Filmy Disneya doczekają się pseudoteatralnych realizacji we współpracy z jedną z największych brytyjskich firm rozrywkowych.
Analitycy oczekują, w najbliższy weekend otwarcia najnowsza część gwiezdnej sagi zarobi 200 mln dolarów w samych Stanach i Kanadzie, a ok. 450 mln dolarów na świecie.
W odpowiedzi na konkurencję ze strony potęg Apple, Amazonu, Netfliksa i Disneya Cineworld buduje kolejne multipleksy i wyposaża je w nowoczesną technologię.
Agencja wzmacnia dział client service.
Na święta w sieci dostępna będzie specjalna licencjonowana odzież dla najmłodszych fanów kina.
Firma poważnie podchodzi do uruchomienia swojego serwisu streamingowego Disney+.
Kolejne fazy globalnego przetargu na media.
Już kilka tygodni po premierze film zarobił 2,7892 mld dol. - prawie tyle co starszy o dekadę "Avatar".
W Europie Mindshare nie będzie bronił budżetu mediowego Foksa. Wydatki tego klienta są szacowane na 150 mln funtów.
Wysłane RFP dotyczą trzech regionów - Europy, APAC i obu Ameryk.
W Polsce jest to klient Media Direction OMD.
Deweloperzy podnieśli budżet inwestycji do 6,5 mld dol. zachęceni sukcesem parku Disneya w Szanghaju.
Firma oferowała za aktywa rozrywkowe Foksa ponad 15 proc. więcej niż Disney.
Film dystrybuowany przez Next Film (Agora) zarobił na świecie ponad 20 mln dol.
Warta 60 mld dol. transakcja może zostać potwierdzona już dziś.
Rozmowy prowadzone w ostatnich tygodniach dotyczyły sieci telewizji kablowej FX i National Geographic Channel oraz studia filmowego Twentieth Century Fox.
W ramach kampanii przygotowany został mechanizm z wykorzystaniem kreatora graficznego.
W światowym boxoffice wytwórnia zarobi 5,85 mld dol.
Chińczycy poradzili sobie z blokowaniem Twittera, tworząc jego odpowiednik.
Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, radiu, prasie oraz internecie.
Po bardzo rozczarowujących rocznych wynikach sprzedaży linii Playmation przedstawiciele Walt Disney oświadczyli, że nowa strategia marketingowa tego produktu będzie odwzorowywać posunięcia przebojowego "Pokemon Go"
Przychody potentata w produkcji zabawek wzrosły w kwartale zakończonym 26 czerwca br. o 10 proc., do pułapu 879 mln dol. Najlepsze wyniki osiąga sprzedaż zabawek dla dziewczynek - w tym segmencie wzrost wyniósł 39 proc.
"Alicja po drugiej stronie lustra" cieszy się za to zainteresowaniem w Chinach, gdzie film zarobił już ok. 27 mln dol.
Dzięki IndaHash klienci mogą prowadzić zautomatyzowane kampanie na Instagramie.
Za kreację nowej kampanii dla marki baterii odpowiada Anomaly.
Wraz z jubileuszowym, 250. wydaniem redakcja "Animation Magazine" rozpoczęła publikację rankingów firm, ludzi, produktów, wydarzeń i projektów, które ich zdaniem w najbliższym czasie mają na nowo zdefiniować świat animacji i efektów specjalnych.
Senior copywriter przechodzi z Isobar Poland do Grey Group.
Firma zapłaci programistom 95 tys. funtów za opracowanie systemu promującego zdrowy styl życia.
Sieć została ogłoszona najlepszą globalną agencją 2014 r.
Philips samodzielnie realizuje działania marketingowe.