M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Glamour (marka)"

Kraj, 8 września 2020

Marki Modivo i DeeZee partnerami "Top Model"

Sieć CCC chce wzmocnić swój modowy wizerunek.

Kraj, 23 kwietnia 2020

Burda Media wprowadza duże zmiany w strukturze organizacyjnej

Zmiany na stanowiskach naczelnych, nowe obowiązki menedżerów i wdrażanie strategii digital.

Kraj, 26 marca 2020

"Glamour Unicorn" - komórkowe wydanie specjalne magazynu

Partnerami pierwszego wydania są marki Converse i Lilou.

Zagranica, 24 stycznia 2019

Wszystkie tytuły Conde Nast za paywallem do końca br.

Wydawca liczy na znaczący wzrost przychodów z prenumerat cyfrowych.

Kraj, 23 stycznia 2019

Burda odświeża "Glamour"

Nowa makieta ma być lżejsza i bardziej przejrzysta.

Kraj, 11 grudnia 2018

Burda chwali się wynikami Focus.pl

Serwis rok od relaunchu notuje 112-proc. wzrost liczby użytkowników i 175-proc. wzrost liczby odsłon.

Kraj, 29 listopada 2018

Ostatni numer "InStyle" w Polsce 10 grudnia

Wydawnictwo Burda Media kończy współpracę z Meredith Corporation, licencjonodawcą magazynu.

Kraj, 15 listopada 2018

Alicja Szewczyk nową wicenaczelną magazynu "Gala"

Z wydawnictwem Burda Media związana jest od 14 lat.

Kraj, 6 listopada 2018

Katarzyna Dąbrowska nową naczelną magazynu "Glamour"

Dotychczasowa redaktor naczelna Anna Jurgaś rozstała się z wydawnictwem Burda Media.

Kraj, 6 września 2018

Marcinkowska-Bierzońska dyrektorką artystyczną "Wysokich Obcasów"

Do działu mody w "Wysokich Obcasach Extra" dołączyła Kamila Wagner.

Kraj, 23 maja 2018

Sieć Douglas ogłasza nową strategię wizerunkową i marketingową

Surowe zdjęcia Petera Lindbergha mają podkreślać kobiecą siłę i niezależność.

Kraj, 20 kwietnia 2018

Burda wspiera urodzinowe wydanie "Glamour"

Miesięcznik ma 15 lat.

Kraj, 24 stycznia 2018

Burda przedłużyła licencję na wydawanie magazynu "Glamour"

Firma planuje poszerzanie oferty dla klientów reklamowych o nowe zintegrowane produkty.

Kraj, 19 października 2017

Listopadowy "Glamour" z akcją #PoweredByWomen

Numer, który właśnie trafia do sprzedaży, przygotowany został wyłącznie przez kobiety.

Zagranica, 9 października 2017

"Glamour" ukaże się tylko dwa razy w roku

Kolorowy magazyn na Wyspach Brytyjskich notuje straty, zwalnia dziennikarzy i pracowników działu reklamy.

Kraj, 4 października 2017

Burda promuje "Szaleństwo zakupów"

Akcję zakupową trzech tytułów wydawnictwa wspiera ogólnopolska kampania reklamowa.

Kraj, 21 września 2017

Burda odświeża Glamour

Nowe wydanie z trzema okładkami do wyboru trafia do dystrybucji.

Kraj, 6 września 2017

Marta Drożdż p.o. redaktor naczelną "Elle"

Monika Stukonis, dotychczasowa szefowa redakcji, rozstaje się z wydawnictwem.

Kraj, 2 marca 2017

Startuje kampania wizerunkowa Gazeta.pl

Za kreacje odpowiada Warsaw by The Sea, a za media Blue 449 | Starlink.

Kraj, 12 grudnia 2016

Michał Helman chief commercial officerem Burda International Polska

To nowe stanowisko w wydawnictwie. Firma zmienia też strukturę sprzedażową.

Kraj, 5 września 2016

Burda Polska ma nowego CEO

Nowe stanowisko w firmie zajął Alexander Sorg.

Kraj, 20 maja 2016

Burda International Polska przygotowała kolejny numer "Gali Kids"

Pismo właśnie trafia na rynek.

Kraj, 2 grudnia 2015

Tous rozpoczyna nową kampanię [wideo]

Marka prezentuje kolekcję na sezon jesień/zima 2015/2016. Za zakup, planowanie mediów oraz przebieg kampanii odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Kraj, 9 lipca 2015

FCB Warsaw wzmacnia dział client service

Tomasz Nawój przechodzi z H2O Creative do FCB.

Kraj, 9 lipca 2015

Burda przejmuje Showroom.pl

Burda International objęła pakiet kontrolny w Showroom.pl i zapowiada szybką ekspansję zagraniczną.

