Operator systemu kart płatniczych realizuje projekt zintegrowanej komunikacji wykorzystujący finałowy mecz europejskich rozgrywek klubowych, który odbędzie się 28 maja br. na londyńskim Wembley.
Piłkarz Steven Gerrard ma zachęcać nastolatki do uprawiania sportu.
Na Wyspach kwitnie marketing wokół mundialu 2010.
Adidas wypuścił cztery pierwsze z serii 25 internetowych spotów z udziałem gwiazd sportu. W pierwszym, reklamującym buty Predator, pojawił się...
Adidas startuje z nową globalną kampanią telewizyjną nawiązującą do tegorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej. Reklama, którą przygotowała agencja 180,...
Adidas Poland zwiększy w tym roku znacząco wydatki na działania marketingowe. To wynik m.in. rekordowych przychodów w ub.r., które w...
Żony i przyjaciółki piłkarzy reprezentacji Anglii wystąpią w nowym telewizyjnym reality show. Program będzie związany z modą. W programie udział...
Klub piłkarski Liverpool szuka nowego sponsora. Wart 6 mln funtów rocznie kontrakt sponsorski trafił "na otwarty rynek", gdy pojawiły się...