Widzowie mieszkający na Wyspach Brytyjskich przez pierwszych 14 dni będą mogli skorzystać z pakietu za darmo.
Swoją ofertę pokazują 24 podmioty z Polski, głównie nadawcy i firmy producenckie.
Agora przestała być udziałowcem nadawcy telewizji Metro.
Rada podtrzymała swoją wcześniejszą decyzję, z którą nie zgadzały się Telewizja Puls i Scripps Networks.
W Cannes rozpoczęły się międzynarodowe targi telewizyjne MIPCOM. Tegoroczna 30. jubileuszowa edycja tej imprezy potrwa do 16 października. Polskę reprezentują 54 firmy związane z rynkiem mediowym (głównie TV), producenckim i reklamowym.
Nowy multipleks nie w całości dla TVP.
Wśród zainteresowanych są m.in. TVP, Cyfrowy Polsat, NC+, Agora, Kino Polska i ZPR-y.
Grand prix konkursu trafiło do Saatchi & Saatchi Poland za kampanię "Życie to nie facebook". Śmierć Hanki Mostowiak MEM-em Roku.
Kanały grupy Discovery chcą w tym roku mocno rozwijać możliwości niestandardowych reklam.
Firma wzmocniła struktury marketingowe i programmingowe dzięki nowym specjalistom.
Sylwia Korycka jest kolejną osobą w MTV, która przeszła z Discovery.
W Cannes rozpoczęły się doroczne międzynarodowe targi telewizyjne MIPTV. W imprezie Polskę reprezentuje 48 firm. Swoje stoiska mają: Telewizja Polska,...
Michał Kiljańczyk objął stanowisko specjalisty ds. badań w firmie Discovery Polska, brokerze stacji tematycznych. Kiljańczyk pracował od września 2003 r....
Do stycznia włącznie operator telekomunikacyjny Netia SA zdecydował się przedłużyć swoją kampanię reklamową nowych taryf dla biznesu. Rozpoczęła się ona...
Justyna Bremer objęła nowo utworzone stanowisko kierownika zespołu ds. komunikacji i mediów w dziale marketingu towarzystwa ubezpieczeniowego Link4, natomiast Arkadiusz...
Paweł Franke, dotychczas media manager w domu mediowym Media Direction OMD, przeszedł na takie samo stanowisko do Starcomu. W Media...
Discovery Polska będzie sprzedawać czas reklamowy w nowym kanale telewizyjnym ZigZap produkowanym przez spółkę Canal Plus Cyfrowy. Broker obsługuje już...
Na przełomie I i II kwartału 2004 r. Canal Plus Cyfrowy, właściciel kanału dla dzieci Minimax, wprowadzi zmiany w paśmie...
Kanał telewizyjny dla dzieci Minimini, którego producentem jest Canal Plus Cyfrowy, rozpocznie nadawanie 20 grudnia br. Kanał kierowany jest do...
Discovery Polska planuje w tym roku przeprowadzenie jeszcze kilku akcji reklamowych i marketingowych. Discovery jest nadawcą kanałów tematycznych takich jak:...
Discovery Networks Europe poinformowało o rozszerzeniu działalności związanej ze sprzedażą czasu reklamowego w Polsce. Wszystkie kanały tematyczne obsługiwane przez Discovery...
Broker czasu reklamowego w telewizjach tematycznych Discovery Polska powołał podmiot Discovery Media Polska do obsługi wybranych kanałów telewizyjnych ze swojego...
Firma Discovery Polska, broker reklam w telewizyjnych kanałach tematycznych, zapowiada wprowadzenie nowej strategii sprzedaży w obsługiwanych kanałach. W portfolio tego...
Polski Cartoon Network, telewizyjny kanał dla dzieci należący do koncernu AOL Time Warner Company, od początku maja br. będzie miał...
Kanał telewizyjny Mini Max zamierza sukcesywnie rozwijać ofertę interaktywną skierowaną do młodego widza. W ramach tej strategii organizuje m.in. konkurs...
Kierownictwo Discovery Networks Europe, właściciela telewizyjnych kanałów tematycznych, przedstawiając zarys nowej strategii związanej z polskim rynkiem, podkreśliło, że Polska jest...
Firma Discovery Polska przekazała budżet mediowy najbliższej kampanii reklamowej telewizji Discovery Channel domowi mediowemu Media Direction OMD należącemu do OMD...