Oferty można składać do 2 marca br.
Agencje są już po etapie zadawania pytań.
Energa jest sponsorem tego klubu od 2008 r.
Operator będzie m.in. sponsorem tytularnym najwyższych lig kobiet i mężczyzn w sezonach 2019/20 i 2020/21.
Pozostałe dwie oferty zostały odrzucone.
Wcześniej współtworzył telewizję Trwam, zarządzał między innymi Teleexpressem i Telewizyjną Agencją Informacyjną w TVP.
Koncern energetyczny po raz kolejny wydłuża termin składania ofert w przetargu na obsługę reklamową.
Koncern energetyczny wyasygnował blisko 5-milionowy budżet.
Dla nowych i dotychczasowych klientów na 2 lata.
Szczegóły postępowania nie są znane.
Koncern rozpoczyna postępowania na stanowiska członków zarządu ds. operacyjnych i handlowych.
Budżet sponsoringowy to 7,2 mln zł.
Rabat do 200 zł na trzy miesiące i gwarancja ceny na cztery lata.
W projekcie wdrożono m.in. system do sprzedaży licencji elektronicznych oraz system lojalizacyjny dla klientów.
Nowa kampania dotyczy projektu sportowego i edukacyjnego dla dzieci.
Outsourcing Experts przejął pakiet większościowy Divante. Wartość transakcji nie została ujawniona.
Aż 57 proc. ankietowanych w badaniu IQS wskazywała Lotto jako najbardziej rozpoznawalnego sponsora olimpiady.
Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, dostawca energii jest w trakcie wyboru agencji reklamowej.
Bank reklamuje swoją bankowość korporacyjną poprzez reklamy z logo 21 dużych firm.
Dom mediowy wygrał konkurs ogłoszony przez Clear Channel Poland.
Urząd obawia się nadmiernej koncentracji na rynku sprzedaży książek i płyt z muzyką. Właściciel Empiku rozważa odwołanie się od tej decyzji.
Telekomunikacja Polska wybrała w przetargu agencję Live jako jedną z firm, które świadczyć będą na jej rzecz usługi związane z realizacją eventów.
W sopockiej firmie badawczej PBS DGA powstała nowa marka badań jakościowych PBS Qual. Szefową nowej struktury została Joanna Kwiatkowska.
Wczoraj Jarosław Śmigiel objął stanowisko dyrektora zarządzającego w sopockiej agencji interaktywnej Engine. Główne cele, jakie przed nim stoją, to zwiększenie...
Paweł Jagiełło dołączył do zespołu domu mediowego PanMedia Western. Objął stanowisko senior strategic plannera. Jagiełło do niedawna współzarządzał OMG Digital,...
Agencja reklamowa Martis przygotowała dla firmy Energa, dostawcy energii elektrycznej, kampanię wizerunkową pod hasłem "Tak łatwo zostać ekologiem". Kampania ma...
Wartość sponsoringu pierwszej kolejki nowego sezonu ekstraklasy piłkarskiej wyniosła nieco ponad 4 mln zł - wynika z danych firmy Pentagon...
Agencja S4 zdobyła budżet reklamowy spółki Energa - Obrót wchodzącej w skład grupy kapitałowej Energa. W ramach współpracy agencja będzie...
PanMedia Western zwyciężył w przetargu na obsługę mediową firmy Energa - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Ostatnio tego klienta obsługiwał Starlink, który...
Energa rozpocznie w pierwszej połowie lutego br. realizację projektu promocyjnego "Optymalna dawka energii". Jego celem jest promowanie firmy jako elastycznego...
Spółka Energa prowadzi przetarg na przygotowanie wewnętrznego magazynu dla pracowników firmy - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Bliższe szczegóły na temat przetargu...
Spółka Energa rozesłała zaproszenia do przetargu na planowanie i zakup mediów. Do konkursu zaproszono około sześciu domów mediowych, jednak ich...
Agencja reklamowa i marketingowa Yellow Group z Trójmiasta w wyniku wygranego postępowania konkursowego opracowała nowy logotyp portalu turystycznego Wakacje.pl. Agencja...
Od 12 do 16 listopada trwać będzie wspólna akcja radia RMF FM i firmy elektroenergetycznej Energa organizowana w związku z...
Agencja interaktywna Janmedia Interactive otwiera drugie biuro w USA. Do tej pory miała swój oddział w Waszyngtonie, a obecnie uruchamia...
Agencja Janmedia Interactive przygotowała serwis korporacyjny dla koncernu energetycznego Energa. Ma on typowe elementy korporacyjne, czyli mnóstwo informacji dla klientów...
Agencja interaktywna Janmedia Interactive podsumowała rok 2005, który był pierwszym pełnym rokiem jej obecności na polskim rynku (wcześniej agencja działała...