M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Coca-Cola (firma)"

Zagranica, 29 października 2019

Coca-Cola na czarnej liście przeciwników plastiku

Firma już po raz drugi przoduje w rankingu największej liczby plastikowych śmieci na plażach. Tuż za nią uplasowały się Nestle i PepsiCo.

Zagranica, 14 października 2019

Carrie Walsh CMO Subwaya

Poszukiwania osoby na to stanowisko trwały od stycznia br.

Kraj, 10 października 2019

Coca-Cola uruchamia grę YEP

Narzędzie ma pomagać młodym rozwijać swoje kompetencje zawodowe w wirtualnych warunkach.

Kraj, 8 października 2019

Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day

Swoją wiedzą o młodych konsumentach podzielą się m.in. przedstawiciele firm: Coca-Cola, Facebook, IQS, Gemius, MediaCom, Nielsen, Play i Viacom. Konferencja już 23 października.

Kraj, 2 października 2019

Coca-Cola Energy w gratisie do dań z PizzaPortal.pl

Blisko 600 restauracji bierze udział w akcji promocyjnej PizzaPortal.pl.

Kraj, 18 września 2019

Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym dla marki

Coca-Cola intensyfikuje działania promocyjne.

Kraj, 17 września 2019

Beata Bacieczko head of video production w Prodigious

Dotychczas pracowała dla takich klientów i marek jak m.in.: Coca-Cola, Samsung, Adidas, Deichmann, Mondelez.

Zagranica, 12 września 2019

Diet Coke zaleca bycie sobą

Wystartowała nowa kampania napoju, w której główne bohaterki używają aplikacji randkowej.

Zagranica, 9 września 2019

Coca-Cola wprowadza nowy energetyk na rynek azjatycki

Firma wykorzystuje globalny trend funkcjonalny oraz sprzyjającą koniunkturę.

Zagranica, 29 sierpnia 2019

Coca-Cola udostępnia Costa Coffee swoje ikoniczne miejsce na Piccadily Circus

Po raz pierwszy marka ustępuje miejsca innej marce napojów w tym miejscu.

Kraj, 5 sierpnia 2019

Coca-Cola wprowadza na rynek nowy energetyk

Nowy napój ma smak flagowego napoju z portfolio giganta.

Kraj, 2 sierpnia 2019

Sprite namawia do zwalczania hejtu miłością

Kolejna odsłona kampanii "Niech gadają. Żyj rześko" podczas Pol'and'Rock Festival.

Zagranica, 1 sierpnia 2019

Indyjski król kawy VG Siddhartha nie żyje

Prezes "indyjskiego Starbucksa" popełnił samobójstwo z powodu długów i problemów z urzędem podatkowym.

Zagranica, 26 lipca 2019

Nestle rusza z dużą kampanią repozycjonującą Nescafe Azera [wideo]

Marka chce utrzymać innowacyjną przewagę na rozwijającym się rynku kawy.

Zagranica, 24 lipca 2019

Coca-Cola zobowiązuje się wspierać młodych piłkarzy

Były piłkarz Jermaine James twarzą nowych działań komunikacyjnych i wizerunkowych producenta napojów.

Zagranica, 15 lipca 2019

Automaty vendingowe Honest Tea wspomogą organizacje non-profit

Kupujący napoje marki należącej do Coca-Coli będą mogli przekazać datek na Fair Trade USA lub Organic Farming Research Foundation.

Kraj, 4 lipca 2019

Damian Podawca marketing managerem w Barilla

Po ponad 10 latach w Coca-Coli doświadczony marketer zmienia pracodawcę.

Kraj, 27 czerwca 2019

Limitowana edycja butelki Coca-Coli

Butelka stanowi element kampanii - "Razem smakuje lepiej", a autorem projektu jest Karol Radziszewski.

Kraj, 19 czerwca 2019

ARC: najbardziej rozpoznawalni sponsorzy sportu to: Orlen, Adidas, Coca-Cola, Nike, Lotos, Orange i PZU

W ciągu 10 lat o 15 p.p. wzrosła liczba osób, które korzystniej oceniają firmy angażujące się w sponsoring.

Kraj, 23 maja 2019

Kampania "#wciazzmieniamy" Coca-Coli otrzyma silne wsparcie komunikacyjne

Na naszym rynku nad kampanią pracują agencje On the Wave Digital, MediaCom Warszawa i FleishmanHillard.

Kraj, 22 maja 2019

Coca-Cola startuje z kampanią "#wciazzmieniamy", w Warszawie stanie 10 automatów do zbiórki opakowań

Polska jest pierwszym krajem, w którym rusza ten projekt.

Zagranica, 11 kwietnia 2019

Coca-Cola wprowadza markę Aquarius na rynek brytyjski

To napoje funkcjonalne - wody smakowe wzbogacone minerałami.

Kraj, 10 kwietnia 2019

Fuzetea wprowadza na rynek wariant Bez Cukru

Nowość wsparta silną kampanią reklamową.

Kraj, 9 kwietnia 2019

Coca-Cola: nowa odsłona kampanii "Razem smakuje lepiej"

Kampanię zrealizowały: McCann, LiquidThread, MediaCom i Big Picture.

