M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "GfK (firma)"

Kraj, 4 listopada 2020

GfK: Rynek kawy i ekspresów rośnie w pandemii

W pierwszym półroczu br. wydatki gospodarstw domowych na kawę wyniosły 1,54 mld zł i były o 7,1% większe niż przed rokiem. Polacy chętnie kupują ekspresy automatyczne - są w europejskiej czołówce.

Kraj, 19 sierpnia 2020

GfK: pandemia zmienia obraz konsumenta

Jak wykazał raport "TrendKey w koronie", dotychczasowe zachowania i przyzwyczajenia konsumentów zmieniają się szybciej.

Kraj, 17 lipca 2020

GfK: W czasie pandemii najbardziej ucierpiała psychika milenialsów i iksów

Firma ogłosiła wyniki badania "GfK Consumer Life".

Kraj, 30 czerwca 2020

GfK: W czerwcu poprawiły się nastroje konsumenckie

Odmrażanie gospodarki poprawiło humory Polakom, ale daleko nam do nastrojów sprzed pandemii.

Kraj, 24 czerwca 2020

Gfk: polski konsument wydaje więcej w sklepach stacjonarnych niż przeciętny Europejczyk

Firma ogłosiła wyniki corocznego raportu European Retail Study za 2019 r.

Kraj, 9 czerwca 2020

GfK: Większość Polaków przekonana o drugiej fali pandemii

Firma publikuje wyniki badań dotyczących dynamiki zachowań konsumenckich na rynkach FMCG, dóbr trwałych i usług finansowych.

Kraj, 7 kwietnia 2020

GfK: Dwie trzecie Polaków ograniczy zakupy

W ramach ratowania domowego budżetu 68% respondentów deklaruje, że zaciśnie pasa.

Kraj, 27 listopada 2019

GfK: Black Friday oraz Singles' Day przebijają Gwiazdkę i styczniowe wyprzedaże

Konsumenci nie tylko kupują wtedy więcej, ale sięgają także po produkty z wyższej półki.

Kraj, 13 września 2019

GFK: 11 mln Polaków kupuje głównie online

Przeciętny mieszkaniec Sopotu wydaje dwa razy więcej niż przeciętny Polak na zakupy online.

Kraj, 6 sierpnia 2019

Knorr zbadał, dlaczego Polacy nadużywają soli

Polacy wiedzą, że nadmiar soli szkodzi, ale nie wiedzą, jak ją ograniczyć albo wyeliminować z potraw.

Zagranica, 15 lipca 2019

WPP finalizuje sprzedaż 60% akcji Kantara

Holding ma uzyskać za udziały, które przejmie Bain Capital, około 2,5 mld funtów netto.

Kraj, 10 stycznia 2019

GfK: rośnie w Polsce kontrast między bogatymi i biednymi

Średnia siła nabywcza w Polsce w 2018 r. wyniosła 7,2 tys. euro na mieszkańca, w Warszawie była o 87 proc. wyższa.

Zagranica, 3 września 2018

Ipsos kupił 4 globalne działy firmy badawczej GfK

Transakcje objęła 25 rynków, także Polskę.

Kraj, 21 maja 2018

GfK: Lidl i Biedronka mają najwięcej lojalnych klientów

Wśród drogerii najlepiej wypadają Rossmann i Drogerie Natura.

Kraj, 16 kwietnia 2018

GfK: Polacy 43 proc. wydatków przeznaczają na jedzenie

Polak dysponuje 10,4 tys. zł na zakupy w handlu detalicznym.

Kraj, 11 grudnia 2017

GfK: rośnie rynek gastronomiczny

Wartość tego rynku w Polsce wzrosła w tym roku w porównaniu z 2016 r. o ponad 10,5 proc. i wynosi niemal 36,12 mld zł.

Kraj, 1 grudnia 2017

GfK: siła nabywcza Polaków bez zmian

Przeciętny Polak ma do wydania o połowę mniej niż przeciętny Europejczyk.

Kraj, 22 listopada 2017

GfK: dwie trzecie polskich konsumentów nie zna określenia Black Friday

Ale chętnie skorzystają z promocji sprzedażowych.

Kraj, 15 listopada 2017

GfK: wzrasta siła nabywcza Europejczyków

Portfele Polaków na 29. miejscu.

Kraj, 26 października 2017

GroupM łączy dane GfK i Nielsena w nowym narzędziu

GroupM promuje Precious, pomiar łączący dane zakupowe GfK i telemetryczne Nielsena, wśród reklamodawców. Jak twierdzą autorzy tego narzędzia, to pionierski produkt nie tylko w skali polskiego rynku, lecz także Europy.

Kraj, 12 października 2017

Farm Frites z nowym claimem

Nowe hasło firmy to "The fresh taste of the land".

Kraj, 28 września 2017

GfK: w Polsce rośnie liczba dużych sklepów

W 2016 r. zaobserwowano wzrost liczby sklepów wielkoformatowych przy jednoczesnym spadku liczby sklepów małoformatowych i specjalistycznych.

Kraj, 21 sierpnia 2017

GroupM łączy dane o oglądalności Nielsena i zakupach od GfK

Klientom oddano do dyspozycji nowe narzędzie mające podnieść efektywność planowania i zakupu reklam. W Polsce to debiutancki projekt o tym charakterze.

Kraj, 25 lipca 2017

Polsat Media współpracuje z firmą TechEdge

Nowe narzędzia mają wesprzeć analityków w projektach dla klientów bezpośrednich.

Kraj, 29 czerwca 2017

Cloud Technologies rozpoczyna współpracę z GfK

Firmy będą wspólnie pracować nad projektami poprawiającymi efektywność targetowania kampanii.

