Planowaniem i zakupem mediów dla tej marki modowej zajmuje się od 2014 r. Vizeum.
Z Essence związana jest od 2014 r.
Kelly'ego Clarka ma zastąpić Christian Juhl, obecnie CEO agencji Essence.
Norman przepracował 31 lata w grupie WPP.
Richman będzie podlegać Timowi Castree, globalnemu CEO MEC.
Wartość tego budżetu szacowana jest na 82 mln funtów. Poprzednio jego obsługą zajmowały się trzy domy mediowe: Carat, Fetch oraz Essence.
Google w aliansie z Citizens Advice Bureau prowadzi kampanię, w której wyjaśnia, jak zachować bezpieczeństwo w internecie.
Google wybrało Essence do obsługi mediowej w zakresie planowania i zakupu mediów przy paneuropejskiej kampanii przeglądarki Google Chrome. Essence odpowiada...
Portal aukcyjny eBay powierzył obsługę interaktywnych projektów komunikacyjnych w Europie agencji Essence. Będzie ona zarządzać działaniami w tym zakresie na...
Zgodnie z zapowiedziami Piotra Batogowskiego, dyr. zarządzającego Scholz & Friends, z początku br. (patrz DS "MMP" z 15 kwietnia br.)...
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Franciszka Stefczyka prowadzi konkurs reklamowy na kreację do kampanii telewizyjnej. Do udziału w nim zaproszono trzy...
Springfield Polska, producent odzieży o rodowodzie hiszpańskim, po raz pierwszy zatrudnił agencję do stałej współpracy przy obsłudze reklamowej. Będzie to...
Firma Paola przeprowadziła relaunch marki Aquella, pod którą od roku sprzedaje wody mineralne gazowane i niegazowane. Projekt objął zmianę etykiety...
Agencja reklamowa Essence przygotowała wizerunkową kampanię outdoorową leku przeciwbólowego dostępnego bez recepty - Ibuprom Zatoki. Celem kampanii jest wzmocnienie pozycji...
Agencja reklamowa Essence przygotowała wizerunkową kampanię outdoorową leku przeciwbólowego dostępnego bez recepty - Ibuprom Zatoki. Celem kampanii jest wzmocnienie pozycji...
Koncern farmaceutyczny US Pharmacia przeprowadzi w październiku br. akcję marketingu bezpośredniego dla marki preparatu witaminowego Vigor. Przygotowaniem akcji skierowanej do...
Koncern farmaceutyczny US Pharmacia zamierza uporządkować portfolio agencji reklamowych pracujących dla brandów leków OTC (bez recepty). Jak powiedział Andrzej Schonert,...