M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Facebook (marka)"

Zagranica, 8 kwietnia 2020

Pepsi wspiera koncert "One World: Together at Home"

Wydarzenie zaplanowane na 18 kwietnia będzie transmitowane przez amerykańskie stacje telewizyjne NBC, ABC i CBS.

Zagranica, 26 marca 2020

Amazon Prime Video i Uber Eats wśród marek zwiększających wydatki na social media

Większość z marek, które nie tracą, a nawet zyskują na pandemii, należy do kategorii produktów chemii gospodarczej oraz usług streamingu wideo, wideokonferencji i dostaw jedzenia.

Zagranica, 23 marca 2020

Formuła 1 ogłasza e-sportowe grand prix

Ma ono zastąpić normalne zawody na torach wyścigowych, które są zawieszone przynajmniej do końca maja br. w związku z pandemią koronawirusa.

Zagranica, 23 marca 2020

McDonald's rozdziela złote łuki w Brazylii

Akcja wymyślona przez agencję DPZ&T z São Paulo ma zachęcać ludzi do utrzymywania bezpiecznego dystansu podczas epidemii koronawirusa.

Zagranica, 9 stycznia 2020

Kto się zareklamuje podczas tegorocznego Super Bowl?

Koszt 30-sekundowego spotu to co najmniej 5 milionów dolarów. Wśród reklamodawców dominują marki motoryzacyjna i spożywcza.

Kraj, 3 stycznia 2020

Veneo obsłuży Doppelherz i Protefix

Queisser Pharma powierza agencji obsługę digitalową swoich marek w 2020 r.

Kraj, 17 grudnia 2019

Coca-Cola rozszerza rzeczywistość

Wystartowała innowacyjna odsłona świątecznej kampanii producenta napojów

Zagranica, 12 grudnia 2019

Producent e-hulajnóg Unicorn bankrutuje

Amerykański start-up większość przychodów wydał na reklamy na Facebooku.

Kraj, 9 grudnia 2019

Capitalics zaprojektował font Times New Roman Abramovich dla miliardera Romana Abramowicza [wideo]

W kampanii wykorzystano m.in. fakt, że popularny font Times New Roman został objęty amerykańskimi sankcjami wobec Rosji.

Kraj, 3 grudnia 2019

Streetcom z myślą o influencerach

Startuje marka InStars.

Zagranica, 23 września 2019

Premiera nowego Cadillaca po raz pierwszy najpierw na Instagramie

Marka General Motors po raz pierwszy zdecydowała się na promowanie nowego modelu auta na platformie społecznościowej.

Zagranica, 20 września 2019

ITV uruchamia program informacyjny dla nastolatków na Instagramie

"The Rundown" pojawi się także na Facebooku i Snapchacie.

Zagranica, 22 sierpnia 2019

Walmart nawiązuje współpracę z Tasty

Dzięki temu widzowie kulinarnych porad wideo będą mogli dodawać pełny zestaw składników potraw do koszyka w internetowym supermarkecie.

Zagranica, 8 sierpnia 2019

McGuffin zbadał gotowość użytkowników do płacenia za darmowe aplikacje

Największą gotowość do płacenia wykazali użytkownicy WhatsApp, a największą kwotę miesięcznie zadeklarowali użytkownicy YouTube.

Zagranica, 9 lipca 2019

Przychody z aplikacji i gier mobilnych wzrosły w pierwszym półroczu o 15%

Po względem tempa wzrostu przychodów i liczby pobrań Google Play wyprzedziło AppStore - wynika z danych Sensor Tower.

Zagranica, 8 lipca 2019

L'Oreal z powodzeniem eksperymentuje z rozszerzoną rzeczywistością

Według firmy Modiface, przejętej przez L'Oreal, zastosowanie AR zwiększa dwukrotnie czas interakcji użytkownika z produktem na stronie internetowej, a trzykrotnie - współczynnik konwersji.

Zagranica, 29 maja 2019

Emarketer obniża prognozy czasu użytkowania Facebooka i Snapchata

Instagram ma natomiast zyskiwać dzięki Stories, materiałom wideo i treściom dodawanym przez influencerów.

Zagranica, 1 kwietnia 2019

Netflix najszybciej rosnącą marką amerykańską według Brand Finance

Wartość marki zwiększyła się w ciągu ostatniego roku o 105 proc., do 21,2 mld dol.

Zagranica, 18 marca 2019

Debata o roli social mediów po zamachu w Nowej Zelandii

Pomimo wysiłków Facebooka, Twittera i YouTube'a 17-minutowy film nagrany przez mordercę 49 osób był przez długi czas rozpowszechniany online.

Kraj, 18 lutego 2019

Spar szykuje się do e-commerce

Sieć odświeżyła stronę internetową.

Zagranica, 12 lutego 2019

Niewielu Amerykanów gotowych, by płacić za prywatność

Tylko 1 na 4 Amerykanów chce opłacać miesięczny abonament w zamian za zmniejszenie liczby danych osobowych zbieranych przez serwisy takie jak Facebook i Google.

Kraj, 7 lutego 2019

Facebook otworzył galerię w Łazienkach Królewskich

Składają się na nią wybrane, inspirowane rocznicą odzyskania niepodległości prace tworzone na Facebooku i Instagramie.

Kraj, 16 października 2018

Rusza Poradnia Influencer Marketingu

11 ekspertów będzie dzielić się swoim doświadczeniem w ramach grupy na Facebooku.

