Kraj, 2 grudnia 2019
Będą wspólnie odpowiedzialni za zespół kreatywny pracujący dla klientów P&G oraz SM Mlekpol.
Czytaj więcej
Kraj, 13 marca 2018
Wcześniej pracowała w Scholz & Friends Warszawa jako account director.
Czytaj więcej
Kraj, 4 września 2017
Współtworzyła m.in. kampanie dla Heyah "Johny 11 palców", "Palantunia" i "Siostry Danuty".
Czytaj więcej
Kraj, 2 marca 2017
Pracował jako dyrektor artystyczny m.in. w Euro RSCG New Europe, G7, Young & Rubicam, Team 1 i Red8.
Czytaj więcej
Kraj, 14 lutego 2017
Kompania Piwowarska po trzech latach przerwy wspiera swoją markę.
Czytaj więcej
Kraj, 11 stycznia 2017
Małgorzata Dymecka i Paweł Sitnicki na nowych stanowiskach.
Czytaj więcej
Kraj, 29 listopada 2016
Operator przygotował kampanię we współpracy z Disney Polska.
Czytaj więcej
Kraj, 3 listopada 2016
Magentowy operator proponuje Smartfonerię - smartfony w najlepszych cenach. Patricia Kazadi i Piotr Kędzierski w rytmie "Merry Christmas Everyone" Shakin' Stevensa.
Czytaj więcej
Kraj, 25 października 2016
Joanna Biernacka, Maciej Kozina oraz Bart Biały przejmują zarządzanie działem kreacji jako deputy creative directorzy.
Czytaj więcej
Kraj, 24 października 2016
Joanna Biernacka, Maciej Kozina oraz Bart Biały przejmują zarządzanie działem kreacji jako deputy creative directorzy.
Czytaj więcej
Kraj, 14 października 2016
Oferta będzie wspierana kampanią - pierwszą magentowego operatora z udziałem influencerów.
Czytaj więcej
Kraj, 12 października 2016
Po 20 latach operator komórkowy kończy współpracę ATL-ową z grupą Leo Burnett.
Czytaj więcej
Kraj, 21 września 2016
Agencja Publicisu będzie wspierała klientów w zakresie tworzenia strategii, kreacji i produkcji rozwiązań we wszystkich kanałach shopper marketingu i e-commerce.
Czytaj więcej
Kraj, 14 września 2016
Prezes Sawicki deklaruje zakończenie rywalizacji cenowej.
Czytaj więcej
Kraj, 9 sierpnia 2016
Kampanię przygotowały: Bridge2Fun, SMG LiquidThread, G7 i Starcom.
Czytaj więcej
Kraj, 21 lipca 2016
Planuje we wrześniu otwarcie nowej inicjatywy reklamowej, integrującej media online i offline w celu generowania sprzedaży.
Czytaj więcej
Kraj, 15 czerwca 2016
Piosenkarka wystąpi w muzycznym duecie z Tomaszem Kotem.
Czytaj więcej
Kraj, 1 czerwca 2016
Za projekt reklamowy odpowiadają agencje: Leo Burnett, G7, Warszawa i Starcom.
Czytaj więcej
Kraj, 6 maja 2016
Operator promuje ofertę, którą chce przyciągnąć klientów konkurencji.
Czytaj więcej
Kraj, 6 kwietnia 2016
Wspólnie z Jakubem Zieleckim pokieruje kreacją agencji.
Czytaj więcej
Kraj, 1 kwietnia 2016
W agencji pracę zaczynają Karol Majewski i Barbara Kropidłowska.
Czytaj więcej
Kraj, 26 lutego 2016
Magentowy operator "wyczyścił" bazę prepaid i możliwe, że w rankingu liczby klientów spadł na czwartą pozycję.
Czytaj więcej
Kraj, 1 grudnia 2015
Zasiądzie również w zarządzie Havas Worldwide Group Poland.
Czytaj więcej
Kraj, 10 listopada 2015
Tomasz Kot śpiewa świąteczne hity: "Driving home for Christmas" i "Let it snow".
Czytaj więcej
Kraj, 23 października 2015
Będzie odpowiadać za nadzór i integrację jej marek reklamowych: Scholz & Friends Warszawa, The Digitals i EMLab.
Czytaj więcej
Przetargi, 1 października 2015
W zakresie BTL T-Mobile współpracował będzie z agencją G7.
Czytaj więcej
Kraj, 22 lipca 2015
Z agencją żegna się również Anna Roman, associate strategic director.
Czytaj więcej
Kraj, 1 lipca 2015
Tomasz Wojciechowski obejmuje stanowisko deputy creative directora w agencji.
Czytaj więcej
Kraj, 17 czerwca 2015
Kampania przygotowana przez PZL, G7 i MEC potrwa do końca lipca.
Czytaj więcej
Kraj, 15 kwietnia 2015
Nowa oferta drugiej marki T-Mobile skierowana jest przede wszystkim do młodych - zawiera duże pakiety mobilnego internetu w niskich cenach. I to na internecie skupi się kampania, której przygotowaniem zajmą się niedawno wybrana Brain (ATL), dotychczasowa agencja G7 (BTL) i Starcom.
Czytaj więcej
Kraj, 15 kwietnia 2015
Nowy reżyser reprezentowany jest przez Papaya na zasadach wyłączności.
Czytaj więcej
Przetargi, 7 kwietnia 2015
Obsługę w zakresie BTL prowadzi w dalszym ciągu agencja G7.
Czytaj więcej
Kraj, 25 marca 2015
Po pięciu latach przerwy producent piwa Żubr rozpoczyna kampanię reklamową tej marki przygotowaną przez agencję PZL, która była współtwórcą jej rynkowego sukcesu.
Czytaj więcej
Kraj, 24 marca 2015
Tomasz Hilt, CEO Grupy Leo Burnett, do której należy agencja G7, twierdzi, że miniony rok był dla niej najlepszym od siedmiu lat.
Czytaj więcej
Kraj, 18 marca 2015
Marka Kompanii Piwowarskiej wraca do agencji, która stworzyła niepowtarzalny format reklamowy.
Czytaj więcej
Kraj, 17 marca 2015
Dorota Mazur, która od 2011 r. zarządzała agencją G7, rozstaje się z firmą. Nowy dyrektor zarządzający nie został wyznaczony.
Czytaj więcej
Przetargi, 6 marca 2015
Agencja pracuje obecnie dla 10 marek Kompanii Piwowarskiej.
Czytaj więcej
Przetargi, 4 marca 2015
Operator planuje zakończenie konkursu w połowie kwietnia br.
Czytaj więcej
Przetargi, 2 marca 2015
G7 prawdopodobnie broni budżetu marki, którą obsługuje od początku jej istnienia.
Czytaj więcej
Przetargi, 12 stycznia 2015
Kraj, 28 listopada 2014
Na nie pójdzie w przyszłym roku gros nakładów reklamowych, choć marketer nie wyklucza wsparcia w mniejszym zakresie także innych. Budżet mediowy w 2015 r. ma być "zbliżonej wielkości" do tegorocznego.
Czytaj więcej
Kraj, 19 listopada 2014
Z nazwy znika przymiotnik "mocne". Kampanię zaplanowano na najbliższe pół roku.
Czytaj więcej