M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Dunnhumby (firma)"

Kraj, 16 października 2018

Przedstawiciele Dunnhumby, IKEA, Nielsen, Google na konferencji "MMP" Shopper Day

Już 24 października wydarzenie poświęcone shopper marketingowi, e-commerce i budowaniu lojalności. Organizatorami są "Media & Marketing Polska" oraz magazyn "Handel".

Kraj, 18 września 2018

Tanguy Pincemin z Dunnhumby keynote speakerem na konferencji Shopper Day

Wydarzenie, które odbędzie się 24 października, poświęcone jest shopper marketingowi, detalistom, lojalności i e-commerce. Organizatorami konferencji są pisma "Media & Marketing Polska" i "Handel".

Kraj, 8 listopada 2017

Tesco proponuje swoim dostawcom mierzalne media in-store

Wdrożeniem nowych narzędzi pozwalających na optymalizację i mierzenie wyników działań marek w sklepach zajmie się Dunnhumby poprzez swoją spółkę córkę Connect Media.

Kraj, 11 października 2017

Dunnhumby zaplanuje i zmierzy kampanie w mediach instore w Tesco

Od początku nowego roku startuje usługa Connect Media.

Zagranica, 16 maja 2017

Wlk. Brytania: L'Oreal korzysta z influencerów na Snapchacie

Sprzedaż Pure Clay Mask, nowego produktu L'Oreal do pielęgnacji cery, wzrosła o 51 proc. po akcji w mediach społecznościowych, głównie na Snapchacie.

Zagranica, 13 kwietnia 2016

Tesco będzie sprzedawać nierentowne dywizje

Dave Lewis, chief executive sieci Tesco, zapowiedział zainicjowanie zdecydowanych kroków służących redukcji nierentownego biznesu. Jako pierwsza zostanie wystawiona na sprzedaż dywizja Dobbies Garden Centres przejęta przez Tesco w 2008 r.

Zagranica, 8 kwietnia 2016

Facebook nawiązuje kompleksową współpracę z Dunnhumby

Facebook nawiązał ścisłą i - jak zapewnia - długofalową współpracę z Dunnhumby (agencja badawcza Tesco). Cel jest jasny - przełożenie ruchu online na offline, czyli efekt sprzedażowy dla produktów FMCG oferowanych przez brytyjskiego lidera rynku detalicznego.

Kraj, 16 września 2015

Maciej Wyszyński dyrektorem zarządzającym Sociomantic Labs

Będzie odpowiadać za zarządzanie kluczowymi rynkami.

Zagranica, 9 stycznia 2015

Tesco ogłasza bezprecedensowy plan biznesowy

Dave Lewis, prezes Tesco, ogłosił bezprecedensowy w 96-letniej historii tej sieci plan biznesowy. Sieć będzie redukować ceny i zatrudnienie, zamykać i odsprzedawać nierentowne sklepy. Ma to przynieść redukcję kosztów na pułapie blisko 380 milionów dolarów.

Kraj, 9 kwietnia 2014

Sociomantic Labs kupiony przez Dunnhumby

Sociomantic Labs zatrudnia ponad 200 specjalistów w 16 biurach na całym świecie, w tym w Polsce.

Kraj, 16 października 2009

Tesco Clubcard ma już ok. miliona uczestników

Tesco Clubcard ma już ok. miliona uczestników. Program lojalnościowy sieci Tesco został wprowadzony na początku sierpnia br. W programie Clubcard...

Kraj, 6 sierpnia 2009

Tesco zamierza pozyskać 2 mln uczestników Clubcard

Tesco zamierza pozyskać 2 mln uczestników programu Clubcard w ciągu trzech miesięcy. Clubcard to program premiujący zakupy, który stał się...

Kraj, 17 marca 2009

Tesco Clubcard ruszy prawdopodobnie w przyszłym roku

Program lojalnościowy sieci handlowej Tesco pod nazwą Clubcard może wystartować w przyszłym roku. - Data startu uzależniona jest od wyników...

Zagranica, 5 stycznia 2009

Tesco skutecznie konkuruje z Wal-Martem w USA

Działania Tesco w USA są koszmarem dla sieci Wal-Mart - uważa magazyn "Business Week". Brytyjski detalista wszedł na rynek amerykański...

Kraj, 2 października 2008

Sylwia Pyśkiewicz prezesem polskiego oddziału Loyalty Partner

Sylwia Pyśkiewicz, do niedawna związana ze strukturami marketingowymi Tesco, została prezesem Loyalty Partner. O planach uruchomienia oddziału tej firmy w...

Kraj, 30 września 2008

Loyalty Partners otworzy biuro w Polsce

Loyalty Partners przymierza się do uruchomienia biura w Polsce - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Loyalty Partners specjalizuje się w obsłudze programów...

Kraj, 3 września 2008

Tesco testuje program lojalnościowy

Tesco testuje program lojalnościowy. Jego próbną wersję wprowadzono w trzech marketach na południu Polski, by wysondować oczekiwania klientów wobec programu...

Kraj, 24 kwietnia 2008

Dunnhumby w przyszłym roku ma wejść do Polski

Dunnhumby, firma pozycjonująca się jako specjalista w relevant marketingu, w przyszłym roku wejdzie do Polski, jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Dunnhumby...