M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Disney (firma)"

Kraj, 30 października 2019

Lubella wprowadza na rynek płatki z bohaterami "Krainy Lodu" na opakowaniach

Marka Maspeksu umieszcza bohaterów filmu na opakowaniach płatków.

Zagranica, 28 października 2019

Cineworld przeczuwa kłopoty w związku z wojnami streamingowymi

W odpowiedzi na konkurencję ze strony potęg Apple, Amazonu, Netfliksa i Disneya Cineworld buduje kolejne multipleksy i wyposaża je w nowoczesną technologię.

Kraj, 25 października 2019

Tysięczny "Kaczor Donald" na rynku

Na rynku dostępny jest jubileuszowy numer magazynu z portfolio Egmont Polska.

Kraj, 23 października 2019

Daria Polarczyk i Agnieszka Łapa w Feeders

Agencja wzmacnia dział client service.

Zagranica, 8 października 2019

Marks & Spencer wprowadzi linię odzieży z bohaterami filmu "Frozen"

Na święta w sieci dostępna będzie specjalna licencjonowana odzież dla najmłodszych fanów kina.

Zagranica, 13 sierpnia 2019

Disney przygotowuje się do starcia marketingowego z Netfliksem

Firma poważnie podchodzi do uruchomienia swojego serwisu streamingowego Disney+.

Przetargi, 9 sierpnia 2019

Disney rusza z regionalnymi prezentacjami domów mediowych

Kolejne fazy globalnego przetargu na media.

Zagranica, 25 lipca 2019

"Avengers: Koniec gry" detronizuje "Avatara" jako najbardziej dochodowy film w historii

Już kilka tygodni po premierze film zarobił 2,7892 mld dol. - prawie tyle co starszy o dekadę "Avatar".

Przetargi, 17 lipca 2019

WPP nie weźmie udziału w przetargu mediowym Disneya

W Europie Mindshare nie będzie bronił budżetu mediowego Foksa. Wydatki tego klienta są szacowane na 150 mln funtów.

Przetargi, 28 czerwca 2019

Disney oficjalnie rozpoczął międzynarodowy przetarg mediowy

Wysłane RFP dotyczą trzech regionów - Europy, APAC i obu Ameryk.

Przetargi, 16 maja 2019

Disney niebawem ruszy z globalnym przetargiem na media

W Polsce jest to klient Media Direction OMD.

Zagranica, 14 maja 2019

Nagrody Webby wręczone po raz 23.

Wieden + Kennedy uznano za Agencję Roku.

Kraj, 4 marca 2019

Bohaterowie bajek Disneya w kampanii Warszawskiego Transportu Publicznego

Ilustracje w porozumieniu z Zarządem Transportu Miejskiego stworzył rysownik ze studia Disneya.

Kraj, 6 czerwca 2018

Smartfony LG w uniwersum "Gwiezdnych wojen"

Projekt powstał dzięki współpracy z Disneyem; realizacja: Agencja Warszawa, Arena Media i Mets.

Zagranica, 8 maja 2018

Rekordowa inwestycja w park rozrywki Universalu w Pekinie

Deweloperzy podnieśli budżet inwestycji do 6,5 mld dol. zachęceni sukcesem parku Disneya w Szanghaju.

Zagranica, 13 lutego 2018

Comcast może jeszcze podjąć walkę o 21st Century Fox

Firma oferowała za aktywa rozrywkowe Foksa ponad 15 proc. więcej niż Disney.

Kraj, 15 grudnia 2017

"Twój Vincent" pobił "Idę"

Film dystrybuowany przez Next Film (Agora) zarobił na świecie ponad 20 mln dol.

Zagranica, 14 grudnia 2017

Disney bliski ogłoszenia przejęcia 21st Century Fox

Warta 60 mld dol. transakcja może zostać potwierdzona już dziś.

Zagranica, 8 listopada 2017

Disney zainteresowany kupnem części 21st Century Fox

Rozmowy prowadzone w ostatnich tygodniach dotyczyły sieci telewizji kablowej FX i National Geographic Channel oraz studia filmowego Twentieth Century Fox.

Kraj, 16 sierpnia 2017

Jan Cieślar odchodzi z Grey Group

Zakłada studio gier The Failcores.

Kraj, 1 sierpnia 2017

Kocher i Juszczyk w Papaya Films

Producenci z Lemon Film i Film Produkcji przechodzą do Papaya Films

Kraj, 31 maja 2017

Grey Group organizuje Dzień Dziecka z Disneyem w Pepco

W ramach kampanii przygotowany został mechanizm z wykorzystaniem kreatora graficznego.

Zagranica, 6 marca 2017

Disney przed premierą "Pięknej i bestii" rozpoczyna współpracę z wielkimi markami

Promocja filmu z udziałem Emmy Watson odbywa się we współpracy z Unileverem, P&G i Sony.

Kraj, 19 stycznia 2017

Anna Koj, Joanna Rudnicka i Katarzyna Zagól awansują w K2

Zmiany w dziale client service agencji.

Zagranica, 7 listopada 2016

Disney zanotuje rekordowy rok

W światowym boxoffice wytwórnia zarobi 5,85 mld dol.

