Przekroczenie progu 1 milarda dolarów przychodów netto na rynku amerykańskim ma nastąpić w 2020 r.
Wchodzi tym samym w bezpośrednią rywalizację z Google i Facebookiem dominującymi na wartym 129 mld dol. rynku reklamy cyfrowej.
Według eMarketera w 2023 r. na digital pójdą już dwie trzecie wydatków reklamowych na rynku amerykańskim.
EMarketer ponownie podnosi prognozę wzrostu.
To szacunki firmy Adobe, która analizuje dane z 80 największych e-sklepów w Stanach Zjednoczonych.
Nowy CEO Mark Read stoi przed trudnym zadaniem w związku z odchodzeniem reklamodawców od telewizji i prasy na rzecz internetu.
Wpływy z reklam online są na tyle duże, że nawet 5 miliardów grzywny nałożonej przez Komisję Europejską nie jest dla firmy obciążeniem ponad jej siły.
To logiczna konsekwencja ostatnich przejęć: firmy technologicznej AppNexus i giganta medialnego Time Warner.
Wydatki na reklamy w tym nadal niszowym formacie wzrosły w ub.r. o 86 proc., wynika z nowego raportu Interactive Advertising Bureau i PricewaterhouseCoopers.
Według eMarketera spowolnienie dotyczy zwłaszcza mediów społecznościowych.
Według eMarketera na koniec br. 593,7 mln osób na świecie skorzysta z Instagramu przynajmniej raz w miesiącu. Do 2021 r. liczba użytkowników ma wzrosnąć do 927,9 mln.
Największy detalista na świecie ogłosił właśnie, że tempo wzrostu sprzedaży było w minionym kwartale najszybsze od ponad 8 lat.
W grupie wiekowej od 12 do 17 lat Snapchat będzie mieć 15,8 mln użytkowników w Stanach Zjednoczonych, podczas gdy Facebook - 14,5 mln (spadek o 3,4 proc.), podaje eMarketer.
Internetowy potentat pracuje nad rozwiązaniami, które poprawiłyby jego napięte stosunki z wydawcami prasy.
Reklamodawcy mają nadzieję, że silny gracz numer trzy na rynku internetowym pozwoliłby utrzymać ceny w ryzach.
Według raportu eMarketera reklama cyfrowa w br. będzie stanowić 38,3 proc. globalnych, mediowych wydatków reklamowych, które osiągną pułap 583,91 mld dol.
Sprint, jeden z największych amerykańskich operatorów telekomunikacyjnych, zaproponował klientom mającym abonamenty prepaid zmniejszenie do kwoty maksimum 5 dol. ich rachunków telefonicznych, w zamian za ściąganie reklam na swoje smartfony.
Portal chce w ten sposób częściowo uniezależnić się od YouTube.
Analitycy przewidują, że w tym roku z serwisu przez telefony komórkowe będzie korzystać miliard osób.
Serwis Yahoo! przejął za ok. 300 mln dol. firmę Flurry specjalizującą się we wdrażaniu i doskonaleniu aplikacji mobilnych.
Użytkownicy coraz częściej będą używać specjalistycznych aplikacji do wyszukiwania.
W internecie najwięksi marketerzy przesuwają budżety do internetu w poszukiwaniu młodszych odbiorców komunikatów. Co do trendów popularności telewizji i internetu analitycy są jednak podzieleni.
Internetowy gigant zaprezentował wyniki finansowe.
Firma eMarketer opublikowała najnowszy raport.
Według przedstawionych właśnie prognoz brytyjskich analityków wspomniane wydatki osiągną w br. pułap 2,26 mld funtów. Oznacza to, że będą wyższe niż budżety przeznaczone na reklamę w prasie drukowanej.
Menedżerka o polskich korzeniach pokieruje największym serwisem wideo.
Firma eMarketer prognozuje szybki wzrost rynku reklam na komórki i tablety.
Przewidywany wzrost wydatków na to narzędzie to 73,9 proc.
Według analiz eMarketera rynek reklamy mobilnej w Wielkiej Brytanii osiągnie prawdopodobnie wartość 1 mld funtów.
Firma eMarketer przewiduje boom na social media.
Agencja Praktycy.com o rosnącej popularności kuponów rabatowych, które kupującemu pozwalają zaoszczędzić, a sprzedawcy - przyciągnąć klienta.
Według prognoz eMarketera próg ten reklamodawcy przekroczą w 2014 r.
W USA ten rynek w 2012 r. może być wart 2,18 mld dol.
W Polsce 85 proc. wejść z wyszukiwarek na strony internetowe pochodzi z pierwszej strony wyników - takie wnioski przynoszą badania...
Amerykanki więcej korzystają z sieci po urodzeniu dziecka - wynika z badań firmy eMarketer. Około 32 proc. mam deklaruje zwiększenie...
Główni marketerzy w Stanach Zjednoczonych, m.in.: Volkswagen, Sprint Nextel i Xerox, wdrażają strategie reklamowania się poprzez wyszukiwarki internetowe. Chcą w...
Tegoroczne wydatki na reklamę w internecie w Stanach Zjednoczonych wyniosą 22,8 mld dol. i będą mniejsze o 2,9 proc. (23,4...
Wydatki reklamowe na projekty społecznościowe w Stanach Zjednoczonych zmniejszą się w tym roku o 3 proc. w porównaniu z 2008...
Wydatki reklamowe na marketing mobilny w Stanach Zjednoczonych wzrosły w 2008 roku o 35 proc. w porównaniu z 2007 rokiem...
Według raportu eMarketer pomimo kryzysu ekonomicznego, jaki dotknął m.in. USA, wydatki na reklamę w internecie będą rosły. Zgodnie z przewidywaniami...
Według danych Bango, firmy specjalizującej się w technologiach mobilnych, po latach pozostawania w tyle za Europą Stany Zjednoczone do końca...
Zdaniem analityków firmy eMarketer w najbliższych latach wzrośnie rola internetu w projektach realizowanych w obszarze marketingu sportowego. Według raportu "Sport...
Jeśli to Microsoft Corp. zwycięży z Google w batalii o to, kto zostanie partnerem biznesowym AOL (należącego do Time Warner),...
Firma analityczna eMarketer po bardzo udanym dla internetowej reklamy pierwszym kwartale br. podwyższyła swoją prognozę wzrostu wydatków na to medium...