M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Ferrero (firma)"

Kraj, 6 kwietnia 2020

Liderzy reklamy TV bez zmian: Aflofarm, Ferrero i Grupa Polsat

Tak wynika z danych Nielsen Audience Measurement za marzec br. Łącznie marketerzy w marcu br. wydali w telewizji 2,7 mld zł, a przed rokiem 2,6 mld zł.

Kraj, 5 grudnia 2019

Nielsen: w listopadzie wydatki na reklamę TV większe niż przed rokiem

Najwięcej wydały firmy: Aflofarm, Ferrero i Lidl.

Zagranica, 18 listopada 2019

Nutella zaprasza swoich fanów do specjalnie przygotowanego dla nich hotelu

Ferrero wystartowało z projektem karmiącym dziecięce pragnienie "Hotella Nutella".

Kraj, 25 października 2019

Dentsu X realizuje kampanię dla Ferrero Rocher

Jesienna aktywacja marki obejmuje wiele kanałów dotarcia.

Zagranica, 18 października 2019

Starcom przejmuje budżet mediowy Ferrero w Wielkiej Brytanii

PHD nie mogła przyjąć zlecenia ze względu na "powody kontraktowe".

Przetargi, 30 września 2019

Mindshare wygrywa globalny przetarg mediowy Ferrero

Efekt tego konkursu nie będzie miał przełożenia na nasz rynek.

Kraj, 25 września 2019

Marka Kinder promuje czytelnictwo

Startuje kampania "Przerwa na wspólne czytanie".

Przetargi, 24 września 2019

Vizeum wygrał przetarg mediowy Ferrero

Klient kontynuuje współpracę z dotychczasową agencją.

Przetargi, 23 września 2019

Vizeum utrzymał obsługę mediową Ferrero

Zakończył się przetarg na planowanie i zakup mediów.

Kraj, 16 września 2019

Kinder rusza z akcją "Przerwa na wspólne czytanie"

Za całość działań odpowiedzialna jest agencja H2H.tech.

Kraj, 6 września 2019

Maciej Stuhr w urodzinowej kampanii marki Tic Tac

Ferrero startuje z rozległymi działaniami komunikacyjnymi z okazji 50. urodzin marki.

Zagranica, 4 września 2019

Rodzicielska asertywność w kampanii marki Kinder

W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania "A little means a lot" wspierająca sprzedaż batoników marki Kinder - wartość kampanii szacowana jest na 3,3 mln funtów.

Kraj, 26 kwietnia 2019

Rozpoczyna się przetarg mediowy Ferrero

Obecnie jest to klient Vizeum.

Kraj, 6 grudnia 2018

Starcom: rynek reklamy urósł o 8,9 proc.

To m.in. dzięki branży handlowej, która w tym roku wydała na reklamy już o ponad 165 mln zł netto więcej. Kolejne kwartały nie będą już jednak tak dobre - przewiduje Starcom.

Zagranica, 26 listopada 2018

Nutelli wyrośnie przeciwnik na własnym rynku?

Producent makaronów i sosów włoska firma Barilla zamierza wytoczyć działa przeciw innej włoskiej firmie rodzinnej - Ferrero.

Zagranica, 21 września 2018

Nestle rozważa sprzedaż działu produktów do pielęgnacji skóry

Wartość transakcji może zdaniem analityków sięgnąć 4,1 mld franków szwajcarskich.

Kraj, 10 września 2018

Cinema City z akcją rodzinną realizowaną we współpracy z Ferrero

Startuje program Family Karta.

Kraj, 6 lipca 2018

Nielsen: rynek reklamy TV w I półroczu przekroczył 14 mld zł

Najwięcej wydawali: Aflofarm, US Pharmacia i P&G.

Kraj, 5 czerwca 2018

Krzysztof Kuligowski dołącza do Vizeum

Z Dentsu Aegis Network Polska związany jest od 12 lat.

Kraj, 15 lutego 2018

Aflofarm i Polpharma byli najaktywniejsi w TV w 2017 r.

W rankingu największych reklamodawców dominującymi kategoriami są farmacja, która osiągnęła ponad 50-proc. udział w top 10, oraz FMCG z udziałem na poziomie 41 proc.

Kraj, 1 lutego 2018

Eti - nowy gracz na rynku słodyczy

Do Polski wchodzi turecka firma Eti - inwestuje w reklamę telewizyjną i zapowiada, że chce znaleźć się w pierwszej czwórce wielkich producentów.

Kraj, 31 stycznia 2018

Nairobia poprowadzi roczną kampanię wszystkich marek Kinder

W ramach całorocznych aktywności zaplanowane są produkcje spotów, reklam prasowych, materiałów BTL oraz kampanie digitalowe. Akcji będą towarzyszyły liczne aktywacje.

Zagranica, 18 stycznia 2018

Ferrero przejmuje słodycze Nestle w USA

Transakcja za oceanem wzmacnia pozycję włoskiej firmy rodzinnej na świecie, a wartość transakcji to 2,8 mld dolarów.

