M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "DDB (firma)"

Kraj, 28 września 2020

Przedstawiciele BNP Paribas, Google, Huawei, Starcomu i VMLY&R na konferencji Next Day Summit

Wydarzenie online rozpoczyna się już jutro.

Kraj, 11 września 2020

Finał kampanii Durex "Głośni w łóżku" [wideo]

Twórcą strategii komunikacji oraz idei kreatywnej kampanii jest agencja DDB.

Kraj, 7 września 2020

Anna Dereszowska czyta bajki w kampanii McDonald's [wideo]

Za realizację kampanii odpowiada agencja DDB, OMD i 24/7 Communication.

Kraj, 28 sierpnia 2020

DDB dla Fundacji Rak’n’Roll oraz Avon Kontra Rak Piersi [wideo]

Materiały animowane przygotowało studio Televisor.

Kraj, 19 sierpnia 2020

Durex startuje z nową odsłoną kampanii "Głośni w łóżku"

Marka zachęca do rozmów o seksie.

Zagranica, 29 lipca 2020

Omnicom: spadek przychodów organicznych o 23% w II kwartale

Zysk operacyjny spadł o 89%.

Kraj, 28 lipca 2020

Paulina Gurgul account directorem w Newonce.media

Objęła nowo utworzone stanowisko.

Kraj, 17 lipca 2020

Wojciech Mann o języku w rytmie rap w akcji McDonald's

Wojciech Mann i Jan-Rapowanie pomagają znaleźć słowa zachwytu w najnowszej aktywacji sieci.

Kraj, 2 lipca 2020

Huawei promuje sklep AppGallery

Kampania w telewizji i kanałach digital.

Kraj, 9 czerwca 2020

Durex zachęca do bliskości

Startuje kampania "Głośni w łóżku".

Kraj, 8 czerwca 2020

McDonald's zapewnia, że poprawia smak swoich kanapek

Zmiany w sposobie przygotowania produktów sieć komunikuje w kampanii.

Kraj, 18 maja 2020

T-Mobile wizerunkowo

Z kolejną odsłoną kampanii "Bez nonsensów".

Kraj, 11 maja 2020

Huawei idzie na wojnę cenową

Nowe smartfony poniżej 400 zł.

Kraj, 31 stycznia 2020

Aplikacja McDonald's pozwala spersonalizować menu

Sieć daje konsumentom możliwość tworzenia indywidualnych ofert.

Kraj, 13 stycznia 2020

Roman Valent reprezentowany przez Papaya Films

Kolejny reżyser w rosterze studia.

Zagranica, 16 grudnia 2019

Justine Armour dyrektor kreatywną Grey New York

Stanowisko CCO pozostawało nieobsadzone od odejścia Andreasa Dahlqvista do DDB w 2017 r.

Kraj, 12 grudnia 2019

Trwa kampania trzeciego sezonu "Watahy"

Premierze serialu w HBO GO towarzyszą rozległe i niestandardowe działania promocyjne.

Kraj, 2 grudnia 2019

Huawei: W 2020 r. możemy jeszcze zwiększyć budżet

Chińska firma stara się walczyć nie tylko ceną, ale także marketingowo.

Kraj, 21 listopada 2019

Maciej Waligóra na czele zarządu KTR

Istotną zmianą wprowadzoną od tego roku jest trzyletnia kadencja powołanego zarządu z możliwością przedłużenia kadencji tylko na kolejne trzy lata.

Kraj, 22 października 2019

Andrzej Seweryn w reklamie Porsche 911

Motoryzacyjna marka z nostalgiczną reklamą.

Kraj, 21 października 2019

11 nagród dla polskich agencji na Golden Drum 2019

VMLY&R zdobywcą grand prix w kategorii print za "Ostatni Twój Weekend".

Kraj, 18 października 2019

21 nominacji dla polskich agencji na Golden Drum 2019

Siedem agencji z Polski walczy o nagrody.

Kraj, 20 września 2019

Michał Sęk i Tomasz Bujok creative directorami w 180heartbeats + Jung v. Matt

Wcześniej pracowali w Saatchi & Saatchi IS.

Kraj, 18 września 2019

DDB i Shootme Visual Artists dla Porsche Macan

Kampania odbywa się pod hasłem "Oderwij się".

Zagranica, 17 września 2019

McDonald's ma w USA nową agencję kreatywną

Wygrana Wieden + Kennedy New York jest ciosem dla Omnicomu i We Are Unlimited.

Kraj, 17 września 2019

McDonald's umila poniedziałek kawą

Sieć wraca z popularną wśród konsumentów akcją "Kawowe poniedziałki McCafe".

Kraj, 5 lipca 2019

Letnie nowości i powroty w McDonald's [wideo]

Sieć odświeża menu i rusza z kampanią.

