M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Essence (firma)"

Zagranica, 2 kwietnia 2020

Zoopla wybiera Essence do obsługi mediowej

Do tej pory za zakup mediów dla tego klienta odpowiadał Goodstuff Communnications.

Zagranica, 22 sierpnia 2019

Tommy Hilfiger ogłasza przetarg mediowy

Planowaniem i zakupem mediów dla tej marki modowej zajmuje się od 2014 r. Vizeum.

Zagranica, 12 sierpnia 2019

Kyoko Matsushita została global CEO w Essence

Z Essence związana jest od 2014 r.

Zagranica, 24 lipca 2019

Zmiana na stanowisku globalnego CEO GroupM

Kelly'ego Clarka ma zastąpić Christian Juhl, obecnie CEO agencji Essence.

Zagranica, 5 lutego 2019

Google z dwoma spotami na Super Bowl

Jeden z nich był adresowany do weteranów, drugi promował aplikację tłumaczeniową.

Zagranica, 23 listopada 2017

Rob Norman przechodzi na emeryturę

Norman przepracował 31 lata w grupie WPP.

Zagranica, 22 sierpnia 2017

Amanda Richman będzie szefować MEC w Ameryce Północnej

Richman będzie podlegać Timowi Castree, globalnemu CEO MEC.

Zagranica, 6 marca 2017

HP przenosi budżet digitalowy do PHD

Konsolidacja budżetu w jednej agencji.

Kraj, 24 września 2014

Google reklamuje własne rozwiązania reklamowe [wideo]

Kreacja została stworzona przez agencję BBH London.

Zagranica, 6 maja 2014

EBay powierza budżet EMEA MediaComowi

Wartość tego budżetu szacowana jest na 82 mln funtów. Poprzednio jego obsługą zajmowały się trzy domy mediowe: Carat, Fetch oraz Essence.

Zagranica, 18 października 2011

Google na rzecz bezpieczeństwa w sieci

Google w aliansie z Citizens Advice Bureau prowadzi kampanię, w której wyjaśnia, jak zachować bezpieczeństwo w internecie.

Zagranica, 2 lutego 2010

Google wybrało Essence do obsługi mediów online w Europie

Google wybrało Essence do obsługi mediowej w zakresie planowania i zakupu mediów przy paneuropejskiej kampanii przeglądarki Google Chrome. Essence odpowiada...

Zagranica, 8 września 2009

Essence obsłuży budżet interaktywny eBaya w Europie

Portal aukcyjny eBay powierzył obsługę interaktywnych projektów komunikacyjnych w Europie agencji Essence. Będzie ona zarządzać działaniami w tym zakresie na...

Kraj, 9 września 2008

Katarzyna Pomorska odpowiada za BTL w Scholz & Friends

Zgodnie z zapowiedziami Piotra Batogowskiego, dyr. zarządzającego Scholz & Friends, z początku br. (patrz DS "MMP" z 15 kwietnia br.)...

Przetargi, 24 kwietnia 2006

SKOK Stefczyka wybiera agencję do dużej kampanii telewizyjnej

Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Franciszka Stefczyka prowadzi konkurs reklamowy na kreację do kampanii telewizyjnej. Do udziału w nim zaproszono trzy...

Przetargi, 16 września 2005

Springfield Polska po raz pierwszy zatrudni na stałe agencję do obsługi reklamowej

Springfield Polska, producent odzieży o rodowodzie hiszpańskim, po raz pierwszy zatrudnił agencję do stałej współpracy przy obsłudze reklamowej. Będzie to...

Kraj, 7 czerwca 2005

Relaunch wody Aquella wsparty działaniami reklamowymi

Firma Paola przeprowadziła relaunch marki Aquella, pod którą od roku sprzedaje wody mineralne gazowane i niegazowane. Projekt objął zmianę etykiety...

Kraj, 28 stycznia 2005

Essence przygotowała kreację do kampanii Ibuprom Zatoki

Agencja reklamowa Essence przygotowała wizerunkową kampanię outdoorową leku przeciwbólowego dostępnego bez recepty - Ibuprom Zatoki. Celem kampanii jest wzmocnienie pozycji...

Kraj, 28 stycznia 2005

Essence przygotowała kreację kampanii Ibuprom Zatoki

Agencja reklamowa Essence przygotowała wizerunkową kampanię outdoorową leku przeciwbólowego dostępnego bez recepty - Ibuprom Zatoki. Celem kampanii jest wzmocnienie pozycji...

Kraj, 27 września 2004

Agencja Essence przygotuje akcję marketingu bezpośredniego dla Vigoru

Koncern farmaceutyczny US Pharmacia przeprowadzi w październiku br. akcję marketingu bezpośredniego dla marki preparatu witaminowego Vigor. Przygotowaniem akcji skierowanej do...

Kraj, 14 lipca 2004

US Pharmacia chce uporządkować portfolio agencji reklamowych

Koncern farmaceutyczny US Pharmacia zamierza uporządkować portfolio agencji reklamowych pracujących dla brandów leków OTC (bez recepty). Jak powiedział Andrzej Schonert,...