Rusza postępowanie w Stanach Zjednoczonych. Źródła wskazują na przetarg globalny.
Agencja prowadzi obecnie kampanię wprowadzającą markę na polski rynek.
Biorąc pod uwagę grupy mediowe, nadal najlepiej wypada WPP/GroupM z liczbą 47 pkt.
W obu Amerykach, a zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych, grupa odnotowała jednak wzrosty.
Na tę zależność mają wpływ wydarzenia o charakterze globalnym, m.in. zbliżające się igrzyska olimpijskie.
Będzie doradzał zarządowi agencji AdCookie.
Kolejna agencja z Dentsu Aegis Network, która będzie pracować dla tego klienta.
Do obrony stanie Dentsu Aegis Network.
Dentsu Aegis Network Polska zaprasza na kolejne Dentsu Session
Dentsu Aegis Network okazało się też najskuteczniejszą grupą w nowym biznesie i utrzymanych budżetach.
Zakończył się przetarg na planowanie i zakup mediów.
Producent alkoholi dysponuje globalnym budżetem o wartości ok. 320 mln dolarów.
Planowaniem i zakupem mediów dla tej marki modowej zajmuje się od 2014 r. Vizeum.
Kolejne fazy globalnego przetargu na media.
Zmiana ma wejść w życie z początkiem 2020 r.
Ruszają prezentacje agencji. Budżetu broni Vizeum.
GroupM jest największą strukturą inwestycyjną w dziewięciu kategoriach produktowych.
W 2018 r. 19% przychodów firmy pochodziły ze sprzedaży w Europie.
W przetargu pozostały GroupM i Dentsu Aegis Network.
Obejmie stanowiska chief client officer i president.
Do Wielkiej Brytanii wraca po ośmiomiesięcznej przygodnieokresie, gdy zajmował w grupie stanowisko president of global clients.
Digital Evolution Group (DEG) z siedzibą w Kansas City dołączy do Isobar jako DEG Linked by Isobar.
Obejmie nowe w firmie stanowisko dyrektora marketingu.
Według danych Nielsena wartość budżetu szacowana jest na 50 mln funtów.
Ian Armstrong opuszcza firmę należącą do Tata Motors.
Przesunięcie obsługi mediowej do Dentsu jest wynikiem przeglądu Heinekena na wielu rynkach światowych.
Najbardziej optymistycznie wypowiadają się CMO w sektorze technologii.
Agencja wypromuje ubezpieczenia dla mam i dzieci w kampanii performance.
Firma rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową.
Po 13 latach budżet traci Mindshare.
Firma wybiera pomiędzy Dentsu Aegis Network a GroupM.
Hirst zajmie nieokreślone jeszcze stanowisko w globalnych strukturach Carat.
Sieć wzmacnia działy client service i kreacji.
Budżetu broni spółka Hearts & Science należąca do grupy Omnicom.
Dynamikę w wysokości 17,1 proc. zawdzięcza głównie pozyskaniu nowych biznesów o łącznej wartości 5,2 mld dol.