Kraj, 21 listopada 2019
Istotną zmianą wprowadzoną od tego roku jest trzyletnia kadencja powołanego zarządu z możliwością przedłużenia kadencji tylko na kolejne trzy lata.
Czytaj więcej
Kraj, 21 października 2019
Prezes Ross Newens zrezygnował, tak samo dwaj wiceprezesi - Rafał Baran i Mateusz Górecki, choć ci dwaj pozostaną nadal w grupie.
Czytaj więcej
Kraj, 2 października 2019
Ale właściciele nie widzą powodów do jej zamknięcia.
Czytaj więcej
Kraj, 2 września 2019
Twarzami komunikacji realizowanej pod hasłem "Co tam słychać w Radiu Zet" zostali Beata Tadla, Tomasz Kammel i Szymon Majewski.
Czytaj więcej
Kraj, 14 sierpnia 2019
Doświadczenie zawodowe zdobywał w agencjach Grey Group Poland oraz FCB Bridge2Fun.
Czytaj więcej
Przetargi, 14 sierpnia 2019
FCB Bridge2Fun agencją wspierającą. Obie agencje broniły się w przetargu.
Czytaj więcej
Przetargi, 9 lipca 2019
Budżet obroniły FCB Bridge2Fun i Havas, a dołączy do nich Eskadra.
Czytaj więcej
Kraj, 1 lipca 2019
Klient na spotkaniu z agencją miał argumentować odrzucenie pomysłu na spot słowami "we don't do gay at Nivea".
Czytaj więcej
Kraj, 1 marca 2019
Za produkcję spotu odpowiadał Selfish3, a za postprodukcję Human-Ark.
Czytaj więcej
Kraj, 3 stycznia 2019
Wcześniej przez dwa lata pełniła funkcję business growth directora w ramach grupy Grey.
Czytaj więcej
Przetargi, 20 grudnia 2018
Ostatnio współpracowała z FCB Bridge2Fun i Havas Warsaw.
Czytaj więcej
Kraj, 18 grudnia 2018
Grupa wprowadza podział na cztery jednostki biznesowe oraz stanowisko dyrektora public relations.
Czytaj więcej
Kraj, 13 grudnia 2018
Wprowadzony w 2017 r. serwis SVoD zostanie zamknięty 31 stycznia - decyzja właściciela.
Czytaj więcej
Kraj, 3 grudnia 2018
Dodatkowe wynagrodzenie dla zarządzającego agencją reklamową FCB Bridge2Fun za 2 lata pracy.
Czytaj więcej
Kraj, 3 grudnia 2018
Znów siłą napędową grupy okazała się reklama digital signage oraz full service.
Czytaj więcej
Kraj, 3 grudnia 2018
Będzie jednak musiała bronić jednego z kluczowych budżetów.
Czytaj więcej
Przetargi, 20 listopada 2018
Kraj, 31 października 2018
Za egzekucję kampanii digital odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine, a media koordynuje OMD.
Czytaj więcej
Kraj, 24 września 2018
Dzięki pracy dla T-Mobile, Lotosu, Born2be oraz Showmaksa w ciągu sześciu miesięcy agencja uzyskała 5,45 mln zł wpływów.
Czytaj więcej
Kraj, 30 lipca 2018
Showmax rozpocznie emisję serialu jeszcze w sierpniu.
Czytaj więcej
Kraj, 19 lipca 2018
Kreacją i realizacją kampanii "Sto Lat Polsko" zajęła się FCB Bridge2Fun, media kupował Starcom.
Czytaj więcej
Kraj, 18 lipca 2018
To ta agencja przygotowała kreacje na potrzeby kampanii radlera z portfolio Van Pur.
Czytaj więcej
Kraj, 2 lipca 2018
Agencja namówiła team doświadczonych kreatywnych do powrotu z JWT.
Czytaj więcej
Kraj, 25 czerwca 2018
Kampanię zrealizowały agencje: Dobra Produkcja, Deloitte Digital, FCB Bridge2Fun, Film Produkcja, Havas Media i H+K Strategies.
Czytaj więcej
Kraj, 25 maja 2018
Wyróżnienia w kategorii domy mediowe otrzymały: GroupM, skupiająca 3 agencje, Blue 449, Havas Media, MullenLowe MediaHub i OMD. Wśród agencji reklamowych wyróżniono: 2012, Brasil, Grey Group Poland, Havas Warsaw, Leo Burnett Warszawa i FCB Bridge2Fun, a eventowych: Allegro, Bespoke i Horeca Group.
Czytaj więcej
Kraj, 15 maja 2018
Koncern naftowy promuje się jako sponsor reprezentacji.
Czytaj więcej
Kraj, 17 kwietnia 2018
Media dla kampanii "Kuchnia dopasowana do ciebie" planował Havas Media.
Czytaj więcej
Kraj, 13 marca 2018
Produkcją zajął się dom Flota Filmowa, a postprodukcją ColorOffOn.
Czytaj więcej
Kraj, 14 lutego 2018
Agencje będą się wzajemnie wspierać w ramach realizacji projektów z obszarów digital oraz ATL.
Czytaj więcej
Kraj, 30 listopada 2017
To ponaddwukrotnie więcej niż w ub.r., zysk wzrósł ponadtrzykrotnie.
Czytaj więcej
Kraj, 30 listopada 2017
Przychody grupy wzrosły w br. o jedną czwartą, a zyski jeszcze bardziej. Głównie dzięki agencji reklamowej Bridge2Fun.
Czytaj więcej
Kraj, 29 listopada 2017
Nowo powstała agencja będzie się nazywać FCB Bridge2Fun.
Czytaj więcej