M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Gazeta.pl (marka)"

Kraj, 10 marca 2020

Marzena Szkolak dyrektorem działu rozwoju marki Gazeta.pl

W związku ze zmianą struktury pionu Gazeta.pl Michał Rutkowski nie jest już dyrektorem marketingu.

Kraj, 28 lutego 2020

"Moto 2030" - nowy cykl Gazeta.pl i Moto.pl

Poświęcony ma być tematyce motoryzacji przyszłości, łączyć ze sobą tematy nowoczesnych technologii w branży motoryzacyjnej oraz ekologii.

Kraj, 25 lutego 2020

Biuro reklamy Gazeta.pl stawia na Content Studio

Rozwojem oferty Content Studio zajmuje się specjalnie przypisany zespół współpracujący z działem sprzedaży.

Kraj, 28 stycznia 2020

Mateusz Aleksandrowicz będzie dyrektorem strony głównej Gazeta.pl i Sport.pl

Zmiany w zespołach portalu.

Kraj, 15 stycznia 2020

Gazeta.pl promuje "Studio Biznes"

Kampania OOH, w radiu, kinach i internecie potrwa dwa miesiące.

Kraj, 15 stycznia 2020

#JedenDzieńDłużej - Gazeta.pl dla WOŚP

19 stycznia portal poprowadzi dodatkową zbiórkę na rzecz Wielkiej Orkiestry.

Kraj, 13 stycznia 2020

Bartosz Wysocki wraca do Agory jako chief revenue officer grupy Gazeta.pl

Będzie odpowiedzialny za wszystkie aspekty działania biura reklamy Gazeta.pl.

Kraj, 3 grudnia 2019

20. konkurs Galerii Plakatu AMS rozstrzygnięty

Jury przyznało także pięć wyróżnień oraz dwie nagrody dodatkowe - od Animal Rescue Polska i Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami.

Kraj, 5 września 2019

"Popkultura" - nowy program wideo na Gazeta.pl

Poprowadzą go dziennikarki redakcji Kultura.gazeta.pl - Marta Korycka i Justyna Bryczkowska.

Kraj, 25 lipca 2019

Sport.pl i Gameset prezentują "Cyfrowych atletów" [wideo]

To program o sporcie i e-sporcie.

Kraj, 2 lipca 2019

"Plaża bez peta" - wakacyjna akcja serwisu Gazeta.pl

Akcję promuje plakat Andrzeja Pągowskiego, a jej partnerem jest Greenpeace Polska.

Kraj, 28 czerwca 2019

Gazeta.pl z ochroną ABT Shield

Narzędzie, stworzone przez firmę Edge NPD, ma ograniczyć rozpowszechnianie wprowadzających w błąd informacji, a także negatywny wpływ botów i trolli na doświadczenie czytelników i skuteczność kampanii reklamowych.

Kraj, 8 maja 2019

Marta Wiercińska dyrektorem sprzedaży Gazeta.pl

Pokieruje pracą zespołów sprzedaży agencyjnej i bezpośredniej.

Kraj, 15 kwietnia 2019

Martyna Matuszewska na stanowisku business data owner w Gazeta.pl

Wcześniej przez blisko pięć lat pracowała w Netsprint.

Kraj, 12 kwietnia 2019

"7 grzechów głównych" - cykl Gazeta.pl na Wielki Tydzień

Serwis stawia na dłuższe materiały reporterskie.

Kraj, 9 kwietnia 2019

Piotr Rytel szefem rozwoju e-commerce w Gazeta.pl

Zajmuje się rozwojem technologicznym oferty portalu Gazeta.pl dla sklepów e-commerce.

Kraj, 7 marca 2019

Gazeta.pl kupuje i zamyka "Twój Weekend"

Chodzi o symboliczny koniec epoki uprzedmiotawiania kobiet. Inicjatorami i pomysłodawcami akcji są Gazeta.pl i VMLY&R Poland, a jej głównymi partnerami firmy Mastercard i Bank BGŻ BNP Paribas,

Kraj, 27 lutego 2019

Blox.pl zostanie zamknięty 29 kwietnia

Tego dnia wszystkie blogi z platformy przestaną być widoczne w internecie.

Kraj, 30 stycznia 2019

Gazeta.pl odświeża format Haps

Haps Plus i Haps Premium to oferta, która oprócz standardowego lokowania produktów w co najmniej pięciu materiałach wideo Haps umożliwia także współpracę klientów z profesjonalnymi kucharzami.

Kraj, 15 listopada 2018

Ewa Budzynowska szefową działu sprzedaży bezpośredniej w Gazeta.pl

Agora ma nową menedżer sprzedaży ds. klientów bezpośrednich portalu.

Kraj, 8 listopada 2018

Beata Żebrowska dyrektorem biznesu wideo Gazeta.pl

Odpowiedzialna jest za rozwój produktu wideo portalu, zarówno produkcji autorskich, jak i oferty reklamowej.

Kraj, 31 października 2018

Artur Birnbaum dyrektorem ds. badań i strategii Gazeta.pl

Jednocześnie Ewelina Kościkiewicz została kierownikiem w dziale analiz biznesowych Gazeta.pl.

