Kraj, 27 sierpnia 2019
Przy kampanii pracowały Mullen Lowe Warsaw, ED Commercials Polska, Starcom i Publicis.
Czytaj więcej
Kraj, 10 czerwca 2019
Konsekwencją nowej strategii marki jest dodany do logo tagline: Naturalnie i nowe produkty w portfolio Garniera.
Czytaj więcej
Kraj, 22 marca 2019
Będzie nadzorował rozwój w naszym kraju marek takich jak L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline New York, NYX Professional Make-up, Mixa.
Czytaj więcej
Kraj, 15 maja 2018
Agencja odpowiada za koncept kreatywny oraz egzekucję kampanii.
Czytaj więcej
Przetargi, 4 kwietnia 2018
Do drugiego etapu przeszły MullenLowe i Agencja Warszawa.
Czytaj więcej
Kraj, 5 września 2017
Agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego i działań PR wszystkich marek szerokiej dystrybucji z portfolio L'Oréal Polska: L'Oréal Paris, Botanicals, Elseve, Garnier, Maybelline, Fructis i Mixa.
Czytaj więcej
Kraj, 29 sierpnia 2017
Marka promuje w social mediach produkty ze swojego portfolio i namawia do dbania również o prawidłowe odżywianie.
Czytaj więcej
Kraj, 13 lipca 2016
Rusza wsparcie Płynu Micelarnego z olejkiem arganowym. Kampanię realizują Newcast, Zenith i Value Media.
Czytaj więcej
Kraj, 5 kwietnia 2016
Akcja realizowana jest pod hasłem "Zostań ideałem z Czystą Skórą".
Czytaj więcej
Zagranica, 2 lutego 2016
Agencja ma nowego global executive creative directora.
Czytaj więcej
Zagranica, 29 stycznia 2016
Firma przebadała 8,5 tys. innowacji, z czego na miano "przełomowych" zasłużyło tylko 18.
Czytaj więcej
Kraj, 3 lutego 2015
Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji, prasie oraz internecie.
Czytaj więcej
Przetargi, 12 stycznia 2015
Kraj, 5 listopada 2014
Startuje kampania autorstwa Publicis dla marki Neo.
Czytaj więcej
Kraj, 13 maja 2014
Dawid Kwiatkowski wspiera swoim wizerunkiem markę Garnier.
Czytaj więcej
Kraj, 8 kwietnia 2014
Celem kampanii jest wprowadzenie produktu na rynek.
Czytaj więcej
Kraj, 22 stycznia 2014
Ruszyła kampania wprowadzająca nowy produkt na rynek.
Czytaj więcej
Zagranica, 9 stycznia 2014
Tańszy brand koncernu nie dał sobie rady na kluczowym rynku wschodzącym.
Czytaj więcej
Kraj, 8 października 2013
Ambasadorki wybrane w konkursie wezmą udział w akcji promocyjnej marki zorganizowanej tylko na rynku polskim. Za kreację odpowiada agencja Publicis.
Czytaj więcej
Kraj, 1 października 2013
Agencja powiększyła dział mediów społecznościowych.
Czytaj więcej
Kraj, 16 lipca 2013
Po zakończeniu około dziewięcioletniej współpracy z firmą Astor aktorka zostanie ambasadorką konkurencyjnego brandu.
Już w sierpniu ruszy kampania Garniera z udziałem Przybylskiej, którą przygotowuje agencja Publicis.
Czytaj więcej
Zagranica, 21 czerwca 2013
Kraj, 14 czerwca 2013
Agencja odpowiada za uruchomienie nowego serwisu marki.
Czytaj więcej
Kraj, 11 grudnia 2012
Rusza kampania antyperspirantu Garnier Mineral Invisible.
Czytaj więcej
Kraj, 14 listopada 2012
Kampania Publicisa dla nowych szamponów marki Garnier Fructis.
Czytaj więcej
Kraj, 8 lutego 2012
Po awansie Adama Niteckiego w międzynarodowych strukturach koncernu L'Oreal Paulina Kaczmarek-Kubicka zastąpiła go w Polsce.
Czytaj więcej
Kraj, 19 stycznia 2012
Dotychczasowy dyrektor marketingu Garnier w L'Oreal Polska awansował na szefa marketingu tej marki na Europę Zachodnią.
Czytaj więcej
Kraj, 24 października 2011
Publicis rezygnuje z agencji interaktywnej Publicis Modem. Realizacja projektów interaktywnych ma zostać powierzona agencji interaktywnej Digital Wonderland.
Czytaj więcej
Zagranica, 20 września 2011
Dzięki aplikacji marketerzy mogą zaoferować konsumentom dostęp do dodatkowych treści.
Czytaj więcej
Kraj, 26 lipca 2011
Marketer przygotował specjalną mroźną promocję najnowszego dezodorantu dla mężczyzn X-treme Ice 72 h.
Czytaj więcej
Kraj, 14 lipca 2011
Trwa kampania nowej gamy dezodorantów marki Garnier.
Czytaj więcej
Kraj, 1 czerwca 2011
Redakcja miesięcznika w nowej edycji raportu specjalnego "Marka i Marketer Roku" przyznała też kilkanaście wyróżnień.
Czytaj więcej
Kraj, 31 maja 2011
Wkrótce ruszy akcja marketingowa kosmetyków do pielęgnacji skóry z problemami.
Czytaj więcej
Zagranica, 31 maja 2011
Koncern kosmetyczny chce podwoić liczbę swoich konsumentów dzięki przystępnym innowacjom produktowym.
Czytaj więcej
Kraj, 5 maja 2011
P&G rozpoczął kampanię reklamową jednej ze swych najbardziej znanych marek kosmetyków dla mężczyzn.
Czytaj więcej
Kraj, 16 lutego 2011
Niewykluczone, że aktorka wystąpi w reklamach tej marki.
Czytaj więcej
Kraj, 10 stycznia 2011
Odpowiada za wprowadzenie marki Garnier na rynki nadbałtyckie.
Czytaj więcej
Kraj, 5 października 2010
Procter & Gamble (P&G) wprowadza do komunikacji marki znaną lokalną celebrytkę.
Czytaj więcej
Kraj, 22 września 2010
Michał Sacha, dotychczas zarządzający marketingiem polskiego oddziału, awansował w międzynarodowych strukturach koncernu.
Czytaj więcej
Kraj, 12 sierpnia 2010
Po debiucie w segmencie dezodorantów teraz Garnier wprowadza kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów dla mężczyzn.
Czytaj więcej
Kraj, 19 lipca 2010
Po kilku tygodniach nowość Garniera podnosi udziały do blisko 10 proc. w kategorii szamponów.
Czytaj więcej
Kraj, 7 czerwca 2010
Garnier Naturalna Pielęgnacja to nowa marka kosmetyków do pielęgnacji włosów. To kolejny marketer, który wykorzystuje modę na naturalne produkty.
Czytaj więcej
Kraj, 1 czerwca 2010
L'Oreal Polska z marką Garnier chce być obecny także w segmencie męskich dezodorantów. Rusza z akcją, która ma wyróżnić brand na tle konkurencji.
Czytaj więcej