Będziemy mogli odciąć reklamodawców od szczegółowych informacji o nas.
Ponad połowa z nowych miejsc pracy będzie związana z technologią: inżynierią oprogramowania, projektowaniem produktów i data science.
Wystartowała kolejna odsłona telewizyjnej kampanii wafelków z portfolio Colian SA.
Producent chce wykorzystać rosnącą popularność napojów o niskiej zawartości alkoholu.
Testy tego rozwiązania wypadły pomyślnie.
Wszystkie tematy konkursowe łączy kategoria Instagram Stories, w której uczestnik będzie mógł zinterpretować brief dowolnej marki w formacie pionowym.
Stylistyka lat 90. i ikoniczna piosenka "It's all coming back to me" w nowej kampanii.
Natalia Przybysz, Smolik, Skubas i inni oddają swoje teledyski w ręce młodych twórców.
Zdaniem analityków - najszybciej na świecie.
Na konkurs wpłynęło w tym roku 3410 zgłoszeń z 61 krajów.
Ograniczenie możliwości targetowania tych reklam może mieć znaczący wpływ na przyszłoroczne wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych.
Usługa, obecnie pod kryptonimem Cache, ma zostać udostępniona w przyszłym roku.
Facebook zaprezentował nowe rozwiązania dla wydawców i twórców mające ułatwić zarządzanie i monetyzację treści.
Kampania zdobyła dwie brązowe statuetki.
Stało się to w następstwie fuzji nowego przedsięwzięcia Richarda Bransona z notowanym już na nowojorskiej giełdzie holdingiem inwestycyjnym Social Capital Hedosophia.
Wśród partnerów nowego przedsięwzięcia są m.in. The New York Times, The Wall Street Journal, The Washington Post, BuzzFeed, Business Insider, Fox News i Condé Nast.
Według Facebooka z jego aplikacji korzysta około 140 mln firm na świecie.
Agencja postawiła przede wszystkim na tworzenie własnego contentu, w tym podcastów i video podcastów.
W 2018 r. wartość zakupów w Black Friday w Polsce była o 6 proc. wyższa niż rok wcześniej.
Czwarty pod względem wielkości serwis społecznościowy robi zdecydowany ruch.
Facebook ogłosił plany wprowadzenia kryptowaluty Libra wraz z portfelem elektronicznym Calibra w czerwcu br.
Sieć społecznościowa uruchamia Threads - aplikację do obsługi wątków w Instagramie.
Wyrok Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej może mieć globalne implikacje.
Firma chce umożliwić sterowanie komputerem za pomocą elektronicznej opaski i poleceń wydawanych w myśli.
Marki będą mogły skorzystać z ankiet w reklamach wideo, rozwiązań AR czy formatów grywalnych.
Główne zmiany dotyczą transmisji live oraz narzędzia Creator Studio.
Partnerstwo z właścicielem marki Ray-Ban ma doprowadzić do stworzenia następcy smartfona.
Strony i domeny, które weryfikator uzna za tworzące fałszywe treści, zostaną pozbawione możliwości korzystania z narzędzi reklamowych i monetyzacyjnych w Facebooku.
Główną zaletą moderacji w Sotrenderze ma być działanie w czasie rzeczywistym.
Podczas tegorocznej edycji odbywającej się pod hasłem "Trust In You" można posłuchać łącznie ponad 660 ekspertów i praktyków ze świata technologii i marketingu.
Gigant mediów społecznościowych podkreśla decyzyjność i sprawczość użytkowników.
Strona internetowa i aplikacja o roboczej nazwie Knewz.com może zostać uruchomiona jeszcze w tym roku.
Liczbę "nieubankowionych" w skali globalnej Bank Światowy szacuje na 1,7 miliarda.
Karierę w tej firmie zaczynał ponad siedem lat temu w polskim biurze.
Gigant social mediów dołącza swoją nazwę do nazw popularnych komunikatorów.
Kampania ma za zadanie wspierać działania e-commerce dla produktów Unilevera z kategorii chemia domowa.
Konkurs dotyczył obsługi social mediów.
To pierwszy tego typu projekt w Polsce, w którym facebookowe grupy dzielą się swoją wiedzą poza platformą, w tradycyjnej formie książkowego przewodnika.
Nowe zasady dotyczą wyświetleń i rozmiarów zdjęć oraz filmów wideo na urządzeniach mobilnych.
Postępowanie ma wykazać, czy Amazon stosuje praktyki antykonkurencyjne wobec sprzedawców na swoim Marketplace.