Kraj, 3 stycznia 2018

Marcin Ejsmont nowym szefem strategii w Change Serviceplan

Zmiany na stanowisku dyrektora strategii w agencji.

Kraj, 4 grudnia 2017

Ida Jabłońska zakłada impresariat Dreamers

Zajmować się będzie kompleksową reprezentacją i managementem twórców reklamowych i fabularnych.

Zagranica, 23 października 2017

Ferrero dokonuje kolejnej akwizycji

Włoski producent Rocher i Nutelli przejmuje producenta m.in. żelków Trolli.

Kraj, 11 października 2017

Agata Grzylińska dołącza do San Markos

Agencja wzmacnia dział client service.

Kraj, 31 sierpnia 2017

Kinder Niespodzianka z serią eventów dla dzieci w Polsce

Marka Ferrero z serią aktywności w formie rodzinnych imprez plenerowych.

Kraj, 18 sierpnia 2017

Piotr Nowicki w dziale strategii Albedo Marketing

Przeszedł z V&P.

Kraj, 16 sierpnia 2017

Piotr Nowicki kolejnym strategiem w Albedo Marketing

Wcześniej związany był z agencją V&P.

Kraj, 1 sierpnia 2017

Kocher i Juszczyk w Papaya Films

Producenci z Lemon Film i Film Produkcji przechodzą do Papaya Films

Kraj, 27 lipca 2017

Elżbieta Górecka-Wysocka w Buzz

Objęła stanowisko brand managera.

Zagranica, 14 lipca 2017

Grupa MullenLowe chce łączyć reklamę i działania o charakterze PR

W tym celu przejęła agencję PR i strategii komunikacyjnej Salt.

Kraj, 7 czerwca 2017

Agnieszka Węglarska i Łukasz Pyrka w Isobar Polska

Nowy team kreatywny w agencji.

Kraj, 31 maja 2017

Communication Unlimited dla Ferrero i PZPS

Agencja odpowiada za oprawę i komunikację turnieju siatkówki dla dzieci "Kinder+Sport".

Kraj, 18 maja 2017

Joanna Biernacka awansuje na stanowisko creative directora w Isobar Polska

Funkcję studio directora objął Mariusz Drzewiecki.

Kraj, 10 maja 2017

Aleksandra Maleszyk na pokładzie Artegence

Zasila dział obsługi klienta.

Kraj, 5 kwietnia 2017

Edyta Pawłowicz-Ziurkowska dyrektorem marketingu Multikina

Awanse i nowe osoby w marketingu sieci kin.

Zagranica, 20 marca 2017

Ferrero kupuje amerykańską firmę Fannie May

Włoski potentat przejmie amerykańskiego producenta słodyczy za ok. 115 mln dolarów.

Kraj, 24 lutego 2017

Ferrero wspiera nowy wariant Kinder Pingui [wideo]

Producent słodyczy prowadzi kampanię wprowadzającą na polski rynek karmelowe Kinder Pingui.

Kraj, 25 stycznia 2017

Lotte zwiększyło nakłady na reklamę tabliczek czekoladowych

Wydatki na reklamę czekolady ściął jednak Mondelez i Wawel, rosną wydatki reklamowe na czekoladki i cukierki czekoladowe.

Kraj, 24 stycznia 2017

Nairobia wprowadza specjalistyczne marki usług

Obecna działalność agencji będzie skupiona wokół brandów Nairobia, AtomClick, Sale Force 1 i Feraina.

Kraj, 24 stycznia 2017

Aflofarm wydał w ub.r. na reklamy ponad 1,8 mld zł

Firma farmaceutyczna zwiększyła wydatki reklamowe o prawie 9 proc.

Kraj, 24 stycznia 2017

Ferrero, Coca-Cola i Play wydali na reklamę w kinie najwięcej

W ubiegłym roku oprócz Kino Świat i Monolith Films na reklamę najwięcej wydała włoska firma rodzinna, producent napoju i dostawca usług telekomunikacyjnych.

Zagranica, 7 grudnia 2016

Ferrero przejmuje Delacre

Włoska firma rodzinna przejmuje od United Biscuits markę ciastek.

Kraj, 5 października 2016

Laboratorium Komunikacji zmienia nazwę na Generations

Agencja nadal będzie umacniać swoje kompetencje w marketingu młodzieżowym oraz rodzinnym.

Kraj, 27 września 2016

Ferrero wprowadza Tic Tac The Simpsons [wideo]

Limitowana seria drażetek wspierana jest reklamowo.

Kraj, 20 września 2016

San Markos ma dwóch nowych art directorów

Paulina Bobrycz-Rogala oraz Ireneusz Pycia dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 10 maja 2016

Zmienny smak Tic Taca objawia się w spocie

Startują rozległe działania reklamowe dla letnich smaków.

Kraj, 6 maja 2016

Adam Sierociński i Antoni Kamiński w Deloitte Digital

Dołączają do zarządzanego przez Michała Owczarka działu strategy+creative.