Kraj, 1 lutego 2018
Właściciel marek Frugo i Black Energy Drink nabywa producenta wody Ostromecko.
Czytaj więcej
Przetargi, 14 września 2017
Agencja została wybrana w drodze rekomendacji po kampanii dla marki Frugo.
Czytaj więcej
Kraj, 12 września 2017
W sprzedaży są dostępne 100-proc. soki owocowe w butelkach PET i napój gazowany w puszce.
Czytaj więcej
Kraj, 8 września 2017
Producent FMCG klientem agencji BiS! Błasikiewicz i Sworowska.
Czytaj więcej
Kraj, 5 września 2017
Justyna Górecka-Siupik z końcem sierpnia objęła stanowisko international marketing directora w FoodCare Group.
Czytaj więcej
Kraj, 1 września 2017
Fragment nagrania jest motywem przewodnim kampanii, która toczy się od czerwca.
Czytaj więcej
Kraj, 23 czerwca 2016
Agencja oprócz komunikacji w social mediach poprowadzi też usługi o charakterze PR dla młodszej marki z portfolio PPL Koral.
Czytaj więcej
Kraj, 2 lutego 2016
Dominik Ubych i Paweł Michaluk, którzy do tej pory byli związani z Przeagencją, zakładają własną firmę.
Czytaj więcej
Przetargi, 3 grudnia 2015
FoodCare chce wystartować z kampanią w przyszłym roku.
Czytaj więcej
Kraj, 24 listopada 2015
Nowy dyrektor generalny FoodCare Mariusz Borowiak ma za trzy lata wprowadzić firmę na giełdę.
Czytaj więcej
Kraj, 5 listopada 2015
W ramach kampanii agencja przygotowała nowy serwis marki z portfolio Food Care.
Czytaj więcej
Kraj, 24 czerwca 2015
Firma zapewnia, że od 4 lat zwiększa sprzedaż eksportową średnio o ponad 50 proc. rocznie.
Czytaj więcej
Kraj, 30 kwietnia 2015
Marki z portfolio FoodCare zostają sponsorami Rajdu Politechniki Krakowskiej.
Czytaj więcej
Kraj, 20 stycznia 2015
FoodCare pozywa spółkę z Grupy Maspex Wadowice - zarzuca jej naruszenie majątkowych praw autorskich oraz popełnianie czynów nieuczciwej konkurencji.
Czytaj więcej
Kraj, 3 listopada 2014
Akcja otrzyma marketingowe wsparcie w styczniu 2015 r.
Czytaj więcej
Kraj, 29 października 2014
Razem z marką Heyah przygotowuje akcję "Punkt dojenia internetów".
Czytaj więcej
Kraj, 15 października 2014
FoodCare inwestuje w limitowaną, złotą serię napoju Frugo.
Czytaj więcej
Kraj, 29 sierpnia 2014
Na koszulkach młodych piłkarzy pojawią się logotypy marek Frugo i 4Move.
Czytaj więcej
Kraj, 27 sierpnia 2014
Linia Lemo otrzyma wsparcie, marka rozważa również wprowadzenie Frugo w butelkach PET.
Czytaj więcej
Kraj, 22 sierpnia 2014
Napój z portfolio FoodCare poszerza się o linię Lemo.
Czytaj więcej
Kraj, 4 sierpnia 2014
Black na najbliższe tygodnie zaplanował ofensywę na rynku.
Czytaj więcej
Kraj, 22 kwietnia 2014
Rynek napojów w szklanych butelkach w ubiegłym roku zmalał aż o 25 proc., i to zarówno w ujęciu wartościowym, jak i wolumenowym - poinformowała Paulina Włodarska, dyrektor marketingu FoodCare.
Czytaj więcej
Kraj, 11 marca 2014
Firma zapowiada silną rozbudowę portfolio w 2014 r., wejście w nowe kategorie i zwiększenie udziałów zagranicą.
Czytaj więcej
Przetargi, 24 lutego 2014
Marketer prowadzi przetarg, nazw agencji nie ujawnia.
Czytaj więcej
Kraj, 6 listopada 2013
Marketer zarzuca bokserowi mijanie się z prawdą w oświadczeniach.
Czytaj więcej
Kraj, 5 listopada 2013
Do sklepów trafia limitowana edycja napoju z odblaskowym dodatkiem.
Czytaj więcej
Kraj, 18 października 2013
Kraj, 15 października 2013
Do Polymus Events dołączyło dwóch senior event managerów: Michał Atlas oraz Tomasz Dworak.
Czytaj więcej
Kraj, 8 października 2013
Pięściarz Dariusz Michalczewski z kolejnym pozwem przeciwko firmie FoodCare.
Czytaj więcej
Kraj, 6 września 2013
FoodCare wprowadza limitowaną edycję dwupaku Frugo w sieciach Żabka i Freshmarket.
Czytaj więcej
Kraj, 4 września 2013
FoodCare poszerza portfolio swojego napoju o nowy, wieloowocowy smak w kolorze seledynowym.
Czytaj więcej
Kraj, 2 września 2013
W porównaniu z ubiegłym rokiem producenci zwiększyli o 6 proc. wydatki.
Czytaj więcej
Kraj, 23 sierpnia 2013
Black, Frugo i 4Move pożegnają piłkarza Tomasza Frankowskiego.
Czytaj więcej
Kraj, 26 lipca 2013
Firma Zbyszko jest zadowolona z działań komunikacyjnych prowadzonych dla swojej marki.
Czytaj więcej
Kraj, 19 czerwca 2013
Obrandowane skutery z logo Frugo do wygrania w sieci sklepów Biedronka.
Czytaj więcej
Kraj, 16 maja 2013
Za kreację kampanii odpowiada Iwo Zaniewski z agencji PZL.
Czytaj więcej
Kraj, 1 marca 2013
Obroty firmy uplasowały się na poziomie 652,5 mln zł, co stanowiło wzrost o ponad 35 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.
Czytaj więcej
Kraj, 15 lutego 2013
FoodCare rozdał wczoraj 50 tys. butelek swojego napoju.
Czytaj więcej
Kraj, 5 lutego 2013
FoodCare prowadzi komunikację również w social mediach.
Czytaj więcej
Kraj, 17 grudnia 2012
W Łódzkiej Szkole Filmowej ruszą prowadzone przez Szkołę Mistrzów Reklamy Warsztaty Filmu Reklamowego, których bohaterami będą marki Frugo i Black.
Czytaj więcej
Kraj, 6 grudnia 2012
Firma kupuje markę i zapowiada, że wyda 12 mln zł na jej promocję z udziałem amerykańskiej aktorki.
Czytaj więcej
Kraj, 21 listopada 2012
Na miejsce Jakuba Krawczyka, który od sierpnia pracuje w Ogilvy Interactive, pojawiła się nowa osoba.
Czytaj więcej