Pokieruje pierwszą dużą kampanią wizerunkową marki w jej 15-letniej historii.
Agencja zajmie się komunikacją marki w social mediach.
We wrześniu portal turystyczny ogłosił, że powierzy planowanie i zakup mediów Havas Media Group.
Agencja odpowiada za prowadzenie działań z zakresu SEO na potrzeby Cleanipedia.com.
Wyłoniło je badanie przeprowadzone przez firmę Morning Consult wśród Amerykanów w wieku 18-21 lat.
To wynik badania przeprowadzonego przez start-up Uberall, specjalizujący się w marketingu opartym na lokalizacji.
Wartość marki zwiększyła się w ciągu ostatniego roku o 105 proc., do 21,2 mld dol.
Tylko 1 na 4 Amerykanów chce opłacać miesięczny abonament w zamian za zmniejszenie liczby danych osobowych zbieranych przez serwisy takie jak Facebook i Google.
Jest to pierwsza amerykańska firma o takiej kapitalizacji.
Wcześniej ten trik zastosował Levi's.
Przychody reklamowe za II kwartał wzrosły o 132 proc. rok do roku.
Lovie to europejski odpowiednik amerykańskiej Webby. Obie nagrody przyznawane są przez International Academy of Digital Arts and Sciences (IADAS).
Wyposażenie ich w rozwiązania AI i podłączenie do internetu ma pomóc w rywalizacji z producentami inteligentnych głośników.
Tego dnia zostanie udostępniony w Stanach Zjednoczonych, Meksyku, Australii, Nowej Zelandii i Korei Południowej, a w kolejnych tygodniach będą dołączane następne kraje.
Zysk netto spółki matki Google skoczył w I kwartale br. o 73 proc., do 9,4 mld dol.
Firmą produkującą zabawki i gry pokieruje Ynon Kreiz, dotychczasowy szef Maker Studios, dostawcy treści dla YouTube.
Postępowanie wszczęte zgodnie z Rozdziałem 11 Kodeksu Upadłościowego nie obejmuje spółki zależnej Clear Channel Outdoor Holdings.
Jego tworzeniem zajmie się nowa spółka z siedzibą w Tokio: Toyota Research Institute-Advanced Development.
Cena akcji największej grupy reklamowej na świecie spadła o 14 proc.
Jeff Lucas pracował na tym stanowisku mniej niż dwa lata.
Komputerowy gigant chce w ciągu dwóch lat czterokrotnie zwiększyć liczbę centrów danych.
Apple, Alphabet i Amazon ogłosiły rekordowe wyniki kwartalne. Zysk Apple po raz pierwszy przekroczył 20 mld dol.
Waymo, spółka należąca do Alphabet Inc., spółki matki Google, wykorzysta w tym celu minivana Chrysler Pacific.
Amerykańska firma ma zapłacić 997 mln euro (1,23 mld dol.) kary za nielegalne umowy z Apple.
Chodzi o materiały ze znakiem Google Preferred, w których reklamowanie się jest droższe.
Chce w ten sposób dotrzeć do nowych rejonów świata i odebrać klientów Amazonowi i Microsoftowi.
Bank inwestycyjny przeanalizował szanse i zagrożenia dla rynku reklamy w różnych obszarach w rozpoczynającym się roku.
Największa na świecie sieć handlu detalicznego skraca oficjalną nazwę.
Mobile jest już drugim pod względem wielkości medium reklamowym na świecie, po raz pierwszy wyprzedza reklamę desktopową - wynika z analizy WARC.
Reklamy pojawiły się przed filmami, które wzbudzały zainteresowanie pedofilów.
Wydawca podkreśla, że to wyniki lepszy od prognoz.
Chiński potentat e-commerce planuje niemal potrojenie wydatków na badania i rozwój w ciągu najbliższych 3 lat.
Nowa linia oprogramowania ma pomóc firmie w rywalizacji z IBM i innymi konkurentami o ten szybko rosnący rynek.
Transakcja warta 1,1 mld dol. przewiduje przejście do Google zespołu, który pracuje nad smartfonami Pixel.
W ub. roku indyjski rząd wycofał z obiegu 86 proc. gotówki w imię walki z korupcją i "szarą strefą", co spowodowało znaczący wzrost zainteresowania takimi aplikacjami.
Wydana w czerwcu br. decyzja KE nałożyła na Google'a rekordową karę 2,42 mld euro za nadużywanie dominującej pozycji na rynku wyszukiwarek.
Ma to umożliwić nowy program lojalnościowy Verizon Up.
Na stronie rekrutacyjnej firmy znajduje się obecnie prawie 60 ofert pracy w Pekinie i Szanghaju związanych z AI i przetwarzaniem w chmurze.
Dara Khosrowshahi został wybrany przez zarząd firmy 27 sierpnia.