Zagranica, 20 października 2016

Chiński odpowiednik Twittera wart więcej niż oryginał

Chińczycy poradzili sobie z blokowaniem Twittera, tworząc jego odpowiednik.

Kraj, 18 sierpnia 2016

Fireball i Mindshare dla Grupy Eurocash

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, radiu, prasie oraz internecie.

Zagranica, 8 sierpnia 2016

Disney będzie adaptować strategię “Pokémon Go"

Po bardzo rozczarowujących rocznych wynikach sprzedaży linii Playmation przedstawiciele Walt Disney oświadczyli, że nowa strategia marketingowa tego produktu będzie odwzorowywać posunięcia przebojowego "Pokemon Go"

Zagranica, 20 lipca 2016

Hasbro: najlepiej sprzedają się zabawki dla dziewczynek

Przychody potentata w produkcji zabawek wzrosły w kwartale zakończonym 26 czerwca br. o 10 proc., do pułapu 879 mln dol. Najlepsze wyniki osiąga sprzedaż zabawek dla dziewczynek - w tym segmencie wzrost wyniósł 39 proc.

Zagranica, 31 maja 2016

Nowy film Tima Burtona słabo radzi sobie w Stanach

"Alicja po drugiej stronie lustra" cieszy się za to zainteresowaniem w Chinach, gdzie film zarobił już ok. 27 mln dol.

Kraj, 24 maja 2016

Isobar zatrudnia Martę Zajdel do rozwoju usług contentowych

Wcześniej związana była z Viacomem.

Kraj, 25 kwietnia 2016

Maciej Mszyca digital managerem w PHD Media Direction

Poprzednio pracował w domu mediowym Vizeum.

Kraj, 30 marca 2016

Karol Kołodziński w Dobro

Kolejny twórca będzie reprezentowany przez Platige Image.

Kraj, 9 marca 2016

Whites z nowym client service directorem

Do agencji dołączyła Dominika Przyłęcka.

Kraj, 3 marca 2016

Barbara Sołtysińska rusza z projektem IndaHash

Dzięki IndaHash klienci mogą prowadzić zautomatyzowane kampanie na Instagramie.

Zagranica, 2 listopada 2015

Duracell w stylu "Gwiezdnych wojen"

Za kreację nowej kampanii dla marki baterii odpowiada Anomaly.

Zagranica, 3 lipca 2015

Disneyowscy bohaterowie "Frozen" zachęcają dzieci do ćwiczeń

Disney wraz z Change4Life startują z kampanią promującą ruch wśród dzieci.

Kraj, 17 czerwca 2015

Subway ponownie z Disneyem

Najnowsza promocja związana jest z filmem "W głowie się nie mieści".

Kraj, 12 czerwca 2015

Human Ark na światowej liście 25 perspektywicznych studiów animacji

Wraz z jubileuszowym, 250. wydaniem redakcja "Animation Magazine" rozpoczęła publikację rankingów firm, ludzi, produktów, wydarzeń i projektów, które ich zdaniem w najbliższym czasie mają na nowo zdefiniować świat animacji i efektów specjalnych.

Kraj, 3 czerwca 2015

Jan Cieślar w Grey Group

Senior copywriter przechodzi z Isobar Poland do Grey Group.

Kraj, 22 maja 2015

Disney i Carex Kids we wspólnej akcji

Marka mydła antybakteryjnego z portfolio PZ Cussons uczy dzieci wyrabiać nawyk mycia rąk.

Kraj, 16 kwietnia 2015

Hubert Kowalczyk został head of IA/UX w Edge Technology

Poprzednio związany był z Isobar Poland.

Zagranica, 9 marca 2015

Disney stawia na zdrowy styl życia

Firma zapłaci programistom 95 tys. funtów za opracowanie systemu promującego zdrowy styl życia.

Zagranica, 13 lutego 2015

OMD wyróżnione przez redakcję "AdWeek"

Sieć została ogłoszona najlepszą globalną agencją 2014 r.

Kraj, 12 lutego 2015

Filip Gieleciński group account directorem w Posterscope Poland

Będzie odpowiadał za strategię rozwoju tej spółki w ramach grupy Dentsu.

Kraj, 19 listopada 2014

Wyjaśnienie: Disney nie prowadzi kampanii z Philipsem

Philips samodzielnie realizuje działania marketingowe.

Kraj, 18 listopada 2014

Philips z Disneyem ruszają ze świąteczną kampanią

Za działania reklamowe odpowiada agencja Unlimited.

Kraj, 6 listopada 2014

TV Puls będzie współpracować z NBCUniversal

Polski nadawca zyskał prawo wyemitowania ponad 100 tytułów filmowych i seriali.

Zagranica, 17 czerwca 2014

Disney i Change4Life we wspólnych działaniach w celu poprawy kondycji dzieci

Twórca kultowych animowanych bohaterów i stacja telewizyjna namawiają dzieci w Anglii do regularnych ćwiczeń codziennie przez 60 minut.

Kraj, 6 marca 2014

Agencja McGarry Bowen może pojawić się w Polsce

Dentsu Aegis Network zamierza wprowadzić nowe sieciowe marki na nasz rynek.