Współpraca będzie dotyczyć dystrybucji terminali płatniczych oraz usług z oferty EService.
Pierwsza na tak dużą skalę kampania oparta na nowej wersji ZenCard po przejęciu przez PKO BP. Firma ma już kolejnych dużych klientów.
Wdrożenie wspólnego standardu płatności telefonami komórkowymi zapowiada co najmniej 15 banków. Planują wspólne zgromadzenie budżetu reklamowego. Duża kampania launchowa jednak prawdopodobnie dopiero po wakacjach.
Menedżer pracował m.in. dla Pekao SA, eCard, Inteligo, a obecnie w PKO BP.
Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, porozumiał się z dystrybutorami doładowań kart pre-paid (Simplus, 36,6, Sami Swoi). Jak informuje operator,...
W lipcu i sierpniu Polkomtel, operator sieci komórkowej pod markami Plus, Simplus, Sami Swoi i 36,6, wypowiedział umowy dystrybutorom doładowań...
PKO BP SA rozpoczyna ogólnopolską kampanię, której celem jest wprowadzenie na rynek nowego produktu tego banku - karty kredytowej. Kreację...