Agencja będzie wspierała klienta koncepcyjnie i kreatywnie w zakresie komunikacji 360.
Kampania jest realizowana we współpracy z działem projektów Media Impact oraz agencją The Boom.
Niestandardowa kampania "Wyjechani na weekend" potrwa do lata.
Koncern zamknął listę agencji, które będą go obsługiwać podczas najbliższych piłkarskich mistrzostw Europy (Francja - od 10 czerwca 2016). Znalazło się na niej pięć podmiotów.
Do agencji dołącza dwóch pracowników działu design.
Firma na pewno będzie chciała ten fakt wykorzystać marketingowo, podobnie jak Visa, jej konkurent i sponsor olimpiady w Londynie.
Producent opon został partnerem piłkarskiej imprezy.
Union of European Football Associations (UEFA) wybrała agencję marketingu bezpośredniego The Marketing Store do realizacji aktywności merchandisingowych związanych z mistrzostwami...
Firma reklamowa Glob Media realizuje oryginalne projekty komunikacji marketingowej dla taniej linii lotniczej EasyJet i producenta opon Continental. Działania reklamowe...
Marta Mazurek objęła stanowisko dyrektora zarządzającego firmy marketingowej Re-Akcja specjalizującej się w realizacji przede wszystkim projektów w obszarze mediów niekonwencjonalnych....
Firma reklamowa Glob Media specjalizująca się w realizacji projektów z zakresu ambient mediów przy współpracy z firmą doradczą Cap Gemini...
Agencja NG Interactive podpisała umowę na obsługę w zakresie internetu i multimediów z jedną z największych firm chemicznych w Europie...