Zagranica, 19 września 2018

Arvato tworzy joint venture z Sahamem

Niemiecka grupa wydawnicza Bertelsmann, do tej pory właściciel Arvato, będzie mieć połowę udziałów w nowej spółce.

Zagranica, 12 września 2018

Alibaba przejmuje 10 proc. udziałów w Mail.ru

Chiński gigant e-commerce inwestuje w jedną z największych rosyjskich spółek technologicznych.

Zagranica, 11 września 2018

Imran Khan odchodzi ze Snapa

Firma traci szefa strategii związanego z nią od trzech lat.

Zagranica, 31 lipca 2018

Reklama i usługi w chmurze napędzają wyniki Amazona

Przychody reklamowe za II kwartał wzrosły o 132 proc. rok do roku.

Zagranica, 23 maja 2018

Amazon nie chce klientów dokonujących zbyt wielu zwrotów

Konta takich "kłopotliwych" użytkowników Amazon.com są zamykane bez ostrzeżenia.

Kraj, 18 kwietnia 2018

Interia w ciągu roku zyskała ponad 1,5 mln użytkowników

Pozostałe krajowe portale traciły użytkowników.

Kraj, 9 kwietnia 2018

Grupa Muszkieterów z 8,5-proc. wzrostem w Polsce

W 2018 r. inwestycje w rozwój sieci Intermarché i Bricomarché mają sięgnąć 100 mln zł.

Kraj, 9 kwietnia 2018

Mindshare promuje serial "Deep State"

Emisja pierwszego odcinka zaplanowana jest na 9 kwietnia na godzinę 21:00.

Kraj, 29 marca 2018

Facebook zaktualizował menu ustawień

Dotyczy to też ustawień prywatności, bezpieczeństwa i reklam.

Zagranica, 19 marca 2018

Wyzwanie dla LinkedIn: skłonić użytkowników do częstszych odwiedzin

Microsoft chce przekonać się, że oferując w 2016 r. za serwis 27 mld dol., nie przepłacił.

Kraj, 28 lutego 2018

Starcom: W 2017 r. rynek reklamy w Polsce wart był 8,8 mld zł

Wzrost o 2,3 proc.

Zagranica, 23 lutego 2018

Nowa odsłona kampanii O2 "Follow The Rabbit"

Premiera telewizyjna dwuminutowego spotu z muzyką Chemical Brothers odbyła się 21 lutego podczas transmisji gali Brit Awards na O2 Arena w Londynie.

Zagranica, 7 lutego 2018

Reklamy z flamingami w nowej kampanii Lastminute.com

"Whatever makes you pink" to pierwsza kampania dla marki przygotowana przez Publicis London.

Zagranica, 6 lutego 2018

Chatbot Lidla dobierze wino do posiłku

Dyskont uruchomił narzędzie do foodpairingu online.

Przetargi, 6 lutego 2018

Mary Kay w portfolio agencji Green Parrot

Agencja zadba o komunikację marki na Facebooku.

Zagranica, 23 stycznia 2018

Edelman: tylko 1 na 4 Brytyjczyków ufa mediom społecznościowym

Rekordowy poziom zaufania w badaniu Edelman Trust Barometer zanotowały media tradycyjne.

Kraj, 15 stycznia 2018

SM Mlekpol uruchamia portal kulinarny

Producent mleka i produktów nabiałowych chce podbić serca kulinarnych blogerów i miłośników gotowania.

Kraj, 10 stycznia 2018

Otodom wraca z kampanią z zeszłego roku [wideo]

Działania wizerunkowe będą prowadzone przez dwa miesiące.

Kraj, 5 stycznia 2018

Haitong Bank: w 2018 r. polski rynek reklamy może wzrosnąć o 4,5 proc.

Bank inwestycyjny przeanalizował szanse i zagrożenia dla rynku reklamy w różnych obszarach w rozpoczynającym się roku.

Kraj, 5 stycznia 2018

4fun.TV wprowadza chatbota

Za jego przygotowanie odpowiada agencja Koda Bots.

Kraj, 4 stycznia 2018

Value Media pracuje dla Speak Up

Agencja będzie odpowiedzialna za działania efektywnościowe we wszystkich kanałach digitalowych.

Przetargi, 19 grudnia 2017

Cut The Mustard wygrywa obsługę Lecha

Kompania Piwowarska zmienia agencję digital dla swojego brandu.

Kraj, 18 grudnia 2017

KP będzie promować Lecha także zimą

Sezonowa edycja puszek wsparta kampanią.

Kraj, 4 grudnia 2017

DaWanda podkreśla trend handmade w kampanii [wideo]

Działania potrwają do 20 grudnia.

Zagranica, 1 grudnia 2017

Wydatki na reklamę mobilną większe niż na desktop

Mobile jest już drugim pod względem wielkości medium reklamowym na świecie, po raz pierwszy wyprzedza reklamę desktopową - wynika z analizy WARC.

Zagranica, 30 listopada 2017

Kampania BMW celuje w rynek posprzedażowy

Koncern motoryzacyjny chce zdobyć większy udział w tym rynku, zachęcając kierowców, by dbali o auto jak o własne dziecko.

Kraj, 29 listopada 2017

"Mała książka, wielki człowiek"

Rusza kampania Instytutu Książki promująca czytanie dzieciom.