Kraj, 6 grudnia 2019
Dzięki temu potencjał obu agencji działających wspólnie ma wzrosnąć - zwłaszcza w kontekście udziału w wybranych przetargach i pozyskiwania nowych klientów.
Czytaj więcej
Kraj, 29 listopada 2019
W tym roku na konkurs napłynęła rekordowa liczba 156 projektów.
Czytaj więcej
Kraj, 28 listopada 2019
Agencja chce włączyć się w prace m.in. nad wypracowaniem kodeksu dobrych praktyk przeciwdziałania zjawisku dezinformacji i oszustwom reklamowym w internecie.
Czytaj więcej
Przetargi, 22 października 2019
Kraj, 23 września 2019
Działania koordynuje GoldenSubmarine, media zakupił Wavemaker.
Czytaj więcej
Kraj, 18 września 2019
Agencja odpowiada za social media marki z portfolio CEDC.
Czytaj więcej
Kraj, 17 lipca 2019
Dotychczas agencja pracowała dla tego klienta projektowo.
Czytaj więcej
Kraj, 5 lipca 2019
Kampania digitalowa jest autorstwa GoldenSubmarine.
Czytaj więcej
Przetargi, 6 czerwca 2019
Kraj, 10 maja 2019
Agencja była odpowiedzialna za przygotowanie i realizację sesji zdjęciowej, zaprojektowanie key visualu, a także layoutów reklamowych dedykowanych komunikacji offline.
Czytaj więcej
Przetargi, 4 kwietnia 2019
To druga marka Grupy Żywiec obsługiwana przez agencję.
Czytaj więcej
Kraj, 4 kwietnia 2019
Pomarańczowy operator parodiuje "kosmiczne" prędkości internetu konkurenta.
Czytaj więcej
Kraj, 14 marca 2019
Za działania digital ponownie odpowiada GoldenSubmarine.
Czytaj więcej
Przetargi, 5 marca 2019
Agencja odpowiada za koncepcję kreatywną kampanii wraz z jej implementacją.
Czytaj więcej
Kraj, 1 marca 2019
Do tej pory osoby odpowiedzialne za user experience pracowały w dziale strategii.
Czytaj więcej
Przetargi, 13 lutego 2019
Procedur przetargowe trwały od sierpnia ubiegłego roku.
Czytaj więcej
Kraj, 11 stycznia 2019
Powraca do agencji po trzech latach spędzonych w eMagu.
Czytaj więcej
Kraj, 10 stycznia 2019
Agencja przygotowała interaktywną wersję raportu za 2018 r.
Czytaj więcej
Kraj, 29 listopada 2018
Najwięcej statuetek - siedem - otrzymała agencja Gong.
Czytaj więcej
Kraj, 20 listopada 2018
Agencja przygotowała kompleksową kampanię, która będzie prowadzona głównie w kanałach online.
Czytaj więcej
Kraj, 31 października 2018
Za egzekucję kampanii digital odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine, a media koordynuje OMD.
Czytaj więcej
Kraj, 18 października 2018
Kraj, 16 października 2018
Przetargi, 25 lipca 2018
Agencja wygrywa przetarg na obsługę działań digital.
Czytaj więcej
Kraj, 4 lipca 2018
Kreację ponownie stworzyła agencja GoldenSubmarine.
Czytaj więcej
Kraj, 22 czerwca 2018
Wczoraj podczas uroczystej gali redakcja "Media & Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego. Poznaliśmy także zwycięzców konkursu Golden Arrow.
Czytaj więcej
Kraj, 7 czerwca 2018
Projekt dla marki piwa Grupy Żywiec przygotowały: Twin Digital Collective, Panowie Programiści, Wilk Studio, Just, GoldenSubmarine i Starcom.
Czytaj więcej
Kraj, 23 maja 2018
Agencja realizuje kampanię "Pasja do kawy" dla marki Starbucks na rynkach europejskich zarządzanych przez AmRest.
Czytaj więcej
Kraj, 11 maja 2018
Działania realizują GoldenSubmarine, HetHero i Carat.
Czytaj więcej
Kraj, 10 maja 2018
Komisja Etyki Reklamy odniosła się do zarzutów, jakie Unilever postawił reklamom Nivea Invisible for Black & White opracowanym dla Nivea przez GoldenSubmarine.
Czytaj więcej
Kraj, 8 maja 2018
Spot stworzył dom produkcji filmowej Million Frames.
Czytaj więcej
Kraj, 10 kwietnia 2018
W ramach projektu powstanie 20 placów zabaw dla dzieci.
Czytaj więcej
Kraj, 9 kwietnia 2018
Każda ze stron ma dwie wersje językowe: rodzimą i angielską.
Czytaj więcej
Przetargi, 4 kwietnia 2018
To piąta marka z Grupy Żywiec w portfolio tej agencji.
Czytaj więcej
Kraj, 22 marca 2018
10,5 mln zł na nagrody oraz kampania na outdoorze, w prasie, radiu i regionalnej TV.
Czytaj więcej