Założenia rekomendacji dobrych praktyk przetargowych w produkcji filmów reklamowych będą zawarte w Białej Księdze Branży Komunikacji Marketingowej.
"Elastyczną" ofertę będzie promować kampanią w mediach.
Dworak na czele Klubu Producentów Reklamowych.
Funkcję dyrektora klubu objął Julian Dworak, producent związany dotychczas z Opus Film.
Kolejny efekt współpracy Polpharmy z agencją.
Komunikacja eksponuje nowy projekt kulinarny sieci - Atelier Intermarche.
Działania komunikacyjne są prowadzone w telewizji i internecie.
Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Dynamo, a postprodukcją Chimney.
W ostatnim czasie Orange wprowadził dwie usługi, które do tej pory nie były kojarzone z działaniem operatora telekomunikacyjnego.
Alior reklamuje opłacanie rachunków bez prowizji w swoich placówkach, a Pekao SA - pożyczki gotówkowe.
Celem kampanii jest budowa świadomości na temat zagrożeń związanych z wirusem HIV.
Przez kolejne trzy tygodnie bank będzie co tydzień zmieniał reklamy w kampanii pożyczek.
"Z lekkością zrealizujesz swoje plany" - z takim hasłem reklamowym bank rusza z nową kampanią kredytów gotówkowych, która obejmie prasę, telewizję i internet.
Nowy kanał zastąpi Discovery Travel & Living. To zdecydowane otwarcie na kobiecą widownię. W przyszłym roku mają pojawić się w niej polskie produkcje.
Za kreację reklam Ibupromu Zatoki i Ibupromu SprintCaps odpowiada Opus B.
Kredyt Bank rozpoczął kampanię reklamową, w której oferuje depozyty do 6 proc. rocznie. Do lokowania środków w KB zachęcają monety....
Artur Marcinkowski i Marcin Wojtulewicz dołączyli do agencji interaktywnej Hypermedia (Isobar Polska) i tworzą team kreatywny dedykowany działaniom ATL zintegrowanym...
Firma Vobis prowadząca sieć sklepów ze sprzętem komputerowym i IT rozpoczyna telewizyjną kampanię wizerunkowo-produktową. W tej kampanii Vobis wprowadza nową...
DraftFCB + Ad Fabrika przygotowała najnowszą kampanię reklamową aparatów cyfrowych marki Olympus µ 1030 SW. Aparaty te są wodoszczelne, odporne...
Polska będzie pierwszym krajem w Europie, w którym firma Logitech, producent akcesoriów IT, przeprowadzi kampanię reklamową w telewizji. Centrala spółki...
Najnowsza kampania reklamowa Krakowa, której celem jest zachęcenie turystów do odwiedzenia Krakowa podczas obchodów 750-lecia lokacji, mimo iż jeszcze nieemitowana,...
Merlin.pl prowadzi pierwszą kampanię wizerunkową. Jej strategię i kreację przygotowała agencja Dynamo. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy...
Neonet SA, właściciel ogólnopolskiej sieci handlującej sprzętem RTV/AGD, zamierza pozyskać z oferty publicznej ok. 65 mln zł. Ustalenie ceny emisyjnej...
Firma windykacyjna Electus prowadzi przetarg na obsługę budżetu reklamowego. Zaprosiła pięć agencji, wśród których są: ARRS Effectica, Dynamo, Czart, Orpha...
Agencja reklamowa Schulz wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki napoju energetyzującego R20 należącej do firmy Paola Sp. z o.o. Wartość...