Kraj, 12 czerwca 2015

Małgorzata Gawryszczak dołącza do zespołu Edipresse Polska

Zespół marketingu i promocji segmentu people & glossy powiększa się.

Kraj, 20 maja 2015

Katarzyna Sobańska-Helman szefem działu książek i kolekcji Burda International

Będzie odpowiedzialna za zarządzanie biznesem książkowym w Polsce i Czechach.

Przetargi, 4 maja 2015

Havas Media zdobył budżet Złotych Tarasów

Agencja będzie odpowiedzialna za aktywność w mediach i działania niestandardowe.

Kraj, 30 kwietnia 2015

Skechersy zaprosiły do współpracy Marcelinę Zawadzką i Mateusza Banasiuka

W sezonie wiosna/lato amerykański producent obuwia stawia na współpracę z ambasadorami.

Kraj, 20 marca 2015

Costa Coffee lekko na wiosnę

Firma wprowadza do menu nowości w wersji light oraz warianty bezglutenowe.

Kraj, 12 marca 2015

Pandora z wiosenną kampanią

Marketer wprowadza kolekcję ręcznie wykańczanej biżuterii.

Kraj, 20 lutego 2015

Magdalena Andrzejuk przechodzi z DSK do FCB Warsaw

Agencja powiększa dział kreacji.

Kraj, 13 lutego 2015

Karotka Plus Fortuny zmienia oblicze na funkcjonalne

Marka z portfolio Agros-Novej wspiera swoje nowości kampanią.

Przetargi, 27 stycznia 2015

FCB Warsaw wygrywa przetarg JTI

Producent wyrobów tytoniowych nie współpracował do tej pory na stałe z żadną agencją w Polsce.

Kraj, 27 listopada 2014

Agnieszka Gronowska dyrektorem w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer

Gronowska pokieruje segmentem pism kobiecych.

Kraj, 24 października 2014

Marcin Świderek szefem działu mody "Harper's Bazaar"

Filip Niedenthal pełniący dotychczas tę funkcję został redaktorem naczelnym polskiej edycji lifestyle'owego magazynu dla mężczyzn "Esquire".

Kraj, 2 września 2014

Moda na sprytne zakupy - jesienna kampania Allegro

Platforma e-commerce Allegro.pl rozpoczyna nową kampanię reklamową poświęconą zakupom ubrań i artykułów związanych z modą.

Kraj, 23 lipca 2014

Awans w redakcji "Elle"

W sierpniu w zespole "Elle" zostaną wprowadzone zmiany osobowe.

Kraj, 8 lipca 2014

Burda dopasowała strukturę BR do wydawniczej

Po niedawnej reorganizacji w BR wydawca wprowadził kolejne korekty.

Kraj, 16 czerwca 2014

Agnieszka Kieszczyńska w Kantar Media

Firma monitorująca media ma nowego szefa sprzedaży.

Kraj, 17 marca 2014

Burda mianuje dyrektorów wydawniczych i promocji

Wydawca przyporządkowuje poszczególne segmenty magazynowe czterem menedżerom.

Kraj, 3 marca 2014

Burda reorganizuje dział reklamy

Wydawca powołuje trzyosobowy zespół dyrektorów.

Kraj, 16 stycznia 2014

Marta Grzesik dołączyła do BR "Zwierciadła"

Wydawca m.in. "Zwierciadła" zatrudnił specjalistę z zespołu reklamowego G+J.

Zagranica, 28 października 2013

MediaVest podpisuje umowę z Google

Kontrakt ma dotyczyć m.in. pierwszeństwa w wyborze usług serwisu.

Kraj, 3 czerwca 2013

Rusza kampania wizerunkowa Chilli Zet

Na okładce płyty wystąpiła m.in. Natalia Przybysz.

Kraj, 18 kwietnia 2013

Do decyzji UOKiK Burda i G+J będą działały osobno

Połączone wydawnictwo ma być przeciwwagą dla Wydawnictwa Bauer i Edipresse Polska.

Kraj, 17 kwietnia 2013

Burda przejmuje G+J w Polsce

Powstałe w wyniku fuzji wydawnictwo będzie miało 30 czasopism.

Kraj, 17 kwietnia 2013

Wirtualna Polska z kampanią dla platformy odzieżowej

Ruszyły działania dla Conceptshop.pl.

Kraj, 2 kwietnia 2013

Bartłomiej Żbikowski odchodzi z biura reklamy G+J

Specjalista ds. reklamy żegna się z wydawcą.

Kraj, 20 lutego 2013

Była naczelna "Glamoura" i "Cosmo" pokieruje serwisem Onetu

Grażyna Olbrych objęła stanowisko redaktora naczelnego serwisu VUMag.pl.