakiety ze zdjęciami konsumentów

Marka idzie w ślady Coca-Coli i Nutelli.

Zagranica, 21 listopada 2016

Coca-Cola wprowadza butelkę, która robi selfie

Marka ma ambicję zmienić oblicze Instagrama.

Kraj, 8 listopada 2016

Coca-Cola jako prezent w nowej świątecznej kampanii

Gigant napojowy wyznaczył już trasę przejazdu świątecznych ciężarówek.

Zagranica, 7 listopada 2016

Nowy wariant smakowy Coca-Coli

Coca-Cola Ginger będzie dostępna tylko w Australii.

Zagranica, 13 września 2016

Aldi z pierwszą kampanią telewizyjną w historii

W Niemczech startuje pierwsza w historii sieci kampania telewizyjna na rodzimym rynku o charakterze wizerunkowym.

Kraj, 21 lipca 2016

Starcom: trzy czwarte Polaków kojarzy Roberta Lewandowskiego z reklamą T-Mobile

Coca-Cola i Biedronka największymi wygranymi spośród sponsorów Euro 2016 i reprezentacji Polski - wynika z badania dla domu mediowego Starcom.

Kraj, 20 lipca 2016

Urszula Śpiewak dołącza do client service'u J. Walter Thompson

Obejmuje stanowisko account supervisora.

Zagranica, 9 czerwca 2016

Coca-Cola wypada z pierwszej dziesiątki najcenniejszych marek świata

Na szczycie rankingu BrandZ znalazł się ponownie Google, zwiększając swoją wartość do 229 mld dol. Wyniki rankingu zostały podane do wiadomości przez firmy WPP i Millward Brown.

Przetargi, 7 czerwca 2016

VanLief wygrywa przetarg Coca-Cola HBC Polska

Agencja będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie aktywacji konsumenckiej.

Zagranica, 31 maja 2016

Koncern z Atlanty wprowadza patriotyczną Coca-Colę

Z związku z obchodami narodowego święta - podobnie jak wielu innych producentów - przystraja puszkę popularnego napoju we flagę i zamieszcza patriotyczny przekaz.

Kraj, 18 maja 2016

Mikołaj Ciaś dyrektorem marketingu Coca-Cola Poland Services

Awans marketera związanego z firmą od ponad 10 lat na nowo utworzone stanowisko.

Kraj, 17 maja 2016

Mikołaj Ciaś dyrektorem marketingu Coca-Cola Poland Services

Awans marketera związanego z firmą od ponad 10 lat na nowo utworzone stanowisko.

Zagranica, 5 kwietnia 2016

Cadbury ze sloganem łudząco podobnym do Coca-Coli

Producent czekolady startuje z kampanią pod hasłem "Tastes like it feels".

Kraj, 4 kwietnia 2016

Nazar Al-Khouri PR & new business directorem w Ogilvy & Mather

New business director z Film Produkcji zmienia pracodawcę.

Przetargi, 10 lutego 2016

SMG będzie pracować dla marki Metaxa

Agencja wygrała przetarg na obsługę brandu w mediach społecznościowych.

Kraj, 3 grudnia 2015

Hill+Knowlton Strategies wzmacnia dział brand oraz dział komunikacji korporacyjnej

Marta Kindeusz oraz Tomasz Dominiak dołączają do zespołu agencji.