Kraj, 3 lipca 2019

Nowe osoby w Ogilvy

W czerwcu do Ogilvy dołączyło osiem nowych osób. Zasiliły dział client service, project management, strategii i kreacji.

Kraj, 3 lipca 2019

Nokia wspiera reklamowo model 4.2 [wideo]

Kampanię przygotowały: DDB, Tango i Mindshare.

Kraj, 21 maja 2019

Kampania Volkswagen T-Cross z wykorzystaniem aromamarketingu w salach kinowych Verva 4DX

Działania w kinie koordynuje New Age Media.

Kraj, 3 kwietnia 2019

Pierwsza kampania DDB dla T-Mobile

"To nonsens, że tylko nowi mają lepiej"; kampania rozpoczyna się 45-sekundowym spotem wizerunkowym.

Zagranica, 16 stycznia 2019

WPP kwestionuje wyniki przetargu na obsługę US Army

Wcześniej wynik przetargu o wartości 4 mld dol. wygranego w listopadzie ub. r. przez DDB podważyła agencja McCann.

Kraj, 30 listopada 2018

Znamy zwycięzców konkursu Young Creatives Integrated Comepetition Eurobest 2018

Finał pierwszy raz w historii odbył się w Polsce.

Zagranica, 27 listopada 2018

WPP zdobywa budżet kreatywny marki Volkswagen w Ameryce Północnej

Od 2009 r. agencją kreatywną VW na rynku amerykańskim był Deutsch z grupy Interpublic.

Zagranica, 2 sierpnia 2018

DDB zdobywa budżet kreatywny piwa Blue Moon

Dwa miesiące temu jego producent MillerCoors rozstał się z agencją Venables Bell & Partners.

Zagranica, 13 lipca 2018

Wojciech Kowalik wśród 20 najbardziej nagradzanych copywriterów D&AD

Po raz pierwszy w historii londyńskiego konkursu reklamowego w br. opublikowano indywidualne rankingi copywriterów, dyrektorów artystycznych i kreatywnych oraz designerów.

Zagranica, 11 czerwca 2018

IPG nie powalczy o budżet reklamowy Forda, Omnicom - zapewne tak

Chodzi o konflikt interesów: należąca do Interpublic Group of Companies sieć McCann obsługuje Chevroleta, markę General Motors, wielkiego rywala Forda.

Zagranica, 19 kwietnia 2018

Startuje globalny przetarg kreatywny dla marki Volkswagen

Niemiecki koncern motoryzacyjny chce scentralizować strategię marketingową i poprawić wizerunek po skandalu z fałszowaniem testów emisji spalin.

Zagranica, 22 grudnia 2017

Johnson & Johnson stawia na mniejsze zespoły agencyjne

Firma przeorganizowała niedawno swój biznes konsumencki i chce, by obsługujące ją agencje reklamowe podążyły tym samym tropem.

Kraj, 23 listopada 2017

Powrót Burgera Drwala w McDonald's wsparty kampanią

Poszerzenie menu wspiera kampania OOH i socialmediowa.

Kraj, 26 października 2017

Dariusz Andrian na czele Young & Rubicam Brands w Polsce

Zastąpi Michała Kazimierczaka, który rozstał się z grupą Y&R.

Kraj, 25 października 2017

Dariusz Andrian na czele Young & Rubicam Brands w Polsce

Zastąpi Michała Kazimierczaka, który rozstał się z grupą Y&R.

Kraj, 31 sierpnia 2017

Magdalena Klimaszewska tymczasowo pokieruje Y&R

Michał Kazimierczak rozstał się z grupą Y&R.

Zagranica, 28 lipca 2017

McCann wygrywa przetarg sieci HomeGoods

Na konto agencji wpływa 77 mln dol.

Zagranica, 29 czerwca 2017

BBH New York z nowym kierownictwem

Ogłoszono nominacje na stanowiska dyrektora generalnego (New York CEO), prezesa (New York chairman) i dyrektora kreatywnego (chief creative officer).

Zagranica, 10 stycznia 2017

Wkrótce nowy szef Leo Burnett w Ameryce Płn.

Według nieoficjalnych informacji Andrew Swinand zostanie nowym szefem jednego z najważniejszych oddziałów francuskiego holdingu Publicis.

Zagranica, 29 listopada 2016

Sony poszukuje podmiotu do obsługi promocyjnej nowych słuchawek

Japoński gigant wysłał zapytania do londyńskich agencji.

Kraj, 9 sierpnia 2016

Whites rozszerza zakres swoich kompetencji o działania w mediach społecznościowych

Nowo powstałym zespołem pokieruje Anna Mościcka.

Kraj, 20 czerwca 2016

PZU reklamuje ubezpieczenia mieszkań

Kampanię przygotowały: DDB, VML, K2 i Starlink.

Kraj, 25 maja 2016

Adam Fus dyrektorem zarządzającym Xantus

Poprzednio stanowisko to piastował Kuba Michalczuk, CEO firmy.