Agencja wzmacnia dział Tech&Lab.
Uruchamiają ją Julia Kozak, dawna dyrektor zarządzająca FleishmanHillard w Polsce, i Radosław Kubaś, były partner Deloitte.
Priorytety dyktowane przez zarządy nasilają konflikty między działami marketingu i sprzedaży.
Holding ma uzyskać za udziały, które przejmie Bain Capital, około 2,5 mld funtów netto.
Agencja wspierała powstanie raportu - kompendium wiedzy dla osób związanych z marketingiem, które nie miały do tej pory do czynienia z e-sportem.
Połowa Polaków szuka inspiracji prezentowych w internecie. W sieci wydadzą 44 proc. budżetów na prezenty.
Firma wzmacnia obszar strategii i technologii.
W sezonie 2016/17 przychody wzrosły według Deloitte o 25 proc., do 4,52 mld funtów, a koszty płac tylko o 9 proc., do 2,5 mld funtów.
Indyjski potentat IT zgodził się zapłacić za agencję kreatywną z Seattle 75 mln dol.
Jak wynika z raportu, większość uważa obowiązek przenoszenia danych za mniej problematyczny niż prawo klientów do bycia zapomnianym.
Powiązanie zakupów stacjonarnych z internetowymi pomaga nadrabiać straty.
Firma doradcza Deloitte przedstawiła swój doroczny raport "TMT Predictions 2018".
Fiat Chrysler powierza agencji interaktywnej obsługę luksusowej marki aut sportowych na ośmiu rynkach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Europie i Japonii.
Właściciele marek takich jak Gucci, Burberry i Longchamp dostrzegli nową szansę biznesową.
W sezonie 2015-2016 wpływy brytyjskiej piłkarskiej ekstraklasy wzrosły o 9 proc., do 3,6 mld funtów.
Firma zbadała nastawienie Polaków do sprawy danych w związku ze zbliżającym się wejściem w życie nowych regulacji UE w tym zakresie.
Nowy raport "Value of Advertising" firmy Deloitte.
W dziale obsługi klienta awanse otrzymały Aleksandra Buczyńska i Anna Szypulska, w PR - Magdalena Myczko.
W agencji obejmuje stanowisko business development managera.
Nasi rodacy w przeciwieństwie do innych, europejskich nacji świąteczne zakupy zrobią w dyskontach. Jednak ich liczba spada - w porównaniu z ub.r. o 7 proc.
Sieć konsekwentnie poszerza portfolio marki własnej Premieur.
Powstaje nowa struktura konsultingowo-interaktywna - Deloitte Digital. Olgierd Cygan będzie nią zarządzał w Polsce i Europie Środkowej.
Powstaje nowa struktura konsultingowo-interaktywna - Deloitte Digital. Olgierd Cygan będzie nią zarządzał w Polsce i Europie Środkowej.
Keiler & Company zakończyła pracę po 42 latach.
Firma zakończyła współpracą z siecią Added Value i przechodzi pod skrzydła Deloitte.
W 2013 roku spółka zanotowała ponad 3 mln zł przychodu i 1 mln zysku.
Raport na temat sektora kreatywnego i technologicznego w Londynie.
Brytyjska sieć detaliczna HMV, istniejąca od 1921 roku, ogłosiła fiasko rozmów dotyczących pozyskania gwarancji bankowych i linii kredytowych. Przyszłość ponad 4500 pracowników HMV stanęła tym samym pod znakiem zapytania.
Kolejny bank zwraca pieniądze za zakupy w sieci, tym razem bez ekstrawagancji - do 100 zł.
Firma Interbrand przygotowała zestawienie 50 "zielonych" brandów.
Konsumenci chcą korzystać z możliwości inteligentnych telefonów, robiąc zakupy w tradycyjnych sklepach - wynika z badania firmy Deloitte.
Tanie smartfony i tablety zmienią obraz mediów, technologii i telekomów w 2012 r. zdaniem Deloitte.
Najbardziej może ucierpieć branża FMCG.
Pozycja telewizji jest niezagrożona, cyfryzacja zmieni układ sił pomiędzy ogólnotematycznymi i specjalistycznymi kanałami.
Według badań angielskiej firmy Deloitte rosnąca widownia i wpływy z reklamy wciąż dają telewizji status supermedium.
Deloitte na podstawie sondażu twierdzi, że reklamy wideo wywierają mniejszy wpływ na konsumenta niż na przykład bannery.
Jedna z czterech największych na świecie firm audytorskich szuka agencji reklamowej do globalnej obsługi.