M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Goldbach Interactive (firma)"

Kraj, 17 grudnia 2014

Bakoma zaprasza na "Święta lekkie jak puch"

Akcję dla Bakomy prowadzi Goldbach Interactive.

Kraj, 10 grudnia 2014

Marka Goldbach Interactive przestanie funkcjonować

Po zintegrowaniu zespołu na polskim rynku pozostanie wyłącznie Goldbach Audience.

Kraj, 5 grudnia 2014

Goldbach Interactive nie pójdzie na sprzedaż

Agencja mimo planów sprzedaży inwestorowi wejdzie w skład Goldbach Audience. Marek Parzydło odchodzi.

Kraj, 9 października 2014

Goldbach dla Bakomy

Agencja zaprojektowała nowy serwis produktowy dla firmy.

Kraj, 25 września 2014

Goldbach Interactive powiększa zespół

Do agencji dołączył Tomasz Cirmirakis.

Kraj, 24 września 2014

Goldbach Interactive odświeża serwis Bakomy

Strona jest skierowana do klientów indywidualnych i potencjalnych partnerów firmy.

Kraj, 15 września 2014

Goldbach Group chce się pozbyć biznesu agencyjnego

Goldbach Interactive może odłączyć się od grupy.

Kraj, 26 sierpnia 2014

Predator zagra na Instagramie

Adidas organizuje pierwszą grę dla użytkowników serwisu.

Kraj, 25 sierpnia 2014

Adidas stawia na nowe media i telewizję

W przyszłorocznych działaniach reklamowych Adidasa Twitter będzie jednym z głównych serwisów wykorzystywanych w komunikacji marketera.

Kraj, 20 sierpnia 2014

Brazylijski mundial przyniósł Adidasowi umocnienie pozycji lidera w futbolowym asortymencie

Kolekcja piłkarskich butów w okresie trwania działań promocyjnych związanych z MŚ w Brazylii osiągnęła sprzedaż na poziomie 80 proc.

Kraj, 25 lipca 2014

Goldbach Interactive zajmie się PR-em marki Kamill

Agencja poszerza zakres współpracy z klientem.

Przetargi, 23 lipca 2014

Upside utrzymał obsługę marki 7 Zbóż

Bakoma przedłuża współpracę z agencją.

Przetargi, 22 lipca 2014

Goldbach Interactive wygrywa obsługę Bakoma Naturalny Gęsty

Agencja po przetargu utrzymała obsługę marki.

Kraj, 24 czerwca 2014

Goldbach Audience konsoliduje media i zmienia strukturę grupy

Dyrektorem zarządzającym Goldbach Audience zostanie Wojciech Kałużny, dotychczasowy dyrektor sprzedaży. Marek Parzydło, country manager, zajmie się projektami korporacyjnymi Grupy Goldbach.

Kraj, 2 kwietnia 2014

Paulina Pawińska obejmuje nowe stanowisko w Goldbach Interactive

Poprzednio związana była z domem mediowym Codemedia.

Przetargi, 19 marca 2014

FaceAddicted wygrywa budżet Reeboka

Agencja w finale wygrała z Socializerem (obecnie Isobar Poland).

Kraj, 17 lutego 2014

Adidas szykuje się do największej ofensywy w historii

Po udanym dla marki Euro 2012 firma zamierza zainwestować w kampanię związaną z mistrzostwami świata w piłce nożnej w Brazylii. Szykuje się także do najważniejszych rozgrywek w piłce siatkowej.

Przetargi, 13 lutego 2014

Reebok prowadzi przetarg interaktywny

Marka sportowa sprawdza agencje.

Kraj, 11 grudnia 2013

Artur Muszkiet odszedł z Goldbach Audience

Po jego odejściu zwiększa się zakres obowiązków Marka Parzydło.

Kraj, 30 sierpnia 2013

Jogurt Bakoma inspiruje online

Agencja Goldbach Interactive przygotowała kampanię internetową produktu Bakoma Naturalny Gęsty.

Kraj, 19 kwietnia 2013

Adidas rusza z komunikacją "My Girls"

Celem komunikacji jest pokazanie, że marka może być atrakcyjna także dla kobiet.

Kraj, 11 lutego 2013

Adam Dyba CEO firmy Adexon

Były wiceprezes zarządu IDMnet założył sieć reklamy internetowej opierającej się na technologii RTB.

Kraj, 14 grudnia 2012

"Opowieść wigilijna" według marki Adidas w Polsce

Od końca listopada Adidas prowadzi globalną kampanię świąteczną wspieraną przez światowe ikony popkultury oraz sportu, takie jak Snoop Lion czy David Beckham.

Kraj, 27 listopada 2012

Marek Parzydło został country managerem w Goldbach Group

Osoba na nowo utworzonym stanowisku raportuje bezpośrednio do Kirsten Droessel, director international affairs east w Goldbach Group.

Kraj, 25 października 2012

Bakoma promuje produkty o niskim indeksie glikemicznym

W internecie ruszyła druga odsłona działań dla linii Frutica.

Kraj, 24 sierpnia 2012

Adidas teraz stawia na kobiety

Po pierwszej, bardzo męskiej połowie roku, w drugiej Adidas skupia się mocno na kobietach i chce w tej grupie docelowej odświeżyć wizerunek marki.

Kraj, 27 października 2011

Artur Muszkiet dyr. zarządzającym ARBOinteractive

Firma zakończyła proces reorganizacji struktur sprzedaży.

Kraj, 9 września 2011

Goldbach Interactive startuje oficjalnie

Agencja kieruje ofertę do klientów indywidualnych i pozycjonuje się jako full service digital agency.