Kontent wideo udostępniany przez ligową spółkę jest też widoczny w specjalnej sekcji wyszukiwarki Google z wykorzystaniem funkcjonalności, jakich używają największe ligi na świecie.
Będą się tam pojawiać filmy przybliżające kibicom kulisy rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy.
Dodatkowo symultaniczna transmisja dostępna będzie w internecie i aplikacjach mobilnych.
Na bazie licencji i sublicencji mecze polskiej ligi będą dostępne m.in. w siedmiu krajach bałkańskich.
Umowę podpisano na trzy lata. Partnerem tytularnym Ekstraklasy pozostaje marka Lotto.
Zadłużony klub kupił wieloletni prezes Kulczyk Investments oraz obecny prezes klubu.
Objął kierownicze stanowisko w spółce Ekstraklasa.
Najbliższe rozgrywki polskiej ligi piłkarskiej będą emitowane o stałych porach. Stacje wyemitują blisko trzy razy więcej meczy niż w poprzednich sezonach.
Kluby Ekstraklasy zaakceptowały ofertę Canal+ Cyfrowego, operatora platformy satelitarnej Cyfra+, który udzieli sublicencji na rzecz Polsatu Cyfrowego i stacji Eurosport.
Andrzej Rusko, prezes spółki Ekstraklasa, organizującej rozgrywki najwyższej ligi piłkarskiej w Polsce, zapowiedział, że nowy sezon rozgrywek rozpocznie się bez...
Według firmy Pentagon Research wartość ekspozycji sponsorów podczas meczów pierwszej kolejki wiosennej Ekstraklasy piłkarskiej wyniosła 1,2 mln zł. Najsilniej eksponowane...
W najbliższą niedzielę TVP2 debiutuje z nowym magazynem piłkarskim "Szybka piłka". Będzie on poświęcony podsumowaniu przygotowań drużyn Ekstraklasy i wprowadzeniu...