Kraj, 26 października 2018

Agnieszka Siuzdak dyrektorem pionu Gazeta.pl

Odpowiada za zarządzanie Gazeta.pl, wynik finansowy oraz biznesowy rozwój portalu.

Kraj, 24 października 2018

Gazeta.pl stawia na jakościowe wideo

Serwis wprowadza nowe formaty, w tym wideo wywiady w porannym paśmie "Dzień na żywo".

Kraj, 28 września 2018

Gazeta.pl wzmacnia newsroom, serwisy lifestyle’owe i sportowe

Szefem newsroomu zostanie Bartosz Raj.

Kraj, 27 września 2018

Paweł Wilkowicz naczelnym Sport.pl

Dla serwisu pracuje od 2013 r.

Kraj, 20 września 2018

Gazeta.pl w nowej szacie

Strona ma się szybciej ładować i być atrakcyjniejsza dla reklamodawców.

Kraj, 4 września 2018

Renata Hendel dyrektorem sprzedaży grupy Gazeta.pl

Wojciech Siulkowski został dyrektorem sprzedaży agencyjnej. Julita Jechowicz obejmie stanowisko head of agency sales w dwóch zespołach odpowiedzialnych za współpracę z domami mediowymi.

Kraj, 31 sierpnia 2018

Joanna Sosnowska prowadzącą Wyborcza.Tech

Jakub Wątor rozstaje się z Agorą.

Kraj, 20 sierpnia 2018

Maciej Kucharczyk dołączył do redakcji Gazeta.pl

Dotychczas współpracował z TVN24.

Kraj, 10 sierpnia 2018

Łukasz Kijek redaktorem naczelnym Next.gazeta.pl

Do zespołu serwisu dołączy 1 września.

Kraj, 4 lipca 2018

Kamil Rutkowski dyrektorem kreatywnym Gazeta.pl, a Taida Mrówczyńska odpowiada za wideo

Portal Gazeta.pl wzmacnia dział wideo.

Kraj, 2 lipca 2018

Marta Hildebrand kierownikiem ds. wzrostu w Gazeta.pl

Odpowiada za wzrost zasięgu portalu Gazeta.pl.

Kraj, 18 czerwca 2018

Agora zainwestuje 500 mln zł w biznesy poza mediami

Koncern chce mocniej wejść w segmenty związane z rozrywką i spędzaniem czasu wolnego.

Kraj, 18 kwietnia 2018

Interia w ciągu roku zyskała ponad 1,5 mln użytkowników

Pozostałe krajowe portale traciły użytkowników.

Kraj, 4 kwietnia 2018

Rozrywka na Gazeta.pl pod marką Buzz.Gazeta.pl

Do serwisu przeniesione zostaną wszystkie treści, które dotychczas były publikowane na stronie Deser.Gazeta.pl, a redakcje zostaną połączone.

Kraj, 20 marca 2018

Marta Pawłowska dyrektorem newsroomu Onetu

Wcześniej pracowała m.in. w Gazecie.pl i Wirtualnej Polsce.

Kraj, 8 marca 2018

Projekty Agory nominowane do INMA Global Media Awards

O nagrodę w 2018 r. powalczą "Jutronauci", "Myk!" i " Make Poland Great Again".

Kraj, 11 stycznia 2018

Gazeta.pl wprowadza formaty reklamowe zgodne z Coalition for Better Ads

Trzy nowe rozwiązania w ofercie biura reklamy.

Kraj, 19 grudnia 2017

Marcin Gadziński dyrektorem zarządzającym Gazeta.pl

Paweł Stremski pozostaje dyrektorem programowym odpowiedzialnym za treści wszystkich serwisów grupy Gazeta.pl. Nową szefową Sport.pl będzie Marlena Jezierska.

Kraj, 4 grudnia 2017

Michał Mętel dyrektorem technologii w segmencie Internet Agory

Zajmie się rozwojem obszaru IT w Gazeta.pl.

Kraj, 17 listopada 2017

Gazeta.pl wprowadza jednoodsłonowe fotostory

Rozwiązanie zwiększa widoczność reklam.

Kraj, 9 listopada 2017

Agora promuje format social video Haps

Gazeta.pl organizuje otwarte warsztaty.

Kraj, 17 października 2017

Agora wydaje nowy kwartalnik - "Opiekun"

Magazyn kierowany jest do osób, które opiekują się bliskimi.

Kraj, 3 października 2017

Michał Fal szefem newsroomu Gazeta.pl

Zastąpił na stanowisku Hannę Rydlewską.

Kraj, 12 września 2017

Visa rusza z dużą kampanią płatności online

Organizacja promuje swój system Visa Chceckout.

Kraj, 11 września 2017

Gazeta.pl wprowadza nową ofertę marketingową i natywną

One Day Special ma pozwalać na świętowanie wybranego dnia wraz z wykorzystaniem dedykowanego landng page'a.

Kraj, 31 sierpnia 2017

Gazeta.pl uruchamia format NaZdrowie

Odcinki NaZdrowie będą trwały około półtorej minuty i będą publikowane raz w tygodniu.

Kraj, 29 czerwca 2017

Carrefour zachęca do sąsiedzkiej pomocy

Sieć wystartowała z akcją "SąSiatki".

Kraj, 26 czerwca 2017

Agora korzysta z Facebook Audience Network

Za implementację rozwiązań odpowiada Yieldbird.