Zagranica, 29 marca 2019

Coca-Cola wprowadza wariant energetyczny

Dotyczy to na razie Wielkiej Brytanii.

Zagranica, 22 lutego 2019

Coca-Cola o smaku wanilii i pomarańczy

Koncern szuka w ten sposób nowych konsumentów swoich napojów.

Zagranica, 14 grudnia 2018

Coca-Cola ma nowego dyrektora marketingu w Wielkiej Brytanii i Irlandii

Na stanowisko został powołany Paul Grace.

Zagranica, 22 listopada 2018

MediaCom utrzymał obsługę Coca-Coli w Wielkiej Brytanii i Irlandii

Według danych Nielsena wartość budżetu szacowana jest na 50 mln funtów.

Kraj, 14 listopada 2018

Coca-Cola zachęca do czynienia dobra na święta

Wystartowała świąteczna kampania marketera.

Zagranica, 13 listopada 2018

Coca-Cola chce wprowadzić napoje energetyczne pod własną marką

Gigant napojowy chce rozwijać portfolio, inwestując w naturalne energetyki.

Zagranica, 8 listopada 2018

Coca-Cola w Wielkiej Brytanii reaktywuje ikoniczną kampanię

W nowej odsłonie producent coli stawia na wariant Zero Sugar.

Kraj, 25 października 2018

Anna Mrożewska z Coca-Coli do lubelskiego Herbapolu

Będzie pełnić funkcję dyrektor marketingu. Jednocześnie stanowisko dyrektora handlowego objął Paweł Głowniak.

Zagranica, 23 października 2018

Brian Smith chief marketing officerem Coca-Coli

Duże zmiany menedżerskie na szczeblach regionalnych.

Zagranica, 8 października 2018

Fuzetea z szeroką kampanią TV w Wielkiej Brytanii

Marka Coca-Coli podkreśla potrzebę znalezienia czasu dla siebie.

Zagranica, 5 października 2018

Apple detronizuje Google w rankingu najcenniejszych marek

Znamy wyniki raportu 2018 Best Global Brands.

Kraj, 4 października 2018

Sprostowanie: Napój PepsiCo nie jest odpowiedzią na produkt Coca-Coli

Napój funkcjonalny pojawił się na rynku przed wprowadzeniem napoju prozdrowotnego Coca-Coli, dlatego nie jest bezpośrednią odpowiedzią na ruch Coca-Coli.

Zagranica, 27 września 2018

Coca-Cola chce rosnąć w segmencie niegazowanych napojów owocowych

Coca-Cola we Francji podpisała porozumienie z Alize z związku z planami przejęcia Tropico.

Kraj, 25 września 2018

Dariusz Kopczyński i Łukasz Boruń w zespole Altavia Polska

Altavia Polska specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań do komunikacji z konsumentem w miejscu sprzedaży.

Zagranica, 19 września 2018

Allianz będzie sponsorem igrzysk olimpijskich od 2021 do 2028 r.

Umowa z MKOl przewiduje także wykorzystanie praw marketingowych.

Zagranica, 14 września 2018

Coca-Cola sponsorem Premier League

W ramach partnerstwa komercyjnego Coca-Cola będzie promować szerokie portfolio.

Zagranica, 12 września 2018

Coca-Cola organizuje przetarg na zakup i planowanie mediów

Budżetu broni MediaCom.

Zagranica, 3 września 2018

Coca-Cola kupi Costa Coffee

Gigant napojowy zwraca się w kierunku segmentu gorących napojów.

Zagranica, 30 sierpnia 2018

Coca-Cola przejmuje Moxie

Jedna z najstarszych w Stanach Zjednoczonych marek napojów gazowanych w rękach giganta napojowego.

Zagranica, 24 sierpnia 2018

Coca-Cola wprowadziła na rynek w 2017 r. 500 napojów

Większość z nich nie ma nic wspólnego z colą.

Kraj, 27 lipca 2018

Coca-Cola wprowadza napoje na bazie roślin

Marka AdeZ ma dyktować trendy w nowym segmencie.

Kraj, 26 lipca 2018

Festiwal Nowe Horyzonty po raz 18. we Wrocławiu

W tym roku festiwal obywa się bez sponsora tytularnego. Tegoroczna edycja największego - obok warszawskiego - festiwalu filmowego w Polsce potrwa od 26 lipca do 5 sierpnia.

Kraj, 23 lipca 2018

Starcom: Adidas, Visa, Biedronka i Lotos z największymi wzrostami znajomości podczas MŚ 2018

Starcom zbadał znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją.

Zagranica, 11 czerwca 2018

Cola z subtelną kampanią o muzułmanach

Gigant napojowy z rzadką wypowiedzią na pograniczu ideologicznej deklaracji.

Kraj, 7 czerwca 2018

Coca-Cola rusza z finalną odsłoną kampanii mundialowej

Przygotowano geolokalizowane, ogólnopolskie działania OOH i kampanię TV. Wykorzystane zostaną też inne media.

Kraj, 28 maja 2018

Wirtualna Polska z programem na żywo na mundial

W "Prosto z mistrzostw" będą komentować Radosław Majdan, Jacek Gmoch i Cezary Kucharski, a poprowadzi go m.in. Michał Kołodziejczyk. Sponsorem jest Coca-Cola.