Kraj, 26 kwietnia 2017

GfK: dyskonty głównym miejscem zakupów FMCG

Konsumenci deklarują, że głównym źródłem informacji o promocjach są wciąż gazetki, ale na drugim miejscu znalazła się telewizja - wskazuje badanie GfK Shopping Monitor 2017.

Kraj, 4 kwietnia 2017

Grupa Żywiec poszerza markę Warka

Nowy wariant radlera Warki będzie wspierany szeroką kampanią reklamową w mediach przez cały sezon.

Kraj, 14 grudnia 2016

Konsumenci i okazje zakupowe

Komunikacja marketingowa w handlu detalicznym ma ogromny wpływ na decyzje zakupowe. Kiedy ankieterzy z GfK zapytali kupujących, co wpływa na ich wybory, okazało się, że promocje są wciąż decydującym czynnikiem.

Kraj, 14 grudnia 2016

GfK: rośnie sprzedaż odżywek do włosów

W okresie od października 2015 r. do września 2016 r. 52 proc. wszystkich gospodarstw domowych w Polsce przynajmniej jeden raz zakupiło produkt z kategorii odżywek do włosów - wynika z danych Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia.

Kraj, 7 września 2016

Lidl po raz pierwszy w historii wystartuje z kampanią marek własnych

Lidl stawia na marki własne, w kampanii wykorzystuje wyniki badań przeprowadzonych z GfK.

Kraj, 17 sierpnia 2016

Za zakup telewizora Samsung oferuje dostęp do HBO GO, Player.pl i FilmBox Live

Promocja dotyczy telewizorów o 55-calowych lub większych ekranach do końca września.

Kraj, 5 maja 2016

Sławomir Pliszka nowym prezesem PBI

Łączy funkcje prezesa zarządu i dyrektora zespołu badawczego.

Kraj, 11 lutego 2016

Wyniki nowego badania PBI bardziej spóźnione

O opóźnieniu poinformowała firma GfK, która realizuje badanie.

Kraj, 26 marca 2015

Rośnie rynek makaronów specjalnych

W ub.r. rynek makaronów w Polsce zanotował 2-procentowy wzrost ilościowy. Marki własne rosną w siłę - wynika z danych GfK.

Zagranica, 5 marca 2015

Po tabletach przychodzi moda na smartwatche

GfK przewiduje, że w tym roku sprzedaż smartwatchów wzrośnie nawet o 85 proc.

Kraj, 20 listopada 2014

Jutro startuje kampania reklamowa Henryka Kani

Producent wędlin chce umocnić swoją pozycję i zachęcić Polaków do sięgania po paczkowane wędliny. Za kreację działań odpowiada agencja Grandes Kochonos. Spółka opublikowała także swoje wyniki finansowe - przychody po trzecim kwartale br. wyniosły 644,3 mln zł.

Kraj, 21 października 2014

Startuje nowa kampania wizerunkowa stacji MiniMini+

Działania potrwają do połowy listopada br. i są realizowane pod hasłem "Polecany przez mamy". Za ideę kreatywną spotu odpowiada NC+.

Kraj, 26 czerwca 2014

Krajowy rynek soków, nektarów i napojów niegazowanych nieznacznie wzrósł

Od kwietnia ubiegłego roku do marca 2014 wielkość zakupów kategorii wyrażona w litrach wyniosła 960 mln.

Kraj, 25 czerwca 2014

Rynek produktów do opalania notuje spadki

Według badań GfK obecnie segment jest wart 77 mln zł, a konsumenci najchętniej wybierają produkty markowe.

Kraj, 15 maja 2014

GfK: lekki spadek rynku wody

Polacy wciąż chętniej w tej kategorii wybierają produkty markowe.

Kraj, 7 kwietnia 2014

Największa kampania kabanosów Tarczyński

Komunikacja będzie realizowana do drugiej połowy maja.

Kraj, 7 kwietnia 2014

TVP tłumaczy zmianę grupy rozliczeniowej

Zmiany demograficzne głównym powodem wprowadzenia grupy 16-59 lat.

Kraj, 14 marca 2014

Tarczyński wprowadza nowy przekąskowy format Kabanosów Extra

Będą także innowacje smakowe.

Kraj, 22 stycznia 2014

Polskie Badania Internetu ruszą w lutym z konkursem ofert

Spółka szuka wykonawcy badania.

Kraj, 4 września 2013

Brief na badania PBI ma być gotowy w październiku

Udziałowcy wciąż pracują nad założeniami badania.

Kraj, 24 października 2012

GfK bada przełożenie relacji międzyludzkich na więź z marką

Nowa ilościowa metoda badawcza ma skuteczniej docierać do ukrytych motywacji konsumentów.

Zagranica, 14 czerwca 2012

Rosyjski portal społecznościowy W Kontakcie większy od FB

Rosja jest jednym z nielicznych krajów, gdzie lokalny portal społecznościowy W Kontakcie udanie rywalizuje z Facebookiem i jest zdecydowanym liderem rynku.

Kraj, 12 kwietnia 2012

L'Oreal wchodzi w nowy segment

Polska jest pierwszym rynkiem, na którym pojawiły się wody po goleniu L'Oreal.

Kraj, 30 listopada 2011

Samsung sprzedaje coraz więcej Smart TV

Jak wynika z danych producenta na podstawie GfK, marketer jest liderem w sprzedaży telewizorów z funkcją Smart TV. Aplikacja Ipli jest popularniejsza od YouTube.

Zagranica, 29 listopada 2011

Lojalni wobec iPhone'a

Marka telefonu Apple ma największy